Ik moet de hele serie nog verder uitzoeken maar vond het leuk om alvast 1 foto met het Hondenforum te delen.
Dat is deze geworden:

Van mij zouden alle Schotse Collies er wel zo uit mogen zien, wat een plaatje!
Moderator: moderatorteam

Dat geldt voor mij net zo, ik heb mijn ogen uitgekeken bij jullie en heb genoten van de honden en jullie interactie met ze.Dennenappel schreef: Was echt super leuk dat je er was, we hebben allemaal een geweldig leuke ochtend gehad!
Eens! Niet zo'n overdreven vacht en mooie uitstraling, en dat staande oor en de tipoor vind ik lekker eigenwijs staan.LongFields schreef:Van mij zouden alle Schotse Collies er wel zo uit mogen zien, wat een plaatje!
Dat is een andere Cash.Manuma schreef:Ik weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Cash een Duitse herder was
Wat een prachtige hond zegZo statig en die vacht: wauw!
Nanna schreef:Ik geloof dat mijn observatie dat dit veel mooier is dan zo’n dunpotige plofbaal geheel overbodig is
Nou ja, exact dit dus ja.Persistence schreef:Eens! Niet zo'n overdreven vacht en mooie uitstraling, en dat staande oor en de tipoor vind ik lekker eigenwijs staan.LongFields schreef:Van mij zouden alle Schotse Collies er wel zo uit mogen zien, wat een plaatje!
Zó zou ik ook wel een langhaar willen
O echt?Dennenappel schreef: We zijn allebei soms nogal Truus de mier en overenthousiast![]()

LongFields schreef:O echt?Dennenappel schreef: We zijn allebei soms nogal Truus de mier en overenthousiast![]()
![]()
Alleen maar leuk juist!
Ze is nu anderhalf.tycha schreef:Cash is prachtig ik heb de eer gehad haar te ontmoeten zonder dat ik wist dat het Cash was![]()
Hoe oud is ze nu?
Heel herkenbaar, ik ben zelf net zo namelijk.Dennenappel schreef: Haha, was natuurlijk vrij duidelijk, dat geloof ik meteen![]()