Moderator: moderatorteam
Het valt nog wel mee. Ze is net wat hoger dan Dora (ik heb geen idee van de hoogte in cm.) en de laatste keer dat we haar wogen was ze 32 kilo. Dat is ongeveer 2 weken geleden. Wegen door samen met haar op de weegschaal te gaan, lukt niet meer, dus we moeten over een tijdje maar even bij de dierenarts naar binnen lopen.DeDiana schreef:Prachtige dame is ze!
Hoe groot is ze nu en wat weegt ze nu? Kan me er moeilijk een voorstelling van maken zo vanaf de foto's, maar ze lijkt echt al héél groot!
Ja he. Als ze net heeft gezwommen heeft ze er nog veel meer.Zamunda schreef:Die wafeltjes zijn zo leuk!
Nou, dat is toch behoorlijk flink al voor een halfjaar, ze is al bijna twee keer zo zwaar als MilaBelle schreef:Het valt nog wel mee. Ze is net wat hoger dan Dora (ik heb geen idee van de hoogte in cm.) en de laatste keer dat we haar wogen was ze 32 kilo. Dat is ongeveer 2 weken geleden. Wegen door samen met haar op de weegschaal te gaan, lukt niet meer, dus we moeten over een tijdje maar even bij de dierenarts naar binnen lopen.DeDiana schreef:Prachtige dame is ze!
Hoe groot is ze nu en wat weegt ze nu? Kan me er moeilijk een voorstelling van maken zo vanaf de foto's, maar ze lijkt echt al héél groot!