Dees en Maylo schreef:Omdat ik me niet kan vinden in de reactie's daarop, terwijl ik alleen een gebeurtenis deel maar geen advies of meningen vraag. Daarbij zijn al meer topics waarin ik iets vertel of vraag over Droef reden geweest tot negatieve uitlatingen over Droef, en daar heb ik geen zin meer in want zo zie ik Droef niet.Gimmick schreef:Bijzonder, waarom haal je de OP weg?
Volgens mij ziet niemand hem anders dan jij hem neerzet. Want wij hebben toch helemaal geen beeld van je hond meer dan wat jij zelf deelt? En ik lees helemaal geen negatieve reacties? Dus ik begrijp niet waarom je er zo op reageert zelf. Ik zet dingen ook niet altijd even handig neer. En dan zet ik dat even recht als ik merk dat er verkeerd beeld door ontstaat.
Als jij zegt dat Droef een scheet is en dat hij er niks mee bedoelde dan kan er toch niemand zijn die anders beweert? En als iemand dat wel doet dan betekent dat toch niks uit de teksten van iemand die je hond niet kent? Wat ik nu uit de reacties haal is ook niet iets waar ik zelf heel vrolijk van zou worden. MAAR Guus kan ook heel gek doen. Zoals uitvliegen naar mijn partner als die op mij af komt. Rijden op bezoek en op ons. Heel hard aanhoudelijk in je gezicht blaffen en nog veel meer gedrag wat als je het uitschrijft heel erg heftig klinkt. Maar laat dat nu net het hondje zijn waar ik mijn handen voor in het vuur steek kwa goed karakter en nooit bijten. Dus als eigenaar sta je toch ver boven wat een ander zegt die de situatie niet kent?
Ik zou Guus tot een draak kunnen beschrijven. Maar het is dus oprecht en echt het liefste leukste en beste karakter dat je je kan wensen. Zit geen kwaad in al rijdt hij, hangt hij krijsend in je broekspijpen en weet hij van geen ophouden als hij tegen je aan staat te springen en blaffen. Dat klinkt als een tiran. Maar dat is hij dus precies niet. Pak hem op en hij kwispelt en likt je gezicht door kusjes. Dat dus als je hem pakt terwijl hij op je probeert te rijden of tegen je aan staat te gillen of zelfs uitvliegt naar mijn partner. Als die zegt He gek. Wat doe jij. Dan ligt hij op zijn rug te kwispelen en wil spelen. Een seconde daarvoor gromt hij woest en doet een schijnaanval. Het betekent allemaal helemaal niks bij hem. Hij gromt elke dag wel 30 keer.