Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beide honden aangevallen: 26-4 Peer ingeslapen, update 9-7
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
Re: Beide honden aangevallen: 26-4 Peer ingeslapen, update 9
zij staan aan de andere kant van het verhaal natuurlijk,, hun beslissingen gaan niet over jullie leven, maar over het hunne.. als ze aan jullie kant van het verhaal hadden gestaan dan zouden ze het niet in hun plaat halen denk ik, maar dat is niet zo, nu maken ze gebruik van wettelijke mogelijkheden hoe vervelend en uitputtend en naar ook voor jullie
.
Ik snap dat jullie er doodmoe van zijn en ik hoop dat als jullie hen, toch ooit nog tegen mogen komen dat er een muilkorf omheen zit en dat er is aangelijnd. maar eigenlijk hoop ik gewoon dat je ze niet meer tegenkomt,
t is een behoorlijk trauma denk ik, probeer ook te genieten van de dingen die wel goed gaan, en je hebt voor nu gedaan wat je kon denk ik ..
Ik snap dat jullie er doodmoe van zijn en ik hoop dat als jullie hen, toch ooit nog tegen mogen komen dat er een muilkorf omheen zit en dat er is aangelijnd. maar eigenlijk hoop ik gewoon dat je ze niet meer tegenkomt,
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Heavy: O ja dat lijkt me inderdaad ook niet een fijn geval
Alles is nu klaar qua afhandeling, nu moet het geestelijk gezien nog zakken. Tijd nodig, maar dat komt wel.
Nog even en we verwelkomen de pup, dat helpt wel in het opvullen van mijn ritme en ik kijk er ook echt naar uit.
Maar oei na 10 jaar geen pup voel ik me weer een beginner.
Hoe dubbel ook, weer wat om handen zal ons wel goed doen denk ik.
Alles is nu klaar qua afhandeling, nu moet het geestelijk gezien nog zakken. Tijd nodig, maar dat komt wel.
Nog even en we verwelkomen de pup, dat helpt wel in het opvullen van mijn ritme en ik kijk er ook echt naar uit.
- dagmar88
- Zeer actief
Dat heeft vrijwel iedereenLucia schreef: Nog even en we verwelkomen de pup, dat helpt wel in het opvullen van mijn ritme en ik kijk er ook echt naar uit.
Nu ga ik vanmiddag nummer drie op drie jaar ophalen en ben alsnog stikzenuwachtig hoor
Het helpt echt bij het verwerken van. En als er iets is weet je het HF te vinden.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
S@ndr@ schreef:zij staan aan de andere kant van het verhaal natuurlijk,, hun beslissingen gaan niet over jullie leven, maar over het hunne.. als ze aan jullie kant van het verhaal hadden gestaan dan zouden ze het niet in hun plaat halen denk ik, maar dat is niet zo, nu maken ze gebruik van wettelijke mogelijkheden hoe vervelend en uitputtend en naar ook voor jullie.
Ik snap dat jullie er doodmoe van zijn en ik hoop dat als jullie hen, toch ooit nog tegen mogen komen dat er een muilkorf omheen zit en dat er is aangelijnd. maar eigenlijk hoop ik gewoon dat je ze niet meer tegenkomt,t is een behoorlijk trauma denk ik, probeer ook te genieten van de dingen die wel goed gaan, en je hebt voor nu gedaan wat je kon denk ik ..
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Fijn dat het nu toch afgehandeld is! Het had je alleen wat stress kunnen besparen als de gemeente dit ook gewoon had gecommuniceerd
Ik denk dat een pup je wel goed gaat doen. De aanloop er naartoe is vast wel vreemd, dat had ik ook met Segno na het plotselinge overlijden van Coda. Maar achteraf was het de beste keuze die ik kon maken om de draad weer op te pakken. Met zo'n klein handenbindertje heb je weinig keus
Ik denk dat een pup je wel goed gaat doen. De aanloop er naartoe is vast wel vreemd, dat had ik ook met Segno na het plotselinge overlijden van Coda. Maar achteraf was het de beste keuze die ik kon maken om de draad weer op te pakken. Met zo'n klein handenbindertje heb je weinig keus
- Lucia
- Zeer actief
@dagmar: eindelijk je dametje mee naar huis, dat vraagt wel om foto's van je hele stel hoor
Verder iedereen bedankt, fijn om even wat frustratie hier kwijt te kunnen.
Je weet dat zulk volk bestaat, maar ermee te maken krijgen, tja rondom kut, maar het is niet anders.
Verder iedereen bedankt, fijn om even wat frustratie hier kwijt te kunnen.
Je weet dat zulk volk bestaat, maar ermee te maken krijgen, tja rondom kut, maar het is niet anders.