Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hot Dog Entertainment
Moderator: moderatorteam
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
- Aantal honden: 2
Hot Dog Entertainment
Wat doen jullie met je hond met dit warme weer? Tuurlijk, vooral heel veel niks, maar Tosca wordt dat soms toch een beetje zat terwijl het voor wandelen echt nog te warm is. Zwemmen of pootje baden in de rivier vind ik niet altijd een optie, nu bijvoorbeeld niet omdat ze loops is en er veel honden los lopen.
Ik heb zo'n blauwe (zwem/zandbak) schelp gekocht. Water erin, snoepjes, etc. etc. Maar nee. Een slokje, dat wil ze eruit nemen, geen plons er ín. Terwijl ik denk dat ze het fantastisch zou vinden.
Ik heb ook al een blok ijs met hondensnoepjes gegeven, dat beviel al beter.
Hebben jullie nog meer tips, fris hersenwerk of andere verkoelende activiteiten voor jullie hot dogs?
Ik heb zo'n blauwe (zwem/zandbak) schelp gekocht. Water erin, snoepjes, etc. etc. Maar nee. Een slokje, dat wil ze eruit nemen, geen plons er ín. Terwijl ik denk dat ze het fantastisch zou vinden.
Ik heb ook al een blok ijs met hondensnoepjes gegeven, dat beviel al beter.
Hebben jullie nog meer tips, fris hersenwerk of andere verkoelende activiteiten voor jullie hot dogs?
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: Hot Dog Entertainment
Als ze niet in het badje wil, zou je een natte handdoek weg kunnen leggen en daar wat snoepjes op strooien. Als ze die pakt, kun je de handdoek wat opplooien en snoepjes tussen de plooien stoppen.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik loop gewoon hoe ik normaal ook loop ... 's ochtends vroeg en rond 18.00 uur, alleen fiets ik nu niet met ze maar gaan ze elke dag zwemmen. Kom net terug, heerlijk nu buiten 22°c

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Geen reet. Ik beleef er zelf ook 0 plezier aan.
Gisteren avond wel gaan trainen, de oudste bleef thuis.
Gisteren avond wel gaan trainen, de oudste bleef thuis.
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Ik heb voor Droef ook weer een badje gekocht en opgezet maar het enige dat hij doet ik tijdens het vullen er vandoor gaan met de tuinslang
of water happen als ik die zelf vast heb. Maar in het badje wil hij niet, speelgoed er vanaf de zijkant uitvissen wel, koppie onder zelfs als het nodig is maar meer niet. Izzy zet ik er gewoon even in anders doet ze er ook niks mee maar ze moet gewoon af en toe afkoelen van mij. Nadeel is wel dat ze altijd bij aanraking met water in een gremlin verandert.
Wandelingen mogen van Droef wel doorgaan, dan doet hij die wel vooral zwemmend en mogen Izzy en ik sterven van de hitte. Dus we doen het op hele warme dagen nu maar afwisselend. De ene dag krijgt Droef zijn zin en gaan we in de hitte gewoon lopen en mag hij zwemmen(als het echt te erg is gooi ik Izzy ook wel even in het water aan de rand) en daarna door naar de schaduw, de andere dag doen we zo min mogelijk en alleen kortere rondjes zo wissel ik het een beetje af en probeer ik iedereen tegemoet te komen.

Wandelingen mogen van Droef wel doorgaan, dan doet hij die wel vooral zwemmend en mogen Izzy en ik sterven van de hitte. Dus we doen het op hele warme dagen nu maar afwisselend. De ene dag krijgt Droef zijn zin en gaan we in de hitte gewoon lopen en mag hij zwemmen(als het echt te erg is gooi ik Izzy ook wel even in het water aan de rand) en daarna door naar de schaduw, de andere dag doen we zo min mogelijk en alleen kortere rondjes zo wissel ik het een beetje af en probeer ik iedereen tegemoet te komen.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
- Zeer actief
Wij zijn in de ongelukkige omstandigheid dat met temperaturen boven de 25 graden het gewoon niet te doen is in de achtertuin. Ook niet met water. Het is een volledig ommuurde tuin pal op het zuiden. Warmte kan niet weg; de tegels zijn zo gloeiend heet dat daar niet op te lopen is. Dus: wij doen NIETS buiten.
'smorgen vroeg een lange wandeling, rond 14.00 een korte wandeling, ook in het bos. Want, ook in de wijk zijn de stoeptegels veel te heet. Ga daar zelf maar 's met je blote voeten opstaan. Geen doen ;-((
Zelfs binnen wordt het snel te warm. Af en toe een hersenwerkje en verder gewoon niets. In de avond eventueel kijken of het mogelijk is om nog wat kleine oefeningetjes te doen maar zeker met temperaturen ver boven de 25 of zelfs boven de 30 is 'volledig niets doen' het devies.
Moet erbij zeggen dat mijn honden zelf ook niet tegen de warmte kunnen. Ze willen nix, ze hoeven nix. Ja, liggen op de tegels binnen, die dan nog wel te doen zijn.
Met temperaturen laten we zeggen tussen de 20 en 25 doen we altijd wel wat in de tuin; eventueel in een badje (snoepjes duiken op verschillende manieren), lekker wandelen.. maar zelfs dan moet ik op Tristan letten.. die heeft het te snel te warm.
Suzanne
'smorgen vroeg een lange wandeling, rond 14.00 een korte wandeling, ook in het bos. Want, ook in de wijk zijn de stoeptegels veel te heet. Ga daar zelf maar 's met je blote voeten opstaan. Geen doen ;-((
Zelfs binnen wordt het snel te warm. Af en toe een hersenwerkje en verder gewoon niets. In de avond eventueel kijken of het mogelijk is om nog wat kleine oefeningetjes te doen maar zeker met temperaturen ver boven de 25 of zelfs boven de 30 is 'volledig niets doen' het devies.
Moet erbij zeggen dat mijn honden zelf ook niet tegen de warmte kunnen. Ze willen nix, ze hoeven nix. Ja, liggen op de tegels binnen, die dan nog wel te doen zijn.
Met temperaturen laten we zeggen tussen de 20 en 25 doen we altijd wel wat in de tuin; eventueel in een badje (snoepjes duiken op verschillende manieren), lekker wandelen.. maar zelfs dan moet ik op Tristan letten.. die heeft het te snel te warm.
Suzanne
- dagmar88
- Zeer actief
Kun je geen schaduwdoek ophangen suzanne?
Naap vermaakt zich uren met troep uit een wasmand met water vissen, dat trots komen laten zien en weer teruggooien.
Kluiven, speelgoed, koekjes. Vooral tomaat, venkel en een paardebloem vindt hij op het moment prachtig
Ondertussen maakt hij van het tapijt in de keuken één grote natte koelmat. Die neemt hij na afloop tevreden in gebruik.
Mijn kleine hondje heeft het nog niet warm gehad. Vorig jaar had ik de onderbak van een kattenreismandje voor hem in de kamer staan. Wat speelgoed en snoep er in, lage instap, klein laagje water.
Misschien is het te veel voor je hondje in één keer?
Je kunt een kong met yoghurt vullen en in de diepvries doen, of in een bekertje ijs maken met bijvoorbeeld banaan/pindakaas/yoghurt en een hondenkoekje als stokje.
Naap vermaakt zich uren met troep uit een wasmand met water vissen, dat trots komen laten zien en weer teruggooien.
Kluiven, speelgoed, koekjes. Vooral tomaat, venkel en een paardebloem vindt hij op het moment prachtig

Mijn kleine hondje heeft het nog niet warm gehad. Vorig jaar had ik de onderbak van een kattenreismandje voor hem in de kamer staan. Wat speelgoed en snoep er in, lage instap, klein laagje water.
Misschien is het te veel voor je hondje in één keer?
Je kunt een kong met yoghurt vullen en in de diepvries doen, of in een bekertje ijs maken met bijvoorbeeld banaan/pindakaas/yoghurt en een hondenkoekje als stokje.
- Crescent
- Zeer actief
Hot Dog Entertainment
We doen hier niks. Ik geef een lege, gevulde wc rol met lekkers die ze kan slopen en een konijnenoor en voor de rest wordt er geslapen of gelegen. Op de koelere dagen spelen en wandelen en gaan we volop op lange ontdekkingstochten in de natuur.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
ik ben extra vroeg opgestaan om wat apporten te lopen. Het was echt heerlijk fris nog.
Voor de rest zien we vanavond wel weer wat we gaan doen. Tussendoor spelen we af en toe wat maar Fred slaapt toch het meeste van de dag.
Voor de rest zien we vanavond wel weer wat we gaan doen. Tussendoor spelen we af en toe wat maar Fred slaapt toch het meeste van de dag.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Gisteren ben ik tussen zes en zeven met ze naar het bos gegaan. Dat was best goed te doen, al vond Lucca het daarna wel weer mooi geweest.

Verder vroeg of laat wandelen, badje in de tuin en niet sportief doen. Maar een gewone wandeling in de schaduw kunnen ze prima aan.

Verder vroeg of laat wandelen, badje in de tuin en niet sportief doen. Maar een gewone wandeling in de schaduw kunnen ze prima aan.

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Dubbel
Laatst gewijzigd door Lothian op 29 jun 2019 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
's Ochtends vroeg en 's avonds laat een normale wandeling, ik zoek nu wel meer de routes op waar rivieren of stroompjes zijn en wat meer schaduw. Een van de maaltijden snuffelen ze bij elkaar in de tuin, dan zijn ze ook lekker een halfuurtje bezig zonder dat dat fysiek erg inspannend is. Er staat ook een zwembadje voor de honden dat Mila, Amy en Arlo gebruiken om af te koelen en Mila is gisteren voor het eerst gaan zwemmen in het grote zwembad. De rest durft dat nog niet 
Taartje van 13 gaat één keer per dag op een korter snuffelrondje mee en loopt verder zo nu en dan wat te struinen in de tuin. Ze is eigenlijk actiever dan wanneer het onder de 18 graden is (dan vindt ze het koud en wil ze niks).
De rest is eigenlijk net zo actief als altijd, alleen zijn de tijdstippen wat meer verplaatst naar vroeg in de ochtend en later in de avond. Er wordt nog net zo veel gespeeld en door de tuin gerend, maar op de warmste uren van de dag liggen we met z'n allen voor pampus.

Taartje van 13 gaat één keer per dag op een korter snuffelrondje mee en loopt verder zo nu en dan wat te struinen in de tuin. Ze is eigenlijk actiever dan wanneer het onder de 18 graden is (dan vindt ze het koud en wil ze niks).
De rest is eigenlijk net zo actief als altijd, alleen zijn de tijdstippen wat meer verplaatst naar vroeg in de ochtend en later in de avond. Er wordt nog net zo veel gespeeld en door de tuin gerend, maar op de warmste uren van de dag liggen we met z'n allen voor pampus.
- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Hier vindt Rex als het zo warm is inderdaad de tijd tussen ochtendwandeling en avondwandeling soms te lang en dan gaat ie dramatisch bij de deur zitten zuchten dat we echt iets leuks moeten gaan doen. Het is hier in huis lekker koel, dus hij heeft dan ook niet zo door dat het buiten niet te doen is. Ik laat hem vooral af en toe met ijsblokjes spelen in de tuin en hij krijgt een ingevroren kong. Weinig spannends verder. We hebben zo'n schelp gehad, maar die ziet ie als grote drinkbak en niet als iets waar je in kan staan of zitten.
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Vanmorgen even een rondje bos en vanmiddag heb ik Tom zijn bad voor de flat gezet en zitten we hier heerlijk in de schaduw. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Vooral vroeg wandelen en 's avonds tegen zonsondergang. Dan zijn de honden duidelijk het actiefst. Overdag wordt er vooral gepit.
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
Hier vervelen ze zich ook te pletter, met een hoop heen en weer getippel door de kamer. Maar ik kan er helaas niks aan veranderen. Ze krijgen 's ochtends vroeg een niet al te lange wandeling (Lizzy van 16 bepaalt zelf of ze meegaat) en 's middags een yoghurtijsje. Van de week ben ik 's ochtends met ze naar de rivier gegaan en toen hebben ze heerlijk alle malaise eruit gegooid. Met Mara ben ik wel nog een keer heel vroeg gaan fietsen. In een beschaduwde vallei met beek, waar ze niet eens in wilde behalve om wat brokjes op te vissen tijdens de pauze
. Ik liet haar voor me uit lopen en ze zette regelmatig zelf een galopje in
Het kind had nergens last van.
Maar verder blijven ze binnen en is het maar even uitzitten. Badje of tuinslang willen ze ook niet

Maar verder blijven ze binnen en is het maar even uitzitten. Badje of tuinslang willen ze ook niet

- Lucia
- Zeer actief
Milo is oud, die wil niet echt wat. Dus die krijgt alleen een kongijsje als het echt warm is.
Verder binnen slapen.
Bij actieve honden zou je ook wat zoekspelletjes in huis kunnen doen of kunstjes aanleren ofzo.
Verder binnen slapen.
Bij actieve honden zou je ook wat zoekspelletjes in huis kunnen doen of kunstjes aanleren ofzo.
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
We wonen gelukkig in een lommerrijke buurt, dus de korte wandelingen kan ik in de schaduw en/of op het gras doen, geen verschroeide pootjes in elk geval. Vanavond heb ik op het dijkje langs het kanaal gewandeld en toen viel Tosca in het water. Wat er gebeurde zag ik nét niet, ik hoorde een ploemp. Ik moest haar echt redden, want ze zonk wel snel dieper weg en ik wilde haar geen trauma bezorgen door "gewoon maar eens te kijken hoe het zou gaan". Op het droge heb ik haar maar wel meteen twee flinke hompen kaas voor d'r neus gehouden als troost/beloning (eigenlijk bedoeld voor het terugkomen trainen). Ik hoop maar dat ik er zo nog een beetje een positieve draai aan heb gegeven.
Ze was wel mooi afgekoeld...
Ze was wel mooi afgekoeld...
- DeDiana
- Zeer actief
Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.
Amoz vindt het ook niks. Hij gaat er wel in als ik het zeg en vindt het verder ook niet eng of zo. Maar hij gaat er nooit uit zichzelf in om af te koelen, terwijl hij met wandelen in elke plas plat op zijn buik gaat liggen en dan juist graag rent en speelt in het water. Taartje haat water, dus van haar verbaast het me niet dat ze er niet in wil.
Mila, Amy en Arlo gaan er wel uit zichzelf in om even af te koelen.
Amoz vindt het ook niks. Hij gaat er wel in als ik het zeg en vindt het verder ook niet eng of zo. Maar hij gaat er nooit uit zichzelf in om af te koelen, terwijl hij met wandelen in elke plas plat op zijn buik gaat liggen en dan juist graag rent en speelt in het water. Taartje haat water, dus van haar verbaast het me niet dat ze er niet in wil.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb er ook 1 maar mijn waterratten gaan er ook niet in. Ja even om te kijken en dan niet meer... heel apart. Loop je langs water dan liggen ze er direct inDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
wandelen op hete dagen doen we niet, tis hier allemaal open veld,
rondom huis is ruimte en bomen genoeg, een lekker groot bot erbij en Lana vermaakt zich wel,
meestal ligt ze gewoon lekker op de plavuizen, alleen als de waterslang aan komt om de waterbakken te vullen komt ze in actie,
en die worden met dit weer geregeld gevuld.
zwemmen heeft ze een broertje dood aan, maar spelen met de tuinslang is favoriet,
rondom huis is ruimte en bomen genoeg, een lekker groot bot erbij en Lana vermaakt zich wel,
meestal ligt ze gewoon lekker op de plavuizen, alleen als de waterslang aan komt om de waterbakken te vullen komt ze in actie,
en die worden met dit weer geregeld gevuld.
zwemmen heeft ze een broertje dood aan, maar spelen met de tuinslang is favoriet,
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als het koel genoeg is wandelen we 's-ochtends in de schaduw onder de bomen. De rest van de dag houd ik ze binnen bij de ventilator. Af en toe kort naar buiten voor plas en poep, verder doen we niks. Het wordt snel genoeg weer minder warm.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Vorig jaar tijdens die hele maand hitte heb ik Lou allemaal nutteloze trucjes aangeleerd met de clicker. Nu nog niet mee begonnen, het is nog te kort erg warm dus zij verveelt zich nog niet en mijn lichaam is er nog niet aan gewend dus ik heb de afgelopen week vooral als een zoutzak op de bank gelegen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- dagmar88
- Zeer actief
malinois schreef:Ik heb er ook 1 maar mijn waterratten gaan er ook niet in. Ja even om te kijken en dan niet meer... heel apart. Loop je langs water dan liggen ze er direct inDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Is raar toch? Heel apartdagmar88 schreef:malinois schreef:Ik heb er ook 1 maar mijn waterratten gaan er ook niet in. Ja even om te kijken en dan niet meer... heel apart. Loop je langs water dan liggen ze er direct inDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.
Mila, Amy en Arlo gaan er wel uit zichzelf in om even af te koelen.Naap is alles behalve een waterrat, maar speelt wel uren in z'n badje.

- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Grappig. Mijn enige niet waterliefhebber is ook de enige die losgaat in het badje. Uren vermaakt hij zich.dagmar88 schreef:malinois schreef:Ik heb er ook 1 maar mijn waterratten gaan er ook niet in. Ja even om te kijken en dan niet meer... heel apart. Loop je langs water dan liggen ze er direct inDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.
Mila, Amy en Arlo gaan er wel uit zichzelf in om even af te koelen.Naap is alles behalve een waterrat, maar speelt wel uren in z'n badje.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
Kailen precies als AmozDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.

Zo'n ding als Heavy heeft zou ik wel eens kunnen proberen voor Mara. Ze vindt het leuk als ik met de plantensproeier in haar gezicht spuit en gaat er dan aan lebberen alsof er niet overal al water staat

Maverick heb ik trouwens onlangs leren zwemmen in ons zwembad. Reuze spannend vond ie dat maar leuk genoeg om steeds terug te komen als ie op de kant was. Uit zichzelf gaat ie er niet in. Misschien krijg ik Mara nog wel eens zo gek, die is overal voor in. Maar zij heeft dan weer het minste last van de warmte.
-
- Zeer actief
Eigenlijk niet zoveel anders.
Misschien dat de tijden iets vroeger en later zijn wat betreft de wandelingen maar voor de rest liggen ze altijd overdag rustig te slapen en te relaxen.
Cash zwemt het hele jaar door, Sue vooral nooit
De tuinsproeier staat nu wel aan dit weekend en dat vind Cash erg leuk
De schelp met water heb ik niet neergezet.
Er liggen volop kluiven, af en toe dollen ze wat maar voor de rest niets bijzonders eigenlijk.
Behalve dat ik zelf niet vooruit te branden ben met die hitte, tempo ligt wat lager.
Misschien dat de tijden iets vroeger en later zijn wat betreft de wandelingen maar voor de rest liggen ze altijd overdag rustig te slapen en te relaxen.
Cash zwemt het hele jaar door, Sue vooral nooit

De tuinsproeier staat nu wel aan dit weekend en dat vind Cash erg leuk

De schelp met water heb ik niet neergezet.
Er liggen volop kluiven, af en toe dollen ze wat maar voor de rest niets bijzonders eigenlijk.
Behalve dat ik zelf niet vooruit te branden ben met die hitte, tempo ligt wat lager.
- DeDiana
- Zeer actief
Ik lees het heel vaak, niet alleen hier maar bijvoorbeeld ook op Facebook. Ik vraag me echt af waarom dat zo is. Amoz heeft hier het meeste last van de warmte, maar zoekt dus niet zijn verkoeling in het zwembadje. Ik had het er juist voor hem neergezet, omdat ik zeker weet dat hij niet in het grote zwembad zal gaan - hij vindt zwemmen heel eng, maar gaat wel graag het water in en gaat er dan ook lekker in liggen, zolang hij maar bodem onder z'n voeten heeftmalinois schreef:Is raar toch? Heel apartdagmar88 schreef:malinois schreef:Ik heb er ook 1 maar mijn waterratten gaan er ook niet in. Ja even om te kijken en dan niet meer... heel apart. Loop je langs water dan liggen ze er direct inDeDiana schreef:Ik vind het wel bijzonder dat zo veel honden die wel van water houden, niet in een badje willen.

Ze kunnen hier moeilijk het zwembad in en uit, dus ik heb nu een constructie gemaakt zodat dat makkelijker is. Tot nu toe heeft alleen Mila dat uitgeprobeerd en een paar rondjes gezwommen. Hopelijk ontdekken Amy en Arlo het ook.lucie schreef:Kailen precies als Amozmaar nee, een badje begrijpen ze niks van
![]()
Zo'n ding als Heavy heeft zou ik wel eens kunnen proberen voor Mara. Ze vindt het leuk als ik met de plantensproeier in haar gezicht spuit en gaat er dan aan lebberen alsof er niet overal al water staat![]()
Maverick heb ik trouwens onlangs leren zwemmen in ons zwembad. Reuze spannend vond ie dat maar leuk genoeg om steeds terug te komen als ie op de kant was. Uit zichzelf gaat ie er niet in. Misschien krijg ik Mara nog wel eens zo gek, die is overal voor in. Maar zij heeft dan weer het minste last van de warmte.