Dit zijn wat foto's van de wandeling van gisteren.

En aan het eind van de dag, toen de rest naar huis was, was dit mijn uitzicht :p

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Marion. schreef:Haha, die rust op de laatste foto is dan toch ook wel heel lekker he? Heerlijk weekend hebben jullie gehad, ziet er super uit.
Maryanne schreef:Wie waren er allemaal bij? Ik zie Crescent haar hond of is het Persistence? Manu en Uma, Vera haar honden, Habibi, Charlie van Demi
Echt super leuk!

veertje schreef:Marion. schreef:Haha, die rust op de laatste foto is dan toch ook wel heel lekker he? Heerlijk weekend hebben jullie gehad, ziet er super uit.
Ja heerlijk was dat! Al komen ze nu we weer thuis zijn pas echt tot rust. Ze slapen al een paar uur![]()
@Maryanne: We waren met Crescent, Manuma, Habibi, Persistence en dre. 6 dames met 9 honden. Het was blijkbaar nogal apart, gezien de hoeveelheid vragen en opmerkingen die we kregen

Wees gerust. Wij zaten ooit met het HF op een gristelijke camping. Wisten wij veelHabibi schreef:veertje schreef:Marion. schreef:Haha, die rust op de laatste foto is dan toch ook wel heel lekker he? Heerlijk weekend hebben jullie gehad, ziet er super uit.
Ja heerlijk was dat! Al komen ze nu we weer thuis zijn pas echt tot rust. Ze slapen al een paar uur![]()
@Maryanne: We waren met Crescent, Manuma, Habibi, Persistence en dre. 6 dames met 9 honden. Het was blijkbaar nogal apart, gezien de hoeveelheid vragen en opmerkingen die we kregen
Een luid geschreeuwd
"Hondenclub!!!!" door een stel voorbijzoevende wielrenners.
"Hè, kennen jullie elkaar niet dan??"
"Daar gaat de Hondenuitlaatservice"
Enzovoort.
Etcetera.
Gewoon 6 dames met 9 honden is toch moeilijk blijkbaar...![]()
(En dan heb ik het nog niet over de terreinwacht...)

Je hebt de laatste nog gemist, toen we een patatje ging halen vroeg een man: zijn jullie met de honden aan de trainen? Ik sta naast jullie op de camping.Habibi schreef: Een luid geschreeuwd
"Hondenclub!!!!" door een stel voorbijzoevende wielrenners.
"Hè, kennen jullie elkaar niet dan??"
"Daar gaat de Hondenuitlaatservice"
Enzovoort.
Etcetera.
Gewoon 6 dames met 9 honden is toch moeilijk blijkbaar...![]()
(En dan heb ik het nog niet over de terreinwacht...)

Hij was van die familie met grote picknicktafels. Gisteravond stonden ze er nog, maar de enige van hun familie/vrienden met hond (die flatcoat) was naar huis. Dus het waren geen hondenmensenHabibi schreef:Wat hebben jullie geantwoord?
"We trainen er een paar voor zangcompetitie en de rest om als jury te dienen?"
Als ze naast ons stonden, moeten het de mensen met de labradors geweest zijn.
Of het gezin (ook met lab) waarvan de man s'ochtends een uur yoga deed.
(Ik had een interessant uitzicht bij mijn ontbijt....)
Maar in ieder geval mensen zélf met honden.
Grappig dat hij het idee van training kreeg.
Kan me niet heugen dat er überhaupt íéts van oefeningen met de honden gedaan hebben daar...
1:We hebben nog zo'n anderhalf uur gewandeld. Op zoek naar een plas die Hilde aanraadde. De plas hebben we alleen nooit gevondenPersistence schreef:Ahh ja ik miste de foto van Loulou al die in het gras gestort was bij de drink/boterkoek-stop.![]()
Ben je vandaag ook nog een wandeling gaan doen, of was het te warm daarvoor?

marrieeeb schreef:Het ziet er uit alsof in elk geval de honden zich prima vermaakten. Wat een leuke groep zeg!
En Manu die Tess even voor me 'opvangt' als ze uit de tent ontsnapt en zo voorkomt dat ze het hele terrein over rent om te gaan keten op de vroege ochtendCrescent schreef:Ahh, 's ochtends vroeg als ik mijn tent openrits dat blije hoofd van Manu om de hoek, "heulleuj" dat mis ik wel, ja!