De uitdrukking is zo duidelijk veel allerter dan op vroegere foto's!!
Echt bijzonder mooi om dat zo op je foto's te zien

Moderator: moderatorteam
Nah, zelfs met valsspelen was deze blik je een paar maanden geleden niet gelukt gok ik. Ontzettend fijn voor het wijffie!Manuma schreef:Nou speelden we hier wel wat vals hoor.
Mijn moeder had pas een volledig vervilt konijn geschoren en liep met dat plakkaat rond
Uma stond piepend te wachten tot het zou gaan bewegen maar helaas! Ze is zelfs met dit warme weer zo lekker actief en alert. Echt heel leuk!
Hahaha! Dat doet Uma precies zoJion schreef:Haha ze wordt een heuse Podenco! Dat weglokken met een smoes doet Duende ook als hij de kluif van Rosca (die doet er altijd mega-lang over) wil stelen. Dan stormt hij met gierende jachtblaf door het hondenluik omdat er zogenaamd iets in de tuin zit, en zodra Rosca hem volgt maakt hij een 180 graden salto terug het luik door en jat hij haar kluif. Rosca trapt er na 8 jaar nog steeds in dus ik hoop voor jou dat Manu wat slimmer is.
Ik vind het zó geweldig om te lezen!Manuma schreef:Foto's houden jullie nog tegoed
Ik heb net met Uma gespeeldZe was wat met haar voorpoten aan het gooien, dus ik ging even door de woonkamer huppelen, zet ze toch die kont op de grond en begint rondjes te rennen/glijden door de kamer. Hele slides. Daarna springt ze op de bank, maakt een spelbuiging en ik doe alsof ik haar voorpoten wil pakken.
Gaat ze happen, springt er weer vanaf en gooit dat lichaam tegen me aan
Uma speelt nooit met ons!
Elke keer verbaast ze ons weer
Manu vindt het wat vermoeiendDie hield haar eerst nog heel erg in de gaten als ze wegrende buiten, maar nu doet hij dat al niet meer haha!
Ze hitst hem ook enorm op. Doet ze ineens of ze iets heel interessants ziet en rent piepend ergens op af. Dat is minder leuk voor ons, want zoals jullie wel weten gaat bij Manu die jachtknop nogal snel om.
Dat wil ik dus ook niet, hij mag alleen los als hij relaxed blijft. Ze doet nu ook of ze op elke hoek een kat ziet en Manu blijft erin trappen. Dus die arme ziel zit nu wat vaker stukjes aan de lijn. Hopelijk heeft hij ook hier snel door dat het toneelspel is