Zo op de foto te zien wel, met brindle in de tanpointsFotogravinnetje schreef:Bedoel je dat er een black and tan tussen zit?

Moderator: moderatorteam
Zo op de foto te zien wel, met brindle in de tanpointsFotogravinnetje schreef:Bedoel je dat er een black and tan tussen zit?
Nou dit dusdagmar88 schreef:Wat een leuke hondjes! Die black and tan langhaar is prachtig.
En anders ik wel!nomo schreef:Nou dit dusdagmar88 schreef:Wat een leuke hondjes! Die black and tan langhaar is prachtig.Word er hebberig van!
http://www.labradorretrieverguide.com/b ... labradors/Floortje schreef:Wat een snoezige pups!
Heel mooi die met de brindle tanpoints, ik heb dat vaker gezien bij een goldenkruising, hoe zou dat komen? Genetisch gezien?
En wat zijn ze al groot joh! Dat die moeder niet bezwijkt
Alle discussies maakte mij niet minder blij met mijn nestje of maakte niet dat ik het anders aan zou pakken.Stapper schreef:Wat een leuk nest en hoe fijn dat je kon kiezen uit kopers en er een goed gevoel erover hebt. Knap trouwens dat je stoïcijns de discussie die er in dit topic ontstond naast je neer kon leggen en er buiten hield. Ik zou dat niet kunnen.