Moderator: moderatorteam

Klopt dat ze niet los mogen, heb dat hier alleen even gedaan voor de foto's op een rustig stuk. Wat ik er van zie nu hier is dat bijna alle hondeneigenaren het als volgt doen: daar waar het drukker is zijn de honden aangelijnd, evenals bij passeren van anderen met hond, en op rustige momenten en plekken lopen bijna alle honden los.Kells schreef:Mooie foto's! Waar zitten jullie? Honden mogen namelijk niet los in de zomermaanden.
Dank je.Sterre schreef:Heerlijk zeg daar. De eerste foto is prachtig. En Tapas met haar balletje
Wij waren in het voorjaar in Zweden, waar hetzelfde gold. Maar daar deed iedereen hetzelfde inderdaad. Gewoon los waar het op basis van gezond verstand kon. Wij hadden volledige dagen waar we geen mens of dier tegenkwamen. Mooi dat mijn hond dat feestelijk losliep. En de Zweden zelf deden dat niet anders.LongFields schreef:Klopt dat ze niet los mogen, heb dat hier alleen even gedaan voor de foto's op een rustig stuk. Wat ik er van zie nu hier is dat bijna alle hondeneigenaren het als volgt doen: daar waar het drukker is zijn de honden aangelijnd, evenals bij passeren van anderen met hond, en op rustige momenten en plekken lopen bijna alle honden los.Kells schreef:Mooie foto's! Waar zitten jullie? Honden mogen namelijk niet los in de zomermaanden.

GoddankLongFields schreef:Hahaha, Sooooof!
Dat komt door het lage camerastandpunt (ik lig plat op de grond) in combinatie met een richeltje op het strand waar Mo precies achter rent. Zijn poten zijn dus gewoon nog heel allemasl hoor.