kloesje schreef:GrethavW schreef:Heeee, wat grappig!
Mooie achtertuin heb ik he

Alleen smoordruk met honden tegenwoordig, zeker met mooi weer.
Ik hoop dat je lekker relaxt hebt kunnen lopen.
Was je er vanmiddag? Dan liep mijn man met Bronco langs de weg.
Ja je man liep met Bronco
Ik ben 4 hondjes tegen gekomen volgens mij, viel best mee.
Scheelt wel als iedereen rond loopt, dan kom je enkel de mensen tegen die de andere kant oplopen
Wel leek het gehalte 'mensen met honden' hoger dan 'hondenmensen'

Hahaha, ik vond het ook altijd erg stom als mensen (in mijn ogen) verkeerd om liepen
In het weekend lopen er inderdaad voornamelijk mensen met een hond die de rest van de week alleen 300 m heen en weer pies en poep blokjes doen.
Met de Newfoundlanders liep ik er wel vaak, die konden met alles en iedereen. Maar toen was het ook nog veel rustiger.
Vooral uit het water komen en op de kant 10 liter water uit hun vacht schudden over de mensen die op de kant lagen, was altijd een groot succes
Met Bronco loop ik er niet meer. Het is officieel losloopgebied tegenwoordig. En ik kan geen kant op op die smalle paadjes.
Heb het wel eens geprobeerd, 's morgens heel vroeg bijvoorbeeld.
Maar dan kwam me een grote labrador reu tegemoet lopen met een eigenaresse er 20 m achter, luid roepend dat haar hond niet zo lief is
Of een Golden die al grommend aan komt lopen. Bronco gaat dan een gat graven, omdat hij niet weet wat hij er mee aan moet.
Bronco valt niet uit, gromt ook niet. Maar dat ga ik niet gokken.
Vanaf 1 oktober tot 1 april loop ik wel op de Wellerwaard. Heerlijk struin rondje met allemaal muizenluchtjes. En het is er overzichtelijk, zodat ik mensen uit de weg kan gaan.