Bedankt voor de leuke reactie allemaal!
Het gaat heel goed, maar ook hier wat twijfel uiteraard. Rakoes is m'n eerste puppy, dus alles is nieuw. Gelukkig heeft m'n vriend al vaker puppies opgevoed en hij is sowieso veel minder stresserig dan ik.
Ik twijfel voornamelijk of het niet allemaal te veel is voor haar, van rustig opbouwen is geen sprake. Ik dacht altijd dat ik een vrij gezapig leven had, maar nu merk ik pas dat we eigenlijk altijd bezig zijn.
En onze woonsituatie is ook niet standaard. De zindelijksheidtraining verloopt niet vlekkeloos door die woonsituatie en mijn warrige hoofd, ik vergeet gewoon dat ze de hele tijd buiten gezet moet worden. En vooral dat de deur dan dicht moet, want anders rent ze vlug naar binnen en doet het op de mat
Ze heeft haar parvo/weil prik gehad, daar was ze wel een half dagje suf van. De dierenarts vond haar helemaal geweldig en complimenteerde de fokker voor de stiptheid van de prik, ontworming en chip, dat zag ze helaas vaak anders bij nieuwe pups.
Verder is het gewoon een superbeestje. Nieuwe dingen vind ze spannend, maar ze herstelt ontzettend snel. Waar ze grappig genoeg van onder de indruk is zijn blaffende honden, grommen doet haar niet veel. Ze rent weg als Tiba of de boerderijhond blaft, maar ze komt ook snel weer terug, want ze is bang dat ze iets mist.
Maar genoeg gekletst, hier zijn weer wat foto's.
Tiba kijkt niet meer demonstratief de andere kant op, maar gluurt stiekem wat die worst uitspookt.
Dit zegt echt al heel wat, Tiba is totaal geen contactligger.
Aardig wat teckeltrekjes, niet alleen qua uiterlijk, maar ook de kleine holletjes opzoeken.
Mee naar een festival en lekker slapen bij mijn vriend op schoot.
En weer mee naar het werk.
Er was een klas op bezoek op de boerderij, ze viel erg in de smaak. Gelukkig hebben we ook nog lammetjes, kalfjes en kuikentjes zodat de schattigheid wat verdeelt kon worden
En ze blijkt schotvast te zijn

oké, het is maar een luchtbuks, maar het begin is er.
Maar of de aanleg erin zit? Nul interesse in de rat.
Heerlijke gremlin