Vers van de pers, zijn vlekken nog duidelijk zichtbaar

8 weken oud

Eerste foto van Perry en Noah

Perry 11 weken
Moderator: moderatorteam
Nu al?veertje schreef:Wat is hij leuk! En volgens mij ga ik hem vaker zien (hooperwedstrijden), tenminste ik geloof dat ik nu weet wie jij bent
Zijn jullie dit? Dan jaduitse herder schreef:Nu al?veertje schreef:Wat is hij leuk! En volgens mij ga ik hem vaker zien (hooperwedstrijden), tenminste ik geloof dat ik nu weet wie jij bentHerken je Noah?
Jazeker. Hopelijk behendigheid en anders een sport wat bij hem/ons pastWildflower schreef:Wat een leukerdGefeliciteerd!
Ga je met hem werken?
Hij lijkt nu een rooie ipv merlePersistence schreef:Jaaa, daar is de knapperd!Wat zit er al veel verschil in kleur vergeleken bij de geboorte en nu.
Deze Perry heb ik vernoemd naar Perry het vogelbekdierBudkes schreef:Gefeliciteerd met Perry.![]()
En wat een geweldige naam
Hij is leuk!!duitse herder schreef:Deze Perry heb ik vernoemd naar Perry het vogelbekdierBudkes schreef:Gefeliciteerd met Perry.![]()
En wat een geweldige naamen de jouwe?
Daarom heet hij zoJustJoyce schreef:Hij is leuk!!duitse herder schreef:Deze Perry heb ik vernoemd naar Perry het vogelbekdierBudkes schreef:Gefeliciteerd met Perry.![]()
En wat een geweldige naamen de jouwe?
Niet te vaak zeggen "hey ... waar is Perry" hahah ik ken hem ook