Een kortharige border collie sable merle van dan 10 weken oud
Moderator: moderatorteam
Toch een rashond en geen kruising dus.duitse herder schreef:Aanstaande zaterdag ga ik Perry ophalen![]()
Na bijna jaar en 2x een poging tot pup, was het nog steeds niet gelukt. 2 weken terug kreeg ik weer te horen dat moeder leeg wasLongFields schreef:Toch een rashond en geen kruising dus.duitse herder schreef:Aanstaande zaterdag ga ik Perry ophalen![]()
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, veel geluk met hem/haar!
Is het het reutje die ik onlangs in Stille Liefdes geplaatst heb?duitse herder schreef:Aanstaande zaterdag ga ik Perry ophalen![]()
Dat is toevallig, ja! Ik ga topic even nalezenPersistence schreef:Is het het reutje die ik onlangs in Stille Liefdes geplaatst heb?duitse herder schreef:Aanstaande zaterdag ga ik Perry ophalen![]()
Hoe dan ook, een foto mag!
edit: kan foto zo snel even niet vinden, maar ik bedoelde van Allegro Vivace BC's.
Dat leken me zulke leuke pups! Ik ben stiekem wel heel errug jaloers op jeduitse herder schreef:Dat is toevallig, ja! Ik ga topic even nalezenPersistence schreef:Is het het reutje die ik onlangs in Stille Liefdes geplaatst heb?duitse herder schreef:Aanstaande zaterdag ga ik Perry ophalen![]()
Hoe dan ook, een foto mag!
edit: kan foto zo snel even niet vinden, maar ik bedoelde van Allegro Vivace BC's.
dagmar88 schreef:Ja, van elk nog één![]()
Wat leuk, Odi! Veel plezier en ik ben heel benieuwd waar jullie hopelijk binnenkort mee thuiskomen.Odi schreef:Wij gaan morgen kijken bij een werklijn border collie pup.
Heel spannend.
Odi schreef:Wij gaan morgen kijken bij een werklijn border collie pup.
Heel spannend.
Ja, het dametje komt over 4 weken bij ons wonen.crutz schreef:Odi schreef:Wij gaan morgen kijken bij een werklijn border collie pup.
Heel spannend.
leuk, hoop dat het een match is
Herkenbaar.** Angela ** schreef:Haha die ken ik
We hebben nu van elk nest een pup gehouden , eerste nest zelfs 2
Maar t aankomende nest is te kort op mijn kleine mannetje dus dat gaat echt niet
Nog een erbij in training ga ik ff niet trekken ( train al met 6 waarvan 4 serieus voor examens en wedstrijden )
Das toch niet te kiezenStippelteam schreef:Een van deze 2 meisjes blijft hier wonen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Idd plaatsen bij mensen met plannen voor de fok maakt het makkelijkerMaeve schreef:Het is toch ook niet te doen, niets houdenDaarom gaat er uit m'n huidige nest een teefje naar mensen met fokplannen, mits het dametje geschikt blijkt uiteraard. Uit het eerst nest van Segno gaat er ook niets blijven, is de planning. Daarvan gaat dan een teefje naar een goede vriendin van me, ook om eventueel mee te fokken. Dan kan ik, stel dat er zich geen kans meer aandient om een pup te houden van beide dames, altijd nog uitwijken naar hun dochters hopelijk. Op die manier kan ik ze met een gerust hart laten gaan..denk ik
crutz schreef:Idd plaatsen bij mensen met plannen voor de fok maakt het makkelijkerMaeve schreef:Het is toch ook niet te doen, niets houdenDaarom gaat er uit m'n huidige nest een teefje naar mensen met fokplannen, mits het dametje geschikt blijkt uiteraard. Uit het eerst nest van Segno gaat er ook niets blijven, is de planning. Daarvan gaat dan een teefje naar een goede vriendin van me, ook om eventueel mee te fokken. Dan kan ik, stel dat er zich geen kans meer aandient om een pup te houden van beide dames, altijd nog uitwijken naar hun dochters hopelijk. Op die manier kan ik ze met een gerust hart laten gaan..denk ik
crutz schreef:Das toch niet te kiezenStippelteam schreef:Een van deze 2 meisjes blijft hier wonen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met een teefje van Speaking Borders (nest van Tess x Gabe)Tamara/Bayko schreef:Wat leuk, Odi! Veel plezier en ik ben heel benieuwd waar jullie hopelijk binnenkort mee thuiskomen.Odi schreef:Wij gaan morgen kijken bij een werklijn border collie pup.
Heel spannend.