Ik vind het klote voor je, maar ook heel dapper van je.. hij vind echt wel een goede mand, en voor jou in de toekomst wie weet, wat er nog gaat langskomen, sterkte met alles voor jezelf een plekje te geven...Tamara81 schreef:Hier ben ik dan (ik ben overigens niet van de trap gevallen, gelukkig). Ik heb al jullie reacties gelezen... dankjewel voor jullie begrip en lieve woorden.![]()
Dipper heb ik vanochtend terug gebracht naar Sandra, alle lof voor haar als fokker want ze maakte er geen probleem van en hij werd met open armen ontvangen en was blij om zijn moeder en tante weer te zien.
Ik heb besloten dat dit het beste is voor mij en de kleine Ennis/Dipper en Lanai. Het was me misschien met veel inzet en moeite gelukt om Lanai te begeleiden in de omgang met Dipper, maar misschien was het me ook helemaal niet gelukt en had ik te lang doorgegaan met proberen. Er was verder een goede klik tussen Lanai en Dipper en ze hebben ook ontzettend veel lol gehad samen, maar Lanai bleef uitvallen met momenten (dit kwam voor Dipper uit het niets). Ze was ook een beetje onberekenbaar en ik kon ook niet altijd goed zien wat er aan de hand was.
Een pup opvoeden daar gaat al heel veel tijd en aandacht in zitten en ik kon het niet bolwerken met daarnaast ook nog eens dat gedrag van Lanai sturen; dat is gewoon teveel voor mij.
Het waren twee intensieve weken met kleine Dipper, en wat raak je snel gehecht aan een pup. Toen ik thuis kwam vond ik bij de voordeur een uitgedroogde regenworm die hij diezelfde ochtend los moest laten van mij. Och... dat had Dipper nog zo trots in zijn bek gehad, en nu is hij niet meer bij mij thuis en ligt die worm er nog.
Het was zo klote om hem terug te brengen en om afscheid van hem te nemen![]()
Hij vindt zeker snel een goede plek want hij is een schat van een pup. Beter nu weer terugbrengen naar de fokker dan nog weken proberen met Lanai. Twee terriërs begeleiden heb ik niet in me, daar ben ik nu achter. Ik hou het bij 1 hond in de toekomst, oftewel, 1 terriër at a time.
Ik ga nu maar even de tijd nemen om alles te laten bezinken.