En heerlijk vrij hondje, vol met energie en levenslust.

Moderator: moderatorteam

Hemfenneke schreef:Gefeliciteerd![]()
Ik hoop haar eens te zien
Het hondje wat mee vanaf het eerste moment opviel.Cleva schreef:Wat een mooierd!!
HadesCleva schreef:Hero?
Nee...Cleva schreef:Canard.Gimmick schreef:HadesCleva schreef:Hero?
6 juli gaan we m waarschijnlijk ophalen. Eerst nog even iets anders groots in de planning waar ik dan direct opvang zou moeten regelen.Zamunda schreef:Owh, smelt. Wanneer komt hij (of is hij er al)?
Klopt vast... maar gewoon nee...Cleva schreef:Wat nee? Wel!
Ik zeg het toch niet zomaar.
Ik ga mijn best doen...Zamunda schreef:Ga je veel foto's plaatsen al hij er straks is? *kijkt lief*
Fijn en doe dan meteen Taxi evenGimmick schreef:Ik ga mijn best doen...Zamunda schreef:Ga je veel foto's plaatsen al hij er straks is? *kijkt lief*
Nee ik ga geen namen afleiden. Gimmick was gimmick en die naam is beladen.Nanna schreef:Een korte stoere naam.
Het Tsjechische woord voor Gimmick is Trik. Dat vind ik een leuke naam dus we zijn eruit
Klopt, maar pittig op andere punten.S@ndr@ schreef:gefeliciteerd, best een pittig ras weer, maar dat gaat je best lukken denk ik, heel veel plezier met de voorpret
Dank je wel...Catho schreef:He wat leuk voor jullieNog even wachten maar hopelijk veel voorpret. Veel plezier en geluk met hem straks!