Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Actie Jol, schijn bedriegt

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Actie Jol, schijn bedriegt

Ongelezen bericht door blondie »

Nu is Jol best nog wel actief... maar ballen uit de lucht plukken nee.. al lijkt het nét op sommige foto's alsof ze actief mee doet
:engel:
Afbeelding
Afbeelding
Ondertussen..
Afbeelding
tralalala (ze is waarschijnlijk weer wat aan de maat vanwege aankomende loopsheid, Jol zet dan enorm uit op een of andere manier.. :oeps: )
Afbeelding
Lekker meisje, al moest ik er wel weer rap achteraan (flex naast haar neergooien voor aandacht vanwege toch dovig worden), want er liep een fietspad naast en ze trok haar eigen plan alweer :oohja:
Afbeelding
Sandra&co

Re: Actie Jol, schijn bedriegt

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Die zet wel héél erg uit dan...is dat wel eens onderzocht? Ik zou het eigenlijk niet normaal vinden :80:

Aki is stoer :love:
blondie
Zeer actief

Nanna schreef:Ze heeft mijn figuur. En dat terwijl ik al een poos niet meer loops wordt :engel:
Ik zwijg maar even over mijn eigen non figuur :Q:
Ging de auto ophalen na een apk keuring (onderweg erheen deze foto's gemaakt) en had de monteur al een tijdje niet gezien.. gut die was afgevallen.. maar ja.. dat compliment kon hij mij niet teruggeven :LOL:
Voor de vorm zei hij wel dat ik er ook nog goed uit zag :mrgreen:
blondie
Zeer actief

Sandra&co schreef:Die zet wel héél erg uit dan...is dat wel eens onderzocht? Ik zou het eigenlijk niet normaal vinden :80:

Aki is stoer :love:
Ze zet altijd wel erg uit, dus dat is geen geintje. Maar was van plan haar wel voor de check mee te nemen binnenkort naar de da samen met Aak die ook voor een standaard check gaat. Ze vreet enorm veel de laatste tijd (in de zin van al het knaagvoer wat gegeven wordt blijft ze aan eten wat er ook ligt en van de week dus probeerde ze ook Aak bij zijn bak weg te krijgen om zijn bak leeg te vreten)
Ze ligt ook enorm te gassen sinds 2 weken. Maar ze is verder actief buiten, ligt te rollebollen, trekt sprintjes, maakt ineens contact met andere honden op eigen initiatief (dat is dus vaak als ze loops gaat worden, anders doet ze dat niet)
Maar ze drinkt niet overmatig, dus ik denk niet aan een schildklier aandoening. Maar wel een beetje aan ouderdom/dementie achtige dingen. Buik hebben we ook bevoelt, die is niet hard, en de ontlasting is ook goed verder.

We zijn er dus inderdaad wel alert op en laten haar sowieso even checken, bedankt voor de opmerking erover :ok:
blondie
Zeer actief

't is trouwens maar net hoe je een foto maakt... boven is van gisteren en deze van vandaag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

blondie schreef:'t is trouwens maar net hoe je een foto maakt...
:oeps: Ze is echt obees hoor, blondie.
Ik ga met Sandra mee, als het niet aan de manier van voeren ligt zou ik het zeker onderzocht willen hebben. Vooral op haar oude dag is het wel prettig als er wat minder gewicht op die poten rust :wink:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Oh dat ballen uit de lucht plukken vind ik zo leuk! Ravi doet dat ook en ik vind het reuzeknap :pffff: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”