Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat zijn er zo veel. Gisteren voor het eerst een finse lappenhond gezien.
Garistus wat een gekrijs, maar bloedmooi. Bruin met tan Zo mooi vind ik ze in die kleur niet terug.
Ik weet weer niet hoe dat moet. Maar ik vind de Akita een van de mooiste honden, vooral de zwart-witte. Iemand op het forum had er een. Maar echt nooit zou ik er een willen hebben.
Ondanks dat het ras niet meer is wat het vroeger was qua uiterlijk(en karakter) kan ik nog steeds genieten van een mooie rottweiler. Als ik alleen was geweest had die er zeker ook gekomen, maar vriend is er bang voor en dat risico ga ik niet nemen.
My heart will always wear the pawprints left by you. Biothane WashBar
dagmar88 schreef:Dat zijn er zo veel. Gisteren voor het eerst een finse lappenhond gezien.
Garistus wat een gekrijs, maar bloedmooi. Bruin met tan Zo mooi vind ik ze in die kleur niet terug.
Onze mantrailgroep wordt binnenkort verrijkt met een Finse Lappenpup. Ik ben erg benieuwd hoe het de eigenaar (en ons ) gaat bevallen. Ik vind het prachtige honden om te zien.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Als er zo veel mooie windhonden voorbij komen, dan moet het mooiste windhondenras er natuurlijk ook bij, de saluki
Vooral die middelste vind ik echt een plaatje
Agnes-en-Balou schreef:Als er zo veel mooie windhonden voorbij komen, dan moet het mooiste windhondenras er natuurlijk ook bij, de saluki
Jaaah! Dit vind ik ook prachtige honden.
Basset Fauve de Bretagne vind ik ook een mooi ras, maar ik heb er (nog) geen kijk op wat dan ook werkelijk een mooi exemplaar is. De proporties spreken me gewoon aan. Maar eerlijk is eerlijk, die heeft wel wat weg van mijn eigen Griekse hybride.
Nanna schreef:Ik kan er trouwens ook van genieten als een hond van een trimras ook inderdaad zeer fraai getrimd IS.
Sommige mensen hebben het in de vingers.
Ja hè, ik kijk er vandaag met groot genoegen naar.
Agnes-en-Balou schreef:Als er zo veel mooie windhonden voorbij komen, dan moet het mooiste windhondenras er natuurlijk ook bij, de saluki
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ja, ik mocht van Nanna niet m'n eigen ras plaatsen