Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duur?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Duur?
Nanna schreef:Ik heb ooit eens gekeken bij de Jean Peau-stand naar zo'n lekker ruikend hondenparfummetje. dat moest ook iets van over de 80 pleurie opbrengen.
Dat geef ik voor mezelf niet eens uitIk heb het flaconnetje maar haastig teruggezet

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Emotie verkoopt altijd. Die commerciële jongens precies hoe ze je je geld kunnen aftroggelen. Mensen zoals jij en ik behoren niet tot hun doelgroep.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Niet alleen met shampoos enzo hoor
Kijk maar eens goed wat dat spul voor dieren tegenwoordig allemaal kost als je iets fatsoenlijks en leuks wil hebben
Ze spelen goed op de gevoelens van de baasjes in en slaan daar een mooi slaatje uit
Kijk maar eens goed wat dat spul voor dieren tegenwoordig allemaal kost als je iets fatsoenlijks en leuks wil hebben
Ze spelen goed op de gevoelens van de baasjes in en slaan daar een mooi slaatje uit
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
- Zeer actief
De beschrijving van de ingrediënten is erg summier en ondoorzichtig. Transparant zijn ze dus zeker niet. Maiskiemolie en Calendula werden o.a. vermeld. Maar zeker geen percentages. Vanuit commercieel oogpunt wel logisch. Een homeopathische verdunning in een fles gevuld met goedkope plantaardige olie en een scheut emulgator ligt dan ook voor de hand. Ik schat de kostprijs per fles niet meer dan 2 Euro.Nanna schreef: je maakt mij voor geen kant wijs dat daar voor tientallen euro's aan ingrediënten in zit.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Tsja, ik heb spellen voor Lou in de kast staan waar ik 75-95 euro voor heb neergelegd. Vinden veel mensen ook wat van en dat kan me nog minder dan niks verrekken. Mijn geld, mijn keuze 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- dagmar88
- Zeer actief
Nee, dat is normaal. Er is geen verplichting ingrediënten aan te geven op verzorgingsproducten voor dieren.Wolfsblut schreef:De beschrijving van de ingrediënten is erg summier en ondoorzichtig. Transparant zijn ze dus zeker niet. Maiskiemolie en Calendula werden o.a. vermeld. Maar zeker geen percentages. Vanuit commercieel oogpunt wel logisch. Een homeopathische verdunning in een fles gevuld met goedkope plantaardige olie en een scheut emulgator ligt dan ook voor de hand. Ik schat de kostprijs per fles niet meer dan 2 Euro.Nanna schreef: je maakt mij voor geen kant wijs dat daar voor tientallen euro's aan ingrediënten in zit.
Goedkope Action-shampoo hier, voor de zeldzame keer dat ik ze onder de douche zet, maar inderdaad appelazijn als 'toetje'_Tiny_ schreef:Ik was mijn honden met dreft en als spoeling gebruik ik appelazijn. Hartstikkese goeiekoop

- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
niet te doen zo duur. 60 euro voor een fles oorreiniger. En ja, hij werkt goed. Maar nooit van mn leven niet. Als ik er nou een jaar mee zou doen...Maar neen.
maar vervolgens tik ik zonder morren hetzelfde bedrag af voor een leuke training
maar vervolgens tik ik zonder morren hetzelfde bedrag af voor een leuke training

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik haal meestal de paardenvariant bijv met zeewier. Op de een of andere manier altijd goedkoperNanna schreef:Het zal wel aan mijn vooroorlogse bakkes liggen, maar vinden jullie ook op hondengebied vaak alles zo achterlijk duur?
Voorbeeld: gisteren was er op een Puliforum de vraag wat men gebruikte om de vacht op orde te houden. Iemand raadde een speciale shampoo aan die weliswaar zuinig in gebruik was maar evengoed NEGEN EN NEGENTIG EURO de liter kostI kid you not.
Ik ken geloof ik geen enkele shampoo voor menselijk gebruik die dat op moet brengen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
In geen 99 jaar, ik koop voor me zelf gewoon kruitvat eigen merk ik zal dan zeker voor de honden zo dure kopen , al die poppenkast dien het beloofd, als je haar uit je haarzakje komt leeft het al niet meer, dan kan het wel mooi blijven of droog of wat dan ook worden, maar leven dat gaat het niet meer,een gespleten punt gaat niet meer dicht.
Je kan misschien de schubben iets dichter krijgen maar dat is al en dat kan ook met hele goedkope middeltjes
Je kan misschien de schubben iets dichter krijgen maar dat is al en dat kan ook met hele goedkope middeltjes
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Bruce, engelse buldog
Lilo, cockapoo - Aantal honden: 2
Het moet wel leuk blikven idd.
Ik heb 5 liter kannen met huismerk shampoo van trim.nl
Die werken prima van mij en je hebt nog keuze uit verschillende geurtjes etc.
De amerikaanse merken zouden beter moeten zijn amar die zijn ook 2 a 3x zo duur...
Ik heb 5 liter kannen met huismerk shampoo van trim.nl
Die werken prima van mij en je hebt nog keuze uit verschillende geurtjes etc.
De amerikaanse merken zouden beter moeten zijn amar die zijn ook 2 a 3x zo duur...
Groetjes hermelien1989 en gioia

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Is me wel vaker opgevallen dat we soms dezelfde manier van denken hebben. Op sommige gebieden dan. Hahaha.Nanna schreef:gonnie schreef:Nog in geen 99 jaar dat ik dat zou kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
dat is dus exact wat ik zei, hahahaha
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik denk dat Gerard het rustig zou kopen voor de honden dan, voor mij en hemzelf moet het goedkoop zijn.
Hij is hier in Oostenrijk lekker rundvlees gaan halen voor de honden, omdat Anne s’ochtends met lange tanden haar brokken eet. Hij kwam er mee aan en zei: het is wel erg duur hoor.
Ik pik er soms mooi een stukje van, ik lust het rauw heerlijk.
Hij is hier in Oostenrijk lekker rundvlees gaan halen voor de honden, omdat Anne s’ochtends met lange tanden haar brokken eet. Hij kwam er mee aan en zei: het is wel erg duur hoor.
Ik pik er soms mooi een stukje van, ik lust het rauw heerlijk.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Shibby
- Zeer actief
Ik ben uiterst relaxedNanna schreef:Ik zeg ook nergens dat ik het iemand verbied om te kopen hoor. RelaxShibby schreef:Tsja, ik heb spellen voor Lou in de kast staan waar ik 75-95 euro voor heb neergelegd. Vinden veel mensen ook wat van en dat kan me nog minder dan niks verrekken. Mijn geld, mijn keuze

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Die ken ik wel maar die zijn vaak zo'n twintig euro, ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor moois het allemaal moet zijn als het veel duurder is. Niet dat ik het zou kopen, zo'n krent ben ik dan ook wel weer, maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Lichtgevende stuiterbal lijkt me wel een leuk speeltje trouwens, maar dan niet met ledlicht ofzo hè, gewoon dat het oplicht in het donker. Van datzelfde spul als die stickers die ik vroeger op mijn kamer had.Cleva schreef:Zamunda schreef:Nou ben ik toch benieuwd naar die spellen Shibby!
Zo'n gefiguurzaagde sjoelbak.
Moet je hond een dingetje opzij schuiven voor een traktatie. Driemaal raden wat hij doet?
Fascinerend!
Bijna net zo boeiend als een lichtgevende stuiterbal.

- Shibby
- Zeer actief
Niks tegen lichtgevende stuiterballen héCleva schreef:Zamunda schreef:Nou ben ik toch benieuwd naar die spellen Shibby!
Moet je hond een dingetje opzij schuiven voor een traktatie. Driemaal raden wat hij doet?
Fascinerend!

- Shibby
- Zeer actief
Zamunda schreef:Nou ben ik toch benieuwd naar die spellen Shibby!

Oké, eerlijk is eerlijk. Van deze 4 heb ik er 2 gewonnen en de andere 2 met korting gekocht. Als je 't omrekent was ik dus 150 euro kwijt voor 4 spellen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Ik was ook alleen met Dreft, Eerder had ik nog wel hondenshampoo maar eigenlijk voegt dat helemaal niks toe. Verder ben ik ook neit zon big spender voor de honden 

Ach de tijd dat we ons hier met een kong aan een touwtje konden vermaken is ook alweer vijf jaar geledenZamunda schreef:Die ken ik wel maar die zijn vaak zo'n twintig euro, ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor moois het allemaal moet zijn als het veel duurder is.Cleva schreef:Zamunda schreef:Nou ben ik toch benieuwd naar die spellen Shibby!
Fascinerend!

Sinds vorig jaar hebben wij een Go-Dog-Go ballenmachine, die’s pas duur.

Van het apparaat en mijn heren heb ik (natuurlijk

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik was mijn honden eigenlijk nooit... Behalve als ze in een vieze stinksloot gelegen hebben, maar dan heb ik spul staan wat ik eens gekregen of gewonnen heb