We stonden weer op een prachtplek, met een heerlijke voortuin helemaal voor ons alleen

Vanuit de tent

Dit keer wel alle dagen de omgeving lopend verkend, heerlijk. Alleen al de eerste dag tijdens het lopen 57 teken geplet, plus wat ik later op de camping nog tegenkwam. Toen ben ik maar gewoon gestopt met tellen (en ik zal maar niet zeggen waar ik een teek bij mezelf moest uitdraaien

Af en toe plofte ze gewoon neer, nu even pauze hoor!

Uiteraard gaat Sis ook naar ieder watertje

Moe, maar ze moet alles in de gaten houden. Dus toen ik een emmertje water ging tappen zat madammeke toch weer op de kant te kijken waar ik bleef

Wat nou, regenbuitje tijdens het ontbijt. Ik ben niet van suiker hoor!

Donderdag buiïg, maar ook in het bos naast de camping kun je heerlijk lopen (zonder ook maar iemand tegen te komen!)

En beginnen aan 20 km. Maar met 2 koffiekopjes onderweg! Helaas, de eerste gesloten. En de tweede niet gevonden.

Maar toch heel knap volgehouden, eenmaal bij de tent was ze wel een beetje dood.

En later 4 meter opgeschoven, vroeg naar bedje (ik dus ook, genietend van dit uitzicht)

En waar Saar en Miep de boel saboteerden bij het opruimen (gewoon op de tent gaan liggen), wilde Sis steeds vast de auto in. Gek ding. Trauma vanwege die ANWB sleepactie toen ze 5 maanden was? Welnee, de auto vind ze het leukste wat er is haha

Ze heeft zich keurig gedragen. In het begin maar steeds die lijn erom laten hangen, maar later in de week hoefde dat niet meer. In elk geval gaan we hier nog eens naar toe, het is ook maar 3 uurtjes van hier. En we hebben nog lang niet alle wandelingen gehad daar. En het is een erg hondvriendelijke camping, maar honden kosten wel een hele euro per dag!