Moderator: moderatorteam
Haha ja, nu is Bizzy ook een klein teefje hoor. Ze zit qua maat net aan de ondergrens. Was voor haar wel blij dat ze "maar" 5 pups hadkloesje schreef:wat lijken de pups enorm bij haar![]()
Ze ziet er allemaal uit als hollands welvaren, mooie pups hoor!
Die donkere is wel een speciaaltje hoor
Haha, mij ook hoor. Echt in een paar dagen tijd gingen de oogjes open, stonden ze ineens op hun pootjes en werden het echte, kleine hondjesCatho schreef:Wat groeien ze snelJa uh, natuurlijk gezien ze goed te eten krijgen xD Maar het verbaast me toch altijd weer hoe snel dat dan ineens gaat. Leuke foto zo met moeders er bij!
Mountain Dew is nog steeds mijn favoriet. Laat het strikje maar zitten hoor
nomo schreef:Ik vind dat hele donkere rood zo mooiIk wil Zipfizzje
staat ook leuk toch bij die 2 zwarte, kan ze leuk in het midden lopen.
Zo donker als dit is ook wel uitzonderlijk. Er zijn wel fokkers die er graag op selecteren, maar dat valt nog niet mee met zo veel variatie in het ras. Het verbaasde mij ook wel. In het nestje van Bizzy's zusje zaten er ook 2 die behoorlijk donker waren. Tot nu toe zijn Nilo's kleinkinderen meer in zijn tint dan z'n kinderen, daarvan was Bizzy het donkerst.Lucia schreef: Ik kom ze in deze omgeving steeds meer tegen, maar die donkere kleur zie ik eigenlijk zelden.
Wat gaat het snel zeg. Ik maak nu voor het eerst een aankomende pup mee vanaf vlak na de geboorte en de verschillen zijn ieder bezoek weer zo groot, ik vind het heel bijzonder om allemaal te zien.
Geniet er van
Ja, dit keer wel. Voor zwarte neusjes moet tenminste één van de ouders een zwarte neus hebben.Heavy schreef:wat lief ,blijven de neusjes bruin?