Dat is balen voor ze. Dan vroeg die eigenaar blijkbaar niet zo'n belachelijke prijs als hij het zo snel heeft kunnen verkopen.Manuma schreef:Ik las net op hun Facebook dat de grond verkocht is aan een ander en ze zullen moeten verhuizen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Peter Koekebakker
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Re: Peter Koekebakker
-
- Zeer actief
Soms ben ik wel 's benieuwd naar de andere kant van het verhaal, dus het verhaal van de grond-eigenaar die het nu dus net verkocht heeft. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Suzanne
Suzanne
Ik vind dit allemaal alleen maar walgelijk. Van alle kanten. Zowel van de stichting, als van de sensatiezoekers.
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Waarom niet uitvissen wie de (potentiele) koper is? Moet te doen zijn als je een netwerk en draagvlak hebt in de regio. En vervolgens contact opnemen met het voorstel om tot een schriftelijke huurovereenkomst te komen? Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld, maar nee, men gaat op de oude voet verder. Spanjaarden wegzetten als de grote boosdoeners.
- Javierrrr
- Zeer actief
Tja, die wijlen held was schijnheilig
Erven, de stichting, zijn vrouw? Ik koesterde nog even de hoop dat stichting haar koers zou gaan wijzigen, tegen beter weten in. Het is frappant zoals de weduwe niets van zich laat horen om de nalatenschap van haar geliefde te behouden.......

Erven, de stichting, zijn vrouw? Ik koesterde nog even de hoop dat stichting haar koers zou gaan wijzigen, tegen beter weten in. Het is frappant zoals de weduwe niets van zich laat horen om de nalatenschap van haar geliefde te behouden.......
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Is daar iets over bekend dan, dat Koekebakker niet zuiver bezig was op financieel vlak?Javierrrr schreef:Tja, die wijlen held was schijnheilig![]()
- Javierrrr
- Zeer actief
Zou het? De dieren van haar stichting, horses in need, zijn gehuisvest op het perceel dat verkocht is,
En wat Cleva zegt, een schroothandelaar. Hij wist in NL een bepaalde entourage om zich heen te creëren .Een entourage met weinig verstand van zaken of begrip voor honden. Zoals sommige honden geplaatst werden cq worden...... ik snap er helemaal niets van. Hier komen regelmatig Spanjooltjes logeren, leuk voor Merlijntje, Javier en mijzelf uiteraard
De honden, afkomstig van Koekebakker, zijn eigenlijk nooit senang (bij binnenkomst) omdat ze bij mensen zitten , die zonodig een hond wilden "redden". Een egodingetje, kijk mij eens goed doen, zonder oog te hebben voor de behoeftes van de hond in kwestie. Maar je maakt er goede sier mee.........
En wat Cleva zegt, een schroothandelaar. Hij wist in NL een bepaalde entourage om zich heen te creëren .Een entourage met weinig verstand van zaken of begrip voor honden. Zoals sommige honden geplaatst werden cq worden...... ik snap er helemaal niets van. Hier komen regelmatig Spanjooltjes logeren, leuk voor Merlijntje, Javier en mijzelf uiteraard

- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Je komt op mij nogal gefrustreerd over wat betreft dit onderwerp. En ik zie in je reacties eigenlijk vooral je eigen gekleurde mening en geen overtuigende feiten.Javierrrr schreef:Zou het? De dieren van haar stichting, horses in need, zijn gehuisvest op het perceel dat verkocht is,
En wat Cleva zegt, een schroothandelaar. Hij wist in NL een bepaalde entourage om zich heen te creëren .Een entourage met weinig verstand van zaken of begrip voor honden. Zoals sommige honden geplaatst werden cq worden...... ik snap er helemaal niets van. Hier komen regelmatig Spanjooltjes logeren, leuk voor Merlijntje, Javier en mijzelf uiteraardDe honden, afkomstig van Koekebakker, zijn eigenlijk nooit senang (bij binnenkomst) omdat ze bij mensen zitten , die zonodig een hond wilden "redden". Een egodingetje, kijk mij eens goed doen, zonder oog te hebben voor de behoeftes van de hond in kwestie. Maar je maakt er goede sier mee.........
-
- Zeer actief
tja, en laten we wel wezen, mensen zijn geen filantropische instelling en doen waar ze zelf beter van worden, denk niet dat koekebakker heilig verklaard wilde worden, hij deed gewoon waar hij zich goed over en bij voelde waarschijnlijk, net als de rest van de wereld nou phoephoe shoot him, hoe durft hijJavierrrr schreef:Zou het? De dieren van haar stichting, horses in need, zijn gehuisvest op het perceel dat verkocht is,
En wat Cleva zegt, een schroothandelaar. Hij wist in NL een bepaalde entourage om zich heen te creëren .Een entourage met weinig verstand van zaken of begrip voor honden. Zoals sommige honden geplaatst werden cq worden...... ik snap er helemaal niets van. Hier komen regelmatig Spanjooltjes logeren, leuk voor Merlijntje, Javier en mijzelf uiteraardDe honden, afkomstig van Koekebakker, zijn eigenlijk nooit senang (bij binnenkomst) omdat ze bij mensen zitten , die zonodig een hond wilden "redden". Een egodingetje, kijk mij eens goed doen, zonder oog te hebben voor de behoeftes van de hond in kwestie. Maar je maakt er goede sier mee.........

- Javierrrr
- Zeer actief
Koekebakker deed het op zijn manier, aanschoppen tegen alles wat Spaans is en aanschurken tegen NL voor de nodige pecunia om zijn hobby te financieren. Had hij lef gehad, dan hij gezorgd voor goede verhoudingen met Spanjaarden, en op een fatsoenlijke manier huisvesting geregeld voor zijn dieren. Dat had hem ook de autonomie gegeven om adoptie/plaatsing van dieren over te laten aan mensen die er oog voor hadden en niet aan de "kwezels" die met geld over de brug kwamen.S@ndr@ schreef: tja, en laten we wel wezen, mensen zijn geen filantropische instelling en doen waar ze zelf beter van worden, denk niet dat koekebakker heilig verklaard wilde worden, hij deed gewoon waar hij zich goed over en bij voelde waarschijnlijk, net als de rest van de wereld nou phoephoe shoot him, hoe durft hijongeloofloos, wat een lef
Want echt, het is bedroevend hoe honden geplaatst zijn........
-
- Zeer actief
nou boehoe..., ze werden geplaatste en t was niet perfectJavierrrr schreef:Koekebakker deed het op zijn manier, aanschoppen tegen alles wat Spaans is en aanschurken tegen NL voor de nodige pecunia om zijn hobby te financieren. Had hij lef gehad, dan hij gezorgd voor goede verhoudingen met Spanjaarden, en op een fatsoenlijke manier huisvesting geregeld voor zijn dieren. Dat had hem ook de autonomie gegeven om adoptie/plaatsing van dieren over te laten aan mensen die er oog voor hadden en niet aan de "kwezels" die met geld over de brug kwamen.S@ndr@ schreef: tja, en laten we wel wezen, mensen zijn geen filantropische instelling en doen waar ze zelf beter van worden, denk niet dat koekebakker heilig verklaard wilde worden, hij deed gewoon waar hij zich goed over en bij voelde waarschijnlijk, net als de rest van de wereld nou phoephoe shoot him, hoe durft hijongeloofloos, wat een lef
Want echt, het is bedroevend hoe honden geplaatst zijn........

zeker met social media.. kat in t bakkie
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Inderdaad, vind het nogal wat om die man zo zwart te makenJackira schreef:Je komt op mij nogal gefrustreerd over wat betreft dit onderwerp. En ik zie in je reacties eigenlijk vooral je eigen gekleurde mening en geen overtuigende feiten.Javierrrr schreef:Zou het? De dieren van haar stichting, horses in need, zijn gehuisvest op het perceel dat verkocht is,

- dagmar88
- Zeer actief
Sinds wanneer geven we bedelende getatoeëerde meneren met een paardestaart en een wife beater meer dan twee euro voor de daklozenkrant?Cleva schreef: Prima insteek. Kan ik mee leven.
Gewoon een handige henk die deed wat hem uitkomt.
Geen held, geen heilige, niet iemand waar je je zakgeld aan moet geven.
Ik vind het hilarisch dat hij zo heeft kunnen leven

Doe met je geld wat je wilt, maar ik snap werkelijk niet wat er meer verwacht zou kunnen worden van zo'n kerel met 600! honden in half vergane kooien.
Die adoptanten kiezen voor wat ze krijgen, ook als dat tegenvalt. Niet anders dan bij de woefkesranch, inclusief de bezorging.
-
- Zeer actief
Ik ken vrij veel Koekebakker hondjes en ik herken echt niet wat hier geschreven wordt.
Om het met de Woefkesranch te vergelijken vind ik wel veel te ver gaan. Ik ken een aantal mensen die er dichtbij staan en het zijn echt mensen met hart voor honden. Ze vinden ze in de vreselijkste situaties en halen ze daar weg.
Of het altijd slim gaat weet ik niet, maar ik weet wel dat er een beste bedoeling achter zit. In elk geval bij diegenen die ik persoonlijk ken. Ik vind het topic nu een wat gemene wending krijgen en dat vind ik niet terecht.
Begin september is er weer de jaarlijkse AIN wandeling waar zo'n 300 Koekebakker honden verzamelen en samen over het strand lopen.
Als jouw honden zo'n wandeling aankunnen zou je mee kunnen lopen, mocht je geïnteresseerd zijn in de organisatie en wat voor honden daar vandaan geplaatst worden.
Of als je hond zoiets niet aankan, kom dan zonder. De mensen zijn net zulke gekken als hier zitten en de honden zijn veelal open en sociaal.
Om het met de Woefkesranch te vergelijken vind ik wel veel te ver gaan. Ik ken een aantal mensen die er dichtbij staan en het zijn echt mensen met hart voor honden. Ze vinden ze in de vreselijkste situaties en halen ze daar weg.
Of het altijd slim gaat weet ik niet, maar ik weet wel dat er een beste bedoeling achter zit. In elk geval bij diegenen die ik persoonlijk ken. Ik vind het topic nu een wat gemene wending krijgen en dat vind ik niet terecht.
Begin september is er weer de jaarlijkse AIN wandeling waar zo'n 300 Koekebakker honden verzamelen en samen over het strand lopen.
Als jouw honden zo'n wandeling aankunnen zou je mee kunnen lopen, mocht je geïnteresseerd zijn in de organisatie en wat voor honden daar vandaan geplaatst worden.
Of als je hond zoiets niet aankan, kom dan zonder. De mensen zijn net zulke gekken als hier zitten en de honden zijn veelal open en sociaal.
- dagmar88
- Zeer actief
Manuma schreef:Ik ken vrij veel Koekebakker hondjes en ik herken echt niet wat hier geschreven wordt.
Wat ik zeg is (als reactie op javier) dat de kopers er achteraf niet over kunnen zeuren. Je weet dat zeshonderd honden in kooien niet correct beoordeeld kunnen worden op een leven hier, of ze er nu verstand van hebben of niet. De mentale conditie gaat er ook niet op vooruit.
Daar kies je zelf voor. Wil je dat risico niet nemen, dan loop je een stichtingdeurtje verder.
-
- Zeer actief
Ah maar daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Als dat liegen inderdaad zo is, want dat weet ik niet.
Sowieso vind ik dit soort berichten op Facebook plaatsen met vingertjes wijzen en al nogal ongepast. Dat is wel een beetje de groep mensen, als je snapt wat ik bedoel
Niet alleen over het moeten verhuizen, maar dat doen ze ook als ze ergens honden weghalen die slecht behandeld zijn. Dat boze Facebook-stampen staat gewoon nooit professioneel.
Sowieso vind ik dit soort berichten op Facebook plaatsen met vingertjes wijzen en al nogal ongepast. Dat is wel een beetje de groep mensen, als je snapt wat ik bedoel

Niet alleen over het moeten verhuizen, maar dat doen ze ook als ze ergens honden weghalen die slecht behandeld zijn. Dat boze Facebook-stampen staat gewoon nooit professioneel.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat kan wel hoor. Als er een mismatch is wordt de hond herplaatst. En kan de hond niet blijven tot een nieuwe baas gevonden is dan gaat hij naar een opvanggezin.dagmar88 schreef: Wat ik zeg is (als reactie op javier) dat de kopers er achteraf niet over kunnen zeuren. Je weet dat zeshonderd honden in kooien niet correct beoordeeld kunnen worden op een leven hier, of ze er nu verstand van hebben of niet. De mentale conditie gaat er ook niet op vooruit.
Daar kies je zelf voor. Wil je dat risico niet nemen, dan loop je een stichtingdeurtje verder.
- Javierrrr
- Zeer actief
Hier zijn regelmatig Spaanse honden, en dan met name het grotere formaat jachthonden en mastin-achtigen in tijdelijke (vakantie of crisis) opvang.
Deze honden zijn via diverse kanalen naar NL gekomen, hetzij via stichtingen of via particulier initiatief. Wat mij dan opvalt, is dat honden die via AIN zijn geadopteerd in "negatieve" zin uitblinken. Niet omdat ze zijn wie ze zijn, want stuk voor stuk zijn ze gewoon leuk. Wel vanwege het feit dat de combinatie hond-baas-woonsituatie wringt. Herplaatsen via AIN (wat ik dan adviseer) is veelal geen optie, omdat ze verknocht zijn geraakt aan de hond. Maar het stemt mij wel tot nadenken over het plaatsingsbeleid van AIN, veel meer dan bij die andere Spanjooltjes die hier vakantie komen vieren. Worden ze niet te gemakkelijk weggezet bij mensen met weinig kunde maar veel sentiment?
Deze honden zijn via diverse kanalen naar NL gekomen, hetzij via stichtingen of via particulier initiatief. Wat mij dan opvalt, is dat honden die via AIN zijn geadopteerd in "negatieve" zin uitblinken. Niet omdat ze zijn wie ze zijn, want stuk voor stuk zijn ze gewoon leuk. Wel vanwege het feit dat de combinatie hond-baas-woonsituatie wringt. Herplaatsen via AIN (wat ik dan adviseer) is veelal geen optie, omdat ze verknocht zijn geraakt aan de hond. Maar het stemt mij wel tot nadenken over het plaatsingsbeleid van AIN, veel meer dan bij die andere Spanjooltjes die hier vakantie komen vieren. Worden ze niet te gemakkelijk weggezet bij mensen met weinig kunde maar veel sentiment?
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.Manuma schreef:Ik ken vrij veel Koekebakker hondjes en ik herken echt niet wat hier geschreven wordt.
- dagmar88
- Zeer actief
Ik schrijf kennelijk chinees.Johnny Jones schreef:Dat kan wel hoor. Als er een mismatch is wordt de hond herplaatst. En kan de hond niet blijven tot een nieuwe baas gevonden is dan gaat hij naar een opvanggezin.dagmar88 schreef: Wat ik zeg is (als reactie op javier) dat de kopers er achteraf niet over kunnen zeuren. Je weet dat zeshonderd honden in kooien niet correct beoordeeld kunnen worden op een leven hier, of ze er nu verstand van hebben of niet. De mentale conditie gaat er ook niet op vooruit.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ik denk dat de gemiddelde stichting een betere screening doet dan een asiel hier. Ik heb nog nooit een huisbezoek gehad van mensen die bij een Nederlands asiel werken. Ik heb dat van een ander ook nog nooit gehoord. Als fokker ga je denk ik ook niet bij iedereen langs waar je een pup aan verkoopt.Javierrrr schreef:Hier zijn regelmatig Spaanse honden, en dan met name het grotere formaat jachthonden en mastin-achtigen in tijdelijke (vakantie of crisis) opvang.
De gemiddelde hondeneigenaar blinkt niet uit van kunde en neemt vooral uit sentiment een hond. En welke kunde moet je eigenlijk hebben om een buitenlandse of Nederlandse hond te adopteren?
- Javierrrr
- Zeer actief
Precies, een hond adopteer je niet, die schaf je aan. De beslissing om een hond te nemen is weliswaar een emotionele, maar vervolgens wordt er normaliter toch een nuchtere afweging gemaakt. In de zin van 'Wat zoek ik in een hond', 'wat heb ik een hond te bieden' etc?
En die nuchtere overweging mis ik vaak bij AIN-eigenaren/bazen van het grote formaat Spaanse jachthond en mastin-achtige als ik dit vergelijk met andere eigenaren/bazen van hetzelfde type hond, verkregen via andere kanalen. De laatste groep is er zich van bewust dat ze zijn begonnen aan een hond die niet gewend is aan HTK, ze zijn bereid daar tijd en moeite in te steken . Terwijl de eerste groep (AIN) veel meer de neiging heeft met de handen in het haar te zitten, Want men heeft er zo goed aan gedaan een hond te 'redden', alleen heeft die hond nu allerlei 'gedragsproblemen', ipv dat hij dankbaar is....
En die nuchtere overweging mis ik vaak bij AIN-eigenaren/bazen van het grote formaat Spaanse jachthond en mastin-achtige als ik dit vergelijk met andere eigenaren/bazen van hetzelfde type hond, verkregen via andere kanalen. De laatste groep is er zich van bewust dat ze zijn begonnen aan een hond die niet gewend is aan HTK, ze zijn bereid daar tijd en moeite in te steken . Terwijl de eerste groep (AIN) veel meer de neiging heeft met de handen in het haar te zitten, Want men heeft er zo goed aan gedaan een hond te 'redden', alleen heeft die hond nu allerlei 'gedragsproblemen', ipv dat hij dankbaar is....
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Waar haal jij al deze wijsheid vandaan?Javierrrr schreef:Precies, een hond adopteer je niet, die schaf je aan. De beslissing om een hond te nemen is weliswaar een emotionele, maar vervolgens wordt er normaliter toch een nuchtere afweging gemaakt. In de zin van 'Wat zoek ik in een hond', 'wat heb ik een hond te bieden' etc?
Als je ongeveer 9000 honden een nieuw thuis bezorgd zit er misschien wel eens een mindere match tussen. Uit het nest van Koda gingen er ook twee weer terug naar de fokster.
Wat zou er van die 9000 honden terecht zijn gekomen als ze niet via het asiel van Peter Koekebakker geplaatst waren? Veel zouden geëindigd zijn in een dodingsstation. De man is echt geen heilige, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je op zijn graf pist terwijl hij dit voor elkaar heeft gekregen. En begin nou niet over geld, want er is niemand rijk van geworden.
- Tineke
- Zeer actief
Die ,volgens jou aanwezig zijnde nuchterheid bij aanschaf hond ,ontbreekt bij heel veel mensen en is echt niet voorbehouden aan personen die bij AIN een hond aanschaffen.Javierrrr schreef:Precies, een hond adopteer je niet, die schaf je aan. De beslissing om een hond te nemen is weliswaar een emotionele, maar vervolgens wordt er normaliter toch een nuchtere afweging gemaakt. In de zin van 'Wat zoek ik in een hond', 'wat heb ik een hond te bieden' etc?
Het grote aantal herplaatsingen welke überhaupt plaats vinden tonen dat wel aan.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wilde niet reageren maar ga het toch doen...
Degene die nu gniffelend en blij hun commentaar leveren moeten zich wat mij betreft de ogen uit de kop schamen, waar jullie mee komen zijn alleen maar aannames, zure aannames.
Peter heeft jaren keihard gewerkt, niet alleen voor de honden maar voor veel meer dieren en voor dierenrechten, dat de manier jullie niet aanstaat kan maar he.. het is niet in nederland he, dat jullie denken dat hij er flink aan verdiende prima, maar iemand zo te kakken zetten na al het werk wat hij gedaan heeft... nee heb ik echt geen goed woord voor over.
Ik vind jullie in dit topic echt een heel zuur en verbitterd zooitje bij elkaar, zodra het niet aan jullie "hoge" standaard voldoet wordt krijg je dus dit.. gatver, maar gelukkig hebben jullie de wijsheid in pacht en doen jullie allemaal heel veel voor de maatschappij en dierenwelzijn
Stel je voor zeg dat je je nek uitsteekt, je zou zomaar eens afgebrand kunnen worden, ben ik toch blij dat er mensen zijn zoals dat Peter was, niet perfect en misschien wel verre van maar wel iemand met lef en een goed hart.
Degene die nu gniffelend en blij hun commentaar leveren moeten zich wat mij betreft de ogen uit de kop schamen, waar jullie mee komen zijn alleen maar aannames, zure aannames.
Peter heeft jaren keihard gewerkt, niet alleen voor de honden maar voor veel meer dieren en voor dierenrechten, dat de manier jullie niet aanstaat kan maar he.. het is niet in nederland he, dat jullie denken dat hij er flink aan verdiende prima, maar iemand zo te kakken zetten na al het werk wat hij gedaan heeft... nee heb ik echt geen goed woord voor over.
Ik vind jullie in dit topic echt een heel zuur en verbitterd zooitje bij elkaar, zodra het niet aan jullie "hoge" standaard voldoet wordt krijg je dus dit.. gatver, maar gelukkig hebben jullie de wijsheid in pacht en doen jullie allemaal heel veel voor de maatschappij en dierenwelzijn

Stel je voor zeg dat je je nek uitsteekt, je zou zomaar eens afgebrand kunnen worden, ben ik toch blij dat er mensen zijn zoals dat Peter was, niet perfect en misschien wel verre van maar wel iemand met lef en een goed hart.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Joh laat gaan, die zogenaamde moraal ridders met hun grote smoel die het nodig vinden er overheen te pissen. Die kan je toch niet serieus nemen.

-
- Zeer actief
Volgens mij hebben ze daar wel heel wat vrijwilligers die met de honden bezig zijn en worden veel honden eerst opgevangen in Nederlandse gezinnen. Maar dat baseer ik puur op wat ik op hun social media voorbij zag komen en wat ik van een paar vrijwilligers (in NL) begrepen heb. Of dat echt voor die 600 honden gold weet ik niet, dat lijkt me inderdaad moeilijk.dagmar88 schreef: Wat ik zeg is (als reactie op javier) dat de kopers er achteraf niet over kunnen zeuren. Je weet dat zeshonderd honden in kooien niet correct beoordeeld kunnen worden op een leven hier, of ze er nu verstand van hebben of niet. De mentale conditie gaat er ook niet op vooruit.
Dat vind ik nou niet leuk van jou.Tara schreef:
- Jackira
- Zeer actief
Nou overdreven is het niet echt. Aan alle kanten wordt met uit de lucht gegrepen voorbeelden geprobeerd om aan te tonen dat dhr Koekebakker zichzelf verrijkt heeft en dat er vooral honden werden geplaatst die daar totaal niet voor geschikt waren bij mensen die daar vooral niet voor geschikt waren.
Dat hij op basis van zijn uiterlijk wel iemand zou zijn waar je vooral je zakgeld en zeker niet meer dan 2 euro voor de daklozenkrant aan moet geven. Over iemand die je dan helemaal niet hebt gekend en op basis van wat vooroordelen maar zo neergezet wordt. Terwijl hij w.s. inderdaad heel veel eigen geld in het hele project heeft gestoken. Zeker wanneer je met zoiets begint.
Misschien heeft hij wel al die tijd de huur van het stuk grond uit eigen zak betaald, dat hij dat bedoelde.
In ieder geval heeft hij meer gedaan aan het buitenlandse zwerfhonden probleem dan iedereen die hem hier af zit te zeiken.
Dat hij op basis van zijn uiterlijk wel iemand zou zijn waar je vooral je zakgeld en zeker niet meer dan 2 euro voor de daklozenkrant aan moet geven. Over iemand die je dan helemaal niet hebt gekend en op basis van wat vooroordelen maar zo neergezet wordt. Terwijl hij w.s. inderdaad heel veel eigen geld in het hele project heeft gestoken. Zeker wanneer je met zoiets begint.
Misschien heeft hij wel al die tijd de huur van het stuk grond uit eigen zak betaald, dat hij dat bedoelde.
In ieder geval heeft hij meer gedaan aan het buitenlandse zwerfhonden probleem dan iedereen die hem hier af zit te zeiken.
- dagmar88
- Zeer actief
Verongelukt zitten doen om zelf verdraaide uitspraken. Heel passend bij het clubje. Veel plezier er mee.
-
- Zeer actief
Ach nee, dat is flauw.dagmar88 schreef:Heel passend bij het clubje.
Ik zeg eerlijk dat ik het ook las zoals Jackira het nu omschrijft in haar eerste alinea. En heus niet door iedereen die kritiek levert uiteraard, maar soms werd het wel erg fel.
En als je daar wat over zegt hoor je heus niet meteen bij een of ander 'clubje'. We zijn gewoon aan het discussiëren op een forum, verschillende invalshoeken aan het bekijken en dan hoort die van het tegengeluid er ook gewoon bij.