Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stand-in

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Stand-in

Ongelezen bericht door veertje »

Tess was geblesseerd en kon daarom afgelopen zaterdag niet mee doen aan de agilitywedstrijd. Het was geen probleem als ik dan in haar plaats met Finn mee zou doen, dus zo liepen we toch weer eens een wedstrijdje :D Nog niet eens slecht ook, na een jaar zo goed als nauwelijks trainen :LOL:

Voor een filmpje van het vp: Klik

Hij had er wel lol in :I:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Friesenfransman

Re: Stand-in

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Leuk, ook het filmpje! Ik heb geen verstand van agility maar in mijn lekenogen ziet het eruit als een foutloos parcours :E:

Zo zie je maar hoe handig het is om er twee te hebben :D
veertje
Zeer actief

Nanna schreef:Little happy camper.
Hoe is het nu met Tess?
Gelukkig een stuk beter! Maandag nog een bezoek aan de fysio gebracht, waar ze weer los gemaakt is. Nog even rustig aan doen (voor zover dat mogelijk is bij haar), een paar dagen traumeel erin en dan mag ze weer hooperen en agility doen als ik niks geks meer zie.
Friesenfransman schreef:Leuk, ook het filmpje! Ik heb geen verstand van agility maar in mijn lekenogen ziet het eruit als een foutloos parcours :E:

Haha, ja we waren inderdaad foutloos. Maar ik liep met het speeltje in mijn hand en dat mag niet, dus waren we meteen al gediskwalificeerd :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat een heerlijk blij bekkie! :I:
Friesenfransman

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

veertje schreef:
Nanna schreef:Little happy camper.
Hoe is het nu met Tess?
Gelukkig een stuk beter! Maandag nog een bezoek aan de fysio gebracht, waar ze weer los gemaakt is. Nog even rustig aan doen (voor zover dat mogelijk is bij haar), een paar dagen traumeel erin en dan mag ze weer hooperen en agility doen als ik niks geks meer zie.
Friesenfransman schreef:Leuk, ook het filmpje! Ik heb geen verstand van agility maar in mijn lekenogen ziet het eruit als een foutloos parcours :E:

Haha, ja we waren inderdaad foutloos. Maar ik liep met het speeltje in mijn hand en dat mag niet, dus waren we meteen al gediskwalificeerd :mrgreen:
Oh, nou gelukkig maakt dat die honden niets uit en mocht je gewoon doorgaan. Als ik wel eens crufts agility kijk vind ik het ook altijd zo leuk dat ze gewoon dat parcours afmaken al kan de mens-naast-de-hond wel door door de grond zakken van teleurstelling. Maar die honden zien er zo tevreden uit, ook als ze een hindernis in de berkeerde volgorde nemen, die pret hoeven ze dan gelukkig niet te missen. En jullie dus ook niet!
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Finnemans :I:

En Tess snel even opknappen!!! Ik heb vakantie, dus misschien kunnen we dan weer even een keer afspreken. Kunnen de dames weer samen rellen :cheer:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Leuk dat het zo goed ging (en vooral veel pret).
Hakkene
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hakkene »

Hij kijkt verschrikkelijk blij! Die zorgt dat Tess vanaf nu regelmatig geblesseerd is, wedden?
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Dat ziet er keurig uit, en hij heeft er echt lol in!
veertje
Zeer actief

nomo schreef:Finnemans :I:

En Tess snel even opknappen!!! Ik heb vakantie, dus misschien kunnen we dan weer even een keer afspreken. Kunnen de dames weer samen rellen :cheer:
Kunnen we inderdaad wel doen! Even afwachten hoe het gaat nu we de activiteiten weer gaan opschroeven.
Zamunda schreef:Leuk dat het zo goed ging (en vooral veel pret).
'Goed' is bij Finn en mij altijd een beetje relatief ten opzichte van de concurrentie :engel: maar voor ons was dit inderdaad heel goed :D
Hakkene schreef:Hij kijkt verschrikkelijk blij! Die zorgt dat Tess vanaf nu regelmatig geblesseerd is, wedden?

:LOL: Daar hoeft hij niet veel voor te doen, daar zorgt ze zelf wel voor :oohja:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”