Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi's Glitter Litter is uitgevlogen
Moderator: moderatorteam
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Sofi's Glitter Litter vliegt uit...
Oef, op vakantie geweest en nu zijn ze bijna allemaal uitgevlogen.
Heerlijke updates (behalve dierenartsbezoek) , dat zit vast goed hoor die nieuwe eigenaren!
Op naar het aatste juiste baasje.
Heerlijke updates (behalve dierenartsbezoek) , dat zit vast goed hoor die nieuwe eigenaren!
Op naar het aatste juiste baasje.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je zou een facebook groep kunnen maken voor het nest. Daar kan iedereen wel of niet posten. Een reunie na een tijdje vinden veel mensen ook best leuk. Dan kan je een beetje op de hoogte blijven zonder iemand te stalken.Sandra&co schreef:Oh, nee maar dat vind ik ook hoor. Ik heb nu de stok achter de deur dat ze me weten te vinden als het niet goed gaat en daar vertrouw ik maar op. Ik ga ze niet lopen stalken over updates, ook niet de mensen van het forum. Op de jaarlijkse puppy-reünie (staat in het contract) zal ik eens porren welke pups ik al terug mag
![]()
Nee, ik heb er eigenlijk wel genoeg vertrouwen in dat het goed komt.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wat een fijne berichten van de uitgevlogen glittertjes 
Ze hebben dan ook een prima start gehad, ontzettend leuk om dat te hebben gevolgd

Ze hebben dan ook een prima start gehad, ontzettend leuk om dat te hebben gevolgd

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Het is lekker rustig zo, met m'n enig overgebleven kleine vriend <3 Jurassic Park 3 aan het kijken, hij vindt het allemaal maar interessant, al dat gekrijs van die dino's

En nee, ik doe niet aan appgroepjes en Facebookpagina's. Dat verwatert uiteindelijk toch. Ze weten me te vinden als er iets is en ze hebben uit zichzelf toegezegd dat ze nog wel updates zullen sturen.

En nee, ik doe niet aan appgroepjes en Facebookpagina's. Dat verwatert uiteindelijk toch. Ze weten me te vinden als er iets is en ze hebben uit zichzelf toegezegd dat ze nog wel updates zullen sturen.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het is net een teckeltjeSandra&co schreef:Het is lekker rustig zo, met m'n enig overgebleven kleine vriend <3 Jurassic Park 3 aan het kijken, hij vindt het allemaal maar interessant, al dat gekrijs van die dino's![]()

Re: Sofi's Glitter Litter is uitgevlogen
Blanket is met z'n kont in de boter gevallen. Hij kwam, zag en stal harten. Het waren leuke, kritische mensen, hun eerste eigen hond als gezin en dat hij hyperdepieper was vonden ze niet erg. Een hond heb je om lekker mee te gaan wandelen. Ze hebben een boot waar hij ook op mee zal gaan en komen uit...Den Haag
Dus nu zitten er 3 Glittertjes in die omgeving (2 Den Haag, 1 in Capelle aan den Ijssel).

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Heerlijk!Sandra&co schreef:Blanket is met z'n kont in de boter gevallen. Hij kwam, zag en stal harten. Het waren leuke, kritische mensen, hun eerste eigen hond als gezin en dat hij hyperdepieper was vonden ze niet erg. Een hond heb je om lekker mee te gaan wandelen. Ze hebben een boot waar hij ook op mee zal gaan en komen uit...Den HaagDus nu zitten er 3 Glittertjes in die omgeving (2 Den Haag, 1 in Capelle aan den Ijssel).
- Tineke
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Blanket is met z'n kont in de boter gevallen. Hij kwam, zag en stal harten. Het waren leuke, kritische mensen, hun eerste eigen hond als gezin en dat hij hyperdepieper was vonden ze niet erg. Een hond heb je om lekker mee te gaan wandelen. Ze hebben een boot waar hij ook op mee zal gaan en komen uit...Den HaagDus nu zitten er 3 Glittertjes in die omgeving (2 Den Haag, 1 in Capelle aan den Ijssel).

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
Ohhh, die is ook al onder de pannen. Wat is het allemaal snel gegaan.
Het was ontzettend leuk om het nest te volgen. Hopelijk krijgen we nog
eens foto's te zien als ze wat groter zijn.
Het was ontzettend leuk om het nest te volgen. Hopelijk krijgen we nog
eens foto's te zien als ze wat groter zijn.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
Ohhhh ja! En m'n huiskamer lijkt zo groot nu die giga kist er uit is! Gevoelsmatig is-ie 1,5 meter langer geworden dan hij wasfenneke schreef:Fijn![]()
Wat zal het rustig zijn

Dank jullie! Ik zal de foto-updates zeker posten!

- Lucia
- Zeer actief
Het was echt superleuk om te volgen. Updates lees ik ook graag.
Nu weer lekker tot rust komen! Komt die silken er nu dan toch?
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Fijn dat ze allemaal een baasje gevonden hebben.
Ik vond het echt ontzettend leuk om je nestje zo te kunnen volgen.
Geniet van je rust.
Ik vond het echt ontzettend leuk om je nestje zo te kunnen volgen.
Geniet van je rust.

Nee, voorlopig waardeer ik de rust van 2 hondenLucia schreef:Het was echt superleuk om te volgen. Updates lees ik ook graag.

@Heavy: Ach. Nou. We hebben het leuk gehad

-
- Zeer actief
Wat leuk joh! Die gaan echt niet meer blaffen met een zachte GSandra&co schreef:Blanket is met z'n kont in de boter gevallen. Hij kwam, zag en stal harten. Het waren leuke, kritische mensen, hun eerste eigen hond als gezin en dat hij hyperdepieper was vonden ze niet erg. Een hond heb je om lekker mee te gaan wandelen. Ze hebben een boot waar hij ook op mee zal gaan en komen uit...Den HaagDus nu zitten er 3 Glittertjes in die omgeving (2 Den Haag, 1 in Capelle aan den Ijssel).

Heb je enig idee in welke buurt in Den Haag? Het zou heel grappig zijn als we een Glittertje in het echt tegen komen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
dit dus, erg he... we moeten denk ik maar afkick klupske oprichten want dit trekken we toch nietHeavy schreef:ik praat niet meer met je

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
- Zeer actief
vind het super leuk dat je die geruststellende up datjes krijgt, en de eerste tijd zullen er heus nog wel berichtjes komen hoor, daarna net hoe t waait. fijn voor de hondjes ook, eigen gezin en gaan met die banaan
Ik verwacht ook echt niet dat die mensen de komende 1,5 decennium met regelmaat blijven appen. Op een gegeven moment moet je er maar gewoon vertrouwen in hebben. In elk entboekje staat m'n naam/adres/telefoonnummer én emailadres, dus ze weten me de rest van de hondjes' levens te bereiken.S@ndr@ schreef:vind het super leuk dat je die geruststellende up datjes krijgt, en de eerste tijd zullen er heus nog wel berichtjes komen hoor, daarna net hoe t waait. fijn voor de hondjes ook, eigen gezin en gaan met die banaan
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
ach, de laatste naar zijn gouden mandje!
Wat fijn dat je voor allemaal een liefdevol plekje hebt gevonden en super dat we allemaal vanaf het begin mochten meegenieten. Dank je wel
Ik reageerde niet heel vaak, maar genoot des te meer van die kleine hummeltjes
Wat fijn dat je voor allemaal een liefdevol plekje hebt gevonden en super dat we allemaal vanaf het begin mochten meegenieten. Dank je wel

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
ach, de laatste naar zijn gouden mandje!

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rebble
- Zeer actief
Hoe vinden jullie dat toch altijd zo snel, die advertentie staat er net een half uur op.crutz schreef:Ennis weer terug? https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ontent=vip

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Misschien omdat Sandra hem zelf gedeeld heeft op fb en ik daar hem voorbij zag komen (kijk zelden tot nooit op MP en zeker niet bij niet herders)Rebble schreef:Hoe vinden jullie dat toch altijd zo snel, die advertentie staat er net een half uur op.crutz schreef:Ennis weer terug? https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ontent=vip
- Rebble
- Zeer actief
Misschien dan wel op die manier jacrutz schreef:Misschien omdat Sandra hem zelf gedeeld heeft op fb en ik daar hem voorbij zag komen (kijk zelden tot nooit op MP en zeker niet bij niet herders)Rebble schreef:Hoe vinden jullie dat toch altijd zo snel, die advertentie staat er net een half uur op.crutz schreef:Ennis weer terug? https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ontent=vip

Maar wat is dan de reden dat je dat hier vraagt, dan weet je het toch al. Het zal vast geen geheim zijn maar dat schijnheilige gevraag als je het al lang weet vind ik altijd zo flauw.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou het kan ook Blanket zijn. Beiden staan op de foto volgens mij. Maar denk Ennis omdat er wat startproblemen leken te zijnRebble schreef:Misschien dan wel op die manier jacrutz schreef:Misschien omdat Sandra hem zelf gedeeld heeft op fb en ik daar hem voorbij zag komen (kijk zelden tot nooit op MP en zeker niet bij niet herders)Rebble schreef:Hoe vinden jullie dat toch altijd zo snel, die advertentie staat er net een half uur op.crutz schreef:Ennis weer terug? https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ontent=vip
Maar wat is dan de reden dat je dat hier vraagt, dan weet je het toch al. Het zal vast geen geheim zijn maar dat schijnheilige gevraag als je het al lang weet vind ik altijd zo flauw.
En in dit topic staat toch alles over het nest genoemd.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, daarom staat hij op verschillende foto's alleen. Het was ook al een tijdje geen ennis meer.crutz schreef:
Nou het kan ook Blanket zijn. Beiden staan op de foto volgens mij. Maar denk Ennis omdat er wat startproblemen leken te zijn
En in dit topic staat toch alles over het nest genoemd.
Je had er nog niet bij stilgestaan dat het misschien niet zo prettig is sandra en tamara maar meteen te passeren?
Als je het op Facebook zag staan en het was je niet duidelijk wat er aan de hand was, dan had je me ook een pb'tje kunnen sturen. Dit is nogal een omslachtige manier om je vraag beantwoord te krijgen. Toch?crutz schreef: Misschien omdat Sandra hem zelf gedeeld heeft op fb en ik daar hem voorbij zag komen (kijk zelden tot nooit op MP en zeker niet bij niet herders)
Btw, op vrijwel elke andere foto staat alleen Dipper, dus de vraag of het om hem of Blanket gaat, was niet lastig te beantwoorden.
En ja, Dipper komt terug hierheen. De reden daarvan is eigenlijk niet heel belangrijk. Wat wél belangrijk is, is dat hij nu een blijvend thuis krijgt. Dus als iemand nog een gouden mand weet?

- Lucia
- Zeer actief
Voor het laatste pupje waren toch 2 mensen/gezinnen, is het over gebleven gezin geen optie?
Er zal een goede reden zijn, wat ontzettend jammer, er is zo ontzettend naar toegeleefd, dit zal niet makkelijk zijn.
Er zal een goede reden zijn, wat ontzettend jammer, er is zo ontzettend naar toegeleefd, dit zal niet makkelijk zijn.
- Jackira
- Zeer actief
Wat jammer Tamara
Ik vind het rot voor je. Kan me voorstellen dat je er (nog) niks over wilt zeggen.