Ding staat nog steeds aangekleed in huis en zo ligt mevrouw Dröge er nu bij...

Heeft ze toch eindelijk een cozy cave, knus en warm voor alle 364 koude dagen per jaar.
Moderator: moderatorteam

Met extra dekens op de stretcher tegen de optrekkende kou en zodat de warmte goed in de tent blijft hangenbram en thijs schreef:Ja. Dat heb je momenteel ook echt nodig. Als hond zijnde

En vooral geen ventilatieZamunda schreef:Met extra dekens op de stretcher tegen de optrekkende kou en zodat de warmte goed in de tent blijft hangenbram en thijs schreef:Ja. Dat heb je momenteel ook echt nodig. Als hond zijnde.

Nou ze kan haar neus buiten het gat steken, dat is ventilatie zat. Maar je hebt een punt, ze lag gisteren vreselijk te stinken en toen is ze haar tent uitgevluchtbram en thijs schreef:En vooral geen ventilatieZamunda schreef:Met extra dekens op de stretcher tegen de optrekkende kou en zodat de warmte goed in de tent blijft hangenbram en thijs schreef:Ja. Dat heb je momenteel ook echt nodig. Als hond zijnde.
Denk niet dat ze in haar eigen stank gaat liggen, daar ben jij voorZamunda schreef:Nou ze kan haar neus buiten het gat steken, dat is ventilatie zat. Maar je hebt een punt, ze lag gisteren vreselijk te stinken en toen is ze haar tent uitgevluchtbram en thijs schreef:En vooral geen ventilatieZamunda schreef:Met extra dekens op de stretcher tegen de optrekkende kou en zodat de warmte goed in de tent blijft hangenbram en thijs schreef:Ja. Dat heb je momenteel ook echt nodig. Als hond zijnde.
.

Dat heb jij goed geroken, de afgelopen nachten waren vreselijk! Geen idee wat ze heeft maar wat een stank.bram en thijs schreef:Denk niet dat ze in haar eigen stank gaat liggen, daar ben jij voor
Catho schreef:Je zou het maar frisjes hebben he LaisWat een koningin is ze toch, heerlijk.
Het is een bijzonder kindLothian schreef:Oh heerlijk, wat ligt Laissah er weer typisch bij
Dat is zeker zo! Ik ben wel erg benieuwd of het een favoriet plekje van haar gaat worden of dat ze toch liever op de bank ligt, met jasje/onder een dekentje. Zou wel fijn zijn als ze een beetje zelfredzamer wordt (zonder de bank te slopen bij een poging zelfredzaam te zijnTamara81 schreef:Een indoor tent is nog altijd koeler dan een outdoor tent met deze temperaturen
. Inderdaad, daarom ben ik ook blij met deze maat. Alternatief is een echte cozy cave maar Lais is niet zo heel handig op dat vlak dus om dat nou uit te proberen voor die prijs vond ik ook zo wat, is dit een stuk beter en veelzijdiger.Antonetta schreef:Leuk. Dit had ook wel iets voor Mowgli geweest, die mocht zich ook graag verstoppen wat niet mee viel voor een grote hond.
Dat is haar middle namelucie schreef:![]()
die maakt het wel bont!

Die van mij passen er allemaal tegelijk inHaha Maryanne, 41x41x39cm, daar past zelfs mijn tell-sell-onder-het-bed-passende Ravi niet in, laat staan Lais
Dat is onmogelijkMaryanne schreef:Die van mij passen er allemaal tegelijk inHaha Maryanne, 41x41x39cm, daar past zelfs mijn tell-sell-onder-het-bed-passende Ravi niet in, laat staan LaisMaar ja, die zijn ook maar klein.