Gewoon omdat ik iedere dag 100 foto's van hem maak, heel facebook ermee onder klieder en ze daar denk ik ondertussen vreselijk moe van me worden

Hij heeft een hele aerodynamische kop..

Smile

Lekker zwemmen

Moderator: moderatorteam

Dat is zijn doorgeefluikje, raampje, post-it note...Lothian schreef:Die tissue op zijn heup is grappig zeg. Leuke foto's!
Ja klopt!!ceciel schreef:Wat een atletische kanjer is BeerDaar mag je gerust meer foto's van plaatsen
![]()
Heb je toevallig iemand in de familie die Hugo heet?
Wat lollig, ik heb met Hugo de SPH gedaan en weet nog dat hij vertelde dat puppie Beer bij jullie kwam wonenHannahV schreef:Ja klopt!!ceciel schreef:Wat een atletische kanjer is BeerDaar mag je gerust meer foto's van plaatsen
![]()
Inderdaad!dagmar88 schreef:Zo mooi slank zie je ze niet vaak
.jpg)
HannahV schreef:Dat is zijn doorgeefluikje, raampje, post-it note...Lothian schreef:Die tissue op zijn heup is grappig zeg. Leuke foto's!

velvet29 schreef:Wat een prachtige atletische hond, gewoon een mooie tuck up
Dan zie je maar weer dat heeeeel veel bullen te zwaar zijn
ceciel schreef:Wat lollig, ik heb met Hugo de SPH gedaan en weet nog dat hij vertelde dat puppie Beer bij jullie kwam wonenHannahV schreef:Ja klopt!!ceciel schreef:Wat een atletische kanjer is BeerDaar mag je gerust meer foto's van plaatsen
![]()

Dat blijf je altijd houden, mensen geven nu eenmaal graag commentaar.HannahV schreef:velvet29 schreef:Wat een prachtige atletische hond, gewoon een mooie tuck up
Thanks!! Ik heb er inderdaad regelmatig discussies over (gehad). Heb het opgegeven. Ik moet zeggen, veel vrienden van me hebben SBT's en APBT's waar echt mee gesport wordt. Deze honden lijken van nature al een tuck te hebben. Bij bullterriers zie je toch minder snel zo'n borstkas met een lijntje als bij een whippet, de buik lijkt rechtdoor te gaan. Hij ademt ook echt met zijn buik, dus als hij hard hijgt gaat alsnog zijn buik in een rechte lijn... Daarom vind ik het vaak moeilijk te zien of hij nu wel of niet "goed" is. Maar goed, vet is hij niet, en dat laat ik hem ook niet worden. Helaas wordt een dikke hond vaak grappig of juist mooi en indrukwekkend gevonden. De standaard vraagt ook om een maximum aan substantie...
Floortje schreef:Dat blijf je altijd houden, mensen geven nu eenmaal graag commentaar.HannahV schreef:velvet29 schreef:Wat een prachtige atletische hond, gewoon een mooie tuck up
Thanks!! Ik heb er inderdaad regelmatig discussies over (gehad). Heb het opgegeven. Ik moet zeggen, veel vrienden van me hebben SBT's en APBT's waar echt mee gesport wordt. Deze honden lijken van nature al een tuck te hebben. Bij bullterriers zie je toch minder snel zo'n borstkas met een lijntje als bij een whippet, de buik lijkt rechtdoor te gaan. Hij ademt ook echt met zijn buik, dus als hij hard hijgt gaat alsnog zijn buik in een rechte lijn... Daarom vind ik het vaak moeilijk te zien of hij nu wel of niet "goed" is. Maar goed, vet is hij niet, en dat laat ik hem ook niet worden. Helaas wordt een dikke hond vaak grappig of juist mooi en indrukwekkend gevonden. De standaard vraagt ook om een maximum aan substantie...
Ik had dat met Fribbel vroeger ook: Ze vonden hem altijd te dun, leek wel een whippet enz. En de ander vind 'm dan weer veel te dik, het is ook nooit goedIk heb zelfs eens de briljante tip gekregen om hem anabolen in te spuiten
![]()
Prachtige hond heb, geniet ervan! Heel gaaf dat je 'm zo mooi in conditie houdt(En graag vaak foto's plaatsen zodat wij ook van 'm kunnen genieten
)
Nanna schreef:Lekker laten lullen en genieten van je mooie hond.
Mensen die kraaien dat ze 'maximale substantie' moeten hebben zijn van hetzelfde slag dat vindt dat Labrador tonrond moeten zijn![]()
Ik neem iedere dag dit:
Zoals ze waren en horen te zijn.
In plaats van dit varken