Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
CBD olie
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: CBD olie
koop cbd bij een shop dan weet je zeker dat de kwaliteit beter is dan als je bv bij het kruitvat koopt.

-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb maar een paar andere merken geprobeerd maar ben erg tevreden met de biologische olie van Azoth (5%).
-
80564M
Mandigers raadde Medihemp aan, de RAW versie. Alleen degene van een FB groep zei juist dat honden minder reageren op RAW. Haar olie gebruik ik trouwens niet meer, ik heb een beter adres. Kost wel 60 euro per flesje.sirene schreef:Met welke merken hebben jullie goede ervaring voor de hond?
Lastig dat je niet kunt zoeken op woorden met 3 letters op dit forum.
-
Lizzie.
- Zeer actief
Zo dat is pittig geprijsd dat betaal ik nog niet eens voor een flesje met THC.Marion. schreef:Mandigers raadde Medihemp aan, de RAW versie. Alleen degene van een FB groep zei juist dat honden minder reageren op RAW. Haar olie gebruik ik trouwens niet meer, ik heb een beter adres. Kost wel 60 euro per flesje.sirene schreef:Met welke merken hebben jullie goede ervaring voor de hond?

-
80564M
Dit is ook een flesje met THC, en gegarandeerd niet gemaakt van afvaltoppen.Lizzie. schreef:Zo dat is pittig geprijsd dat betaal ik nog niet eens voor een flesje met THC.Marion. schreef:Mandigers raadde Medihemp aan, de RAW versie. Alleen degene van een FB groep zei juist dat honden minder reageren op RAW. Haar olie gebruik ik trouwens niet meer, ik heb een beter adres. Kost wel 60 euro per flesje.sirene schreef:Met welke merken hebben jullie goede ervaring voor de hond?
-
Lizzie.
- Zeer actief
oh oke, topic ging over CBD vandaar dat ik er vanuit ging dat je CBD bedoelde.Marion. schreef:Dit is ook een flesje met THC, en gegarandeerd niet gemaakt van afvaltoppen.Lizzie. schreef:Zo dat is pittig geprijsd dat betaal ik nog niet eens voor een flesje met THC.Marion. schreef:Mandigers raadde Medihemp aan, de RAW versie. Alleen degene van een FB groep zei juist dat honden minder reageren op RAW. Haar olie gebruik ik trouwens niet meer, ik heb een beter adres. Kost wel 60 euro per flesje.sirene schreef:Met welke merken hebben jullie goede ervaring voor de hond?

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt vast!
Ik had CBDoggie en die werkt goed maar helaas zijn zij met de CBD gestopt.
Ik had CBDoggie en die werkt goed maar helaas zijn zij met de CBD gestopt.
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Aantal honden: 1
Oh, kun je die buiten een apotheek om bestellen? Kun je mij daar wegwijs in maken?pb mag.Zo dat is pittig geprijsd dat betaal ik nog niet eens voor een flesje met THC.

-
80564M
Ja, CBD met THC. Hij heeft ook THCA, zelfde prijsLizzie. schreef:oh oke, topic ging over CBD vandaar dat ik er vanuit ging dat je CBD bedoelde.
(en als je er 3 besteld, betaal je er 2; dan valt het ineens toch mee met de prijs)
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb begrepen dat je THC nodig hebt als je CBD als pijnstilling in wilt zetten.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Nee hoor, dat is niet waar..Johnny Jones schreef:Ik heb begrepen dat je THC nodig hebt als je CBD als pijnstilling in wilt zetten.
is lang niet altijd nodig
ik bestel via de facebook groep.. bevalt goed, die heeft ook voordeligere druppels voor dieren, maar ik heb t idee dat t mensen spul beter werkt bij uri
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zoek juist zonder THC. Heb nog steeds geen beslissing genomen. Had ik eindelijk besloten welke...wat hij uitverkocht.