Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Acht jaar geleden...
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Acht jaar geleden...
Gefeliciteerd met jullie 8-jarig jubileum, op naar de volgende 8 met jullie heerlijke flapdrol! 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gefeliciteerd met jullie 8 jarig jubileum!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
8 jaar gefeliciteerd, en nog heel lang met jullie clown 

Scheetje is het om te zien. Nog vele jaren samen gewenst!
- hewi
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Op de fotos zijn jouw honden de leukste honden die ik ken, ik vind het enige beestjes. Ze kijken altijd zo ontzettend manipulatief zielig en ik zou ze meteen in huis nemen mocht je een opvang zoekenJion schreef:...stuiterde dit gekke beest ons leven binnen. We wilden een maatje voor Rosca, en zij was het dan ook die hem uitkoos. En daar was hij dan; een volkomen hysterisch druktemakertje dat geen idee had waar hij beland was en wat er allemaal van hem werd verwacht. Wij op onze beurt hadden geen idee hoe we dat hem duidelijk konden maken en hoe we hem konden kalmeren.Gelukkig snapte hij Rosca wel, dus die kon hem stap voor stap begeleiden in het leven als huishond.
Inmiddels heeft hij zich ontpopt als een heel gevoelig, lief en leergierig mannetje dat weet wat hij wil maar altijd voor rede vatbaar is. Het is en blijft een mallotige clown, maar het is onze mallotige clown.![]()

Van harte gefeliciteerd dus met deze heuglijke dag en dat er nog maar heel veel mogen volgen

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ahhh
haha ja daar zit je dan met zo'n stuiterbal die niets van de wereld snapt... ik weet er alles van *help*
Maar zo te horen is het helemaal goedgekomen, nou ja... bijna helemaal
, en is het een heerlijk ventje geworden
Ik hoop dat jullie nog eens 8 jaar heel veel plezier hebben met elkaar!

haha ja daar zit je dan met zo'n stuiterbal die niets van de wereld snapt... ik weet er alles van *help*

Maar zo te horen is het helemaal goedgekomen, nou ja... bijna helemaal

Ik hoop dat jullie nog eens 8 jaar heel veel plezier hebben met elkaar!

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
Nou ja dat dus allemaalJion schreef:Friesenfransman schreef:Heb ik zulke erge dingen over ze geschreven dan, daar was ik me niet van bewust.Maar gelukkig zoek je geen opvang, want als ik je beschrijvingen van ze lees, dan ben ik blij dat ze heel fijn en tevree bij jou zitten.![]()
Maar behalve jagen, bedelen, stronteigenwijs zijn en door de stront rollen zijn ze heel zoet hoor.

Een hoop gedoe voor een stukkie lopenAls ik met met honden ga lopen, moeten ze een tuig aan met GPS tracker, en als het in wildrijk gebied is ook nog aan de lijn, en als er veel zooi ligt moet Duende ook nog met muilkorf...