Kan wel hoor. Maar hoeft niet hahaSandra&co schreef:Ja maar ik kan hem moeilijk houden om jou (of wie dan ook) een plezier te doen

Moderator: moderatorteam
Kan wel hoor. Maar hoeft niet hahaSandra&co schreef:Ja maar ik kan hem moeilijk houden om jou (of wie dan ook) een plezier te doen
Haha. Dan krijg je een heel gek leven. Maar we zouden wel een leuk stel zijnSandra&co schreef:Ja dan moeten we tóch trouwen!
Precies, wie wil er nou geen eigen fok hondje houdenHeavy schreef:Sandra&co schreef:Ja joh, die 8 -bijna 9- weken zijn omgevlógen
Ja maar je kan er toch wel eentje houdenvoor ons
Ja, ik heb nu 2 stelletjes die komen kijken, morgen en dinsdag. Bij de 1 is hij nooit alleen want man werkt van thuis uit als docent en de ander (vrouw) werkt op een manege waar hij mee zou mogen. Beiden ervaring met Staffords/andere terriërs dus ervaring zit goedNanna schreef:Je hebt gelijk dat je hem verkoopt. En de juiste baas dient zich heus nog wel aan.
Sandra&co schreef:Morgenvroeg vertrekken Trubl en Lille en overmorgen Tux. Voor Blanket heb ik nu ook een paar geïnteresseerden. En ik merk dat ik het nu wel echt moeilijk begin te krijgenVolgende week rond deze tijd zullen ze allemaal wel weg zijn
![]()
Gelukkig komt Tux begin juli nog 1,5 week terug omdat de nieuwe baasjes nog op vakantie gaan
En ik weet dat ze het sowieso goed gaan hebben en als het niet lukt, dat ze bij me terugkomen. Dus geen 'gevaar' dat ik ze op Marktplaats tegenkom.
Groot gelijk, het moet allemaal wel passen en anders is het beter dat het niet gebeurd!Sandra&co schreef:Ja, dat heb ik al een paar keer gezegdDaarbij is er nog maar 1 'over' nu en hoe knap, lief en slim hij ook is, ik zoek geen 'hij'. Bovendien walst hij vreselijk over Sofi heen -je verzint het niet-. Die 'durft' daar nauwelijks wat van te zeggen en houdt zich uit de wind. Het moet voor iedereen wel leuk blijven, zeker als zo'n hondje 15 jaar wordt.
Klinkt goed!Sandra&co schreef:Ja, ik heb nu 2 stelletjes die komen kijken, morgen en dinsdag. Bij de 1 is hij nooit alleen want man werkt van thuis uit als docent en de ander (vrouw) werkt op een manege waar hij mee zou mogen. Beiden ervaring met Staffords/andere terriërs dus ervaring zit goedNanna schreef:Je hebt gelijk dat je hem verkoopt. En de juiste baas dient zich heus nog wel aan.
Wat een raar idee dat ze binnenkort allemaal weg zijn. Maar voor jou en Sofi ook wel fijn dat er weer wat rust in de tent is.Sandra&co schreef:Morgenvroeg vertrekken Trubl en Lille en overmorgen Tux. Voor Blanket heb ik nu ook een paar geïnteresseerden. En ik merk dat ik het nu wel echt moeilijk begin te krijgenVolgende week rond deze tijd zullen ze allemaal wel weg zijn
![]()
Gelukkig komt Tux begin juli nog 1,5 week terug omdat de nieuwe baasjes nog op vakantie gaan
En ik weet dat ze het sowieso goed gaan hebben en als het niet lukt, dat ze bij me terugkomen. Dus geen 'gevaar' dat ik ze op Marktplaats tegenkom.
Nope. Begin volgende week komt er een stelletje kijken en een alleenstaande man. Beiden klonken eigenlijk wel heel geschikt.Cleva schreef:Is dekentje al weg?
Álle 2?Heavy schreef:Oh jij durft wel zeg . Krijg je straks alle reuen terug als ze een maand of 9 zijn
Zo leuk!Sandra&co schreef:Hij amuseert zich maar fijn met z'n tantehttps://www.youtube.com/watch?v=9KNnAgXBbcE
Voor mij voelt het als 3 jaar geleden, die bevallingTamara81 schreef:![]()
![]()
En toen was er nog maar een. Onvoorstelbaar dat het zo snel is gegaan. De dag van de bevalling voelt voor mij nog als gisteren.
Blanket de knappe actieveling vindt vast snel een goed baasje