Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En hij is thuis! update pagina 3 11juni
Moderator: moderatorteam
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Re: En hij is thuis! update pagina 3 11juni
Wat een leuke vrolijke foto's weer! Ik vind het echt een enig stel samen.
-
Dennenappel
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wat zijn ze leuk samen!!
Echt een Dreamteam
Echt een Dreamteam
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat is hij toch leuk
en wat een droomkoppel is dat zeg!

-
Sandra&co
Het is ook vreselijk leuk. Dergelijke hondjes zijn niet té kwetsbaar maar ook weer klein genoeg dat ze bijna overal mee naar toe kunnen. Hop, in de fietsmand. Of naast de fiets. Vaak ook geen probleem met meenemen op visiteCatho schreef:Heb 't al eerder eens gezegd maar het is o.a. dankzij Lanaï dat ik zelf ook graag zo'n soort kleiner hondje wil....en nu met Dipper er bij is het helemaal niet meer te houden qua kleine hondjes kriebelsZo leuk samen en dan zo'n handig formaat. Diepe zucht.
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Hoe gaat het intussen Tamara? Geen tijd meer voor het maken van foto's en schrijven van updates? 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Klopt. Mijn honden zijn wel heel klein maar ik merk daar niks van. Lekker banjeren door het bos geen punt. Leuk zelfs. Maar als ik dan een keer ga zwemmen in de zomer kunnen ze hup in de auto en mee. Ze vinden iedereen aardig en ik laat ze ook met een gerust hart als eerste de deur uit rennen als de bel gaat. Als er een mank is til je hem op en als ik ergens op bezoek ga neem ik ze gerust mee. Super leuk om handig formaat lieve honden te hebben . En ze kunnen lekker bij je zitten of liggen zonder al teveel ruimte nodig te hebben. Bas slaapt wel eens op schoot als ik ergens ben en ze is moe maar we zitten bv buiten. Dan slaapt ze super diep op mijn schoot terwijl ik met een biertje bij een vuur zit. Dat is echt heel fijn en prettig aan kleinere honden. Die zijn makkelijker goed te verzorgen want je kan overal bij en alles regelenSandra&co schreef:Het is ook vreselijk leuk. Dergelijke hondjes zijn niet té kwetsbaar maar ook weer klein genoeg dat ze bijna overal mee naar toe kunnen. Hop, in de fietsmand. Of naast de fiets. Vaak ook geen probleem met meenemen op visiteCatho schreef:Heb 't al eerder eens gezegd maar het is o.a. dankzij Lanaï dat ik zelf ook graag zo'n soort kleiner hondje wil....en nu met Dipper er bij is het helemaal niet meer te houden qua kleine hondjes kriebelsZo leuk samen en dan zo'n handig formaat. Diepe zucht.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Leuk om je vorige update en foto's te zien! Maar inmiddels is het wel tijd voor een nieuwe
.