Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op zoek naar dierenarts Baarn, Soest of Amersfoort
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Aantal honden: 1
Omdat ik net ben verhuisd naar Baarn ben ik op zoek naar een goede dierenarts in de buurt. Ik heb geen auto/rijbewijs dus het moet op een redelijke fietsafstand zijn. In Amsterdam was ik erg tevreden met "Natuurlijk gezonde dieren" in de Rijnstraat.
Qi laat zich niet gemakkelijk helpen en het is dus belangrijk een praktijk te vinden waar ze daar met vriendelijkheid en geduld op reageren. Hij is niet agressief maar wel heel angstig en spartelt erg tegen.
Voor ik me lukraak ergens inschrijf hoor ik graag ervaringen van de leden hier op het forum.
Qi laat zich niet gemakkelijk helpen en het is dus belangrijk een praktijk te vinden waar ze daar met vriendelijkheid en geduld op reageren. Hij is niet agressief maar wel heel angstig en spartelt erg tegen.
Voor ik me lukraak ergens inschrijf hoor ik graag ervaringen van de leden hier op het forum.

-
- Zeer actief
Re: op zoek naar dierenarts Baarn, Soest of Amersfoort
iets verder weg... dierenkliniek A30 in Ede?
Suzanne
Suzanne
- Rebble
- Zeer actief
Da's 2 uur fietsen volgens maps~Suzanne~ schreef:iets verder weg... dierenkliniek A30 in Ede?
Suzanne

-
- Zeer actief
Rebble schreef:Da's 2 uur fietsen volgens maps~Suzanne~ schreef:iets verder weg... dierenkliniek A30 in Ede?
Suzanne
Ja, maar je hoeft niet op de fiets hoor je mag ook met de auto... ofzo....
Suzanne
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Zie openingspost, tweede zin..~Suzanne~ schreef:Rebble schreef:Da's 2 uur fietsen volgens maps~Suzanne~ schreef:iets verder weg... dierenkliniek A30 in Ede?
Suzanne
Ja, maar je hoeft niet op de fiets hoor je mag ook met de auto... ofzo....
Suzanne
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
http://www.dierenkliniekbaarn.nl
Een vd medewerkers daar is een pupkoper van me en haar dochter die op dezelfde locatie heeft haar dochter (eerder nog een pupkoper van me uit mijn eerste nest haast 14 jaar geleden en lid hier op het forum) heeft op deze locatie haar trimsalon.
Een vd medewerkers daar is een pupkoper van me en haar dochter die op dezelfde locatie heeft haar dochter (eerder nog een pupkoper van me uit mijn eerste nest haast 14 jaar geleden en lid hier op het forum) heeft op deze locatie haar trimsalon.
Laatst gewijzigd door crutz op 24 jul 2019 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Actief
Dank je wel, dit is echt op loopafstand en dus goed te doen.crutz schreef:http://www.dierenkliniekbaarn.nl
Een vd medewerkers daar is een pupkoper van me en haar dochter die op dezelfde locatie heeft haar dochter (eerder nog een pupkoper van me uit mijn eerste nest haast 14 jaar geleden en lid hier op het forum) heeft op deze locatie haat trimsalon.
Alle anderen ook bedankt maar het is echt te ver. Er zit ook een echt goede in de Bilt, dat is al dichterbij maar valt ook buiten mijn regio.