Zamunda schreef:pepim schreef:Ik had er nog nooit van gehoord en ben blij, dat ik het hier gevraagd heb Saskia

Slim zo'n commando.
Soms denk ik, dat ik nog niet zo'n geweldig baasje ben voor Moby 
Nou ja, hoezo dan?
Vooral blijven vragen als je ergens tegenaan loopt hoor! Overal elkaar heen piesen doen ze hier helaas ook, niet bewust maar de een snuft ergens en de ander gaat over datzelfde geurtje (en dus nummer één) heen piesen

. Smeerlappen

. Gebeurt hier gelukkig niet zo heel vaak maar ik heb weleens dat ik een hoofd wil zoenen en dan blijkt dat hoofd naar pies te ruiken, klojo's.
Dat ik hem niet altijd goed begrijp nog misschien. Ik heb hem niet uitgekozen, maar hij kwam op mijn pad. En hij zit onderhand wel in mijn hart natuurlijk, maar hij heeft ook wel een koppie erop, en ik ben daar misschien niet zo goed in, in dat koppie erop?
Uiteraard ben ik gek op hem, en hij ook op mij, maar ik wil het niet verknallen.
Daarom twijfel ik weleens, misschien ook wel door omstanders, die mij zeggen wat ik fout doe, zoals dat opspringen.
Maar als ik met Mies en Moby loop, heb ik dat gevoel niet of hier thuis natuurlijk ook niet. Lastig, bedankt voor het luisteren