Atoq en Qhilla zijn gisteren 12,5 jr geworden
Ren is inmiddels 55 cm en ruim 17 kg. Hij heeft lekker veel werklust waar ik op hoopte. Is dol op water en zwemmen en het is vooral een vrolijke en gezellige hond. Wat een heerlijk mannetje is het
Spelen met zijn boei op het strand. Klik voor het FILMPJE!
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_46b by Sonja, on FlickrChillen met oom Atoq
IMG_5154 by Sonja, on Flickr
IMG_5181 by Sonja, on FlickrSlechte foto maar ik vind het zo leuk dat hij steeds gaat liggen. Dat is zijn kelpiekant. Echt niet dat die Peruanen op straat gaan liggen
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_474 by Sonja, on FlickrSuppen met Spring. Die baalt dat Ren het ook heel leuk vindt dus nu moet ze de suptijd delen.
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_46e by Sonja, on FlickrRelaxen met het warme weer. Moeder en zoon
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_472 by Sonja, on FlickrGenieten met het viertal. Doña is tegenwoordig meestal bij mijn ouders want daar gaat het helaas medisch niet zo goed mee (tumor in haar kaak). Bij mijn ouders heeft ze meer rust en veel meer (alleen) aandacht.
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_470 by Sonja, on FlickrWe hadden afgelopen week wel weer een date met Ren en Don (klik voor Filmpje)
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_465 by Sonja, on FlickrEn vandaag heerlijk 1,5u suppen in de Biesbosch. Hij kan prima zwemmen maar vanwege drukte toch maar opvallend zwemvest aangedaan zodat hij zichtbaar is voor boten als hij er in valt.
IMG_5239 by Sonja, on FlickrFf pauze
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_476 by Sonja, on FlickrZwemvest hoeft niet uit hoor. Is juist stoer
IMG_5247 by Sonja, on Flickr

zo leuk dat dit er nog steeds zo is... leuk ding is t!