Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Release the beasts! Meer foto's op pg 1 t/m 5

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Release the beasts! Meer foto's op pg 1 t/m 4

Ongelezen bericht door Zamunda »

Je mag ze niet wegdoen hoor, ik wil nog heel lang foto's en filmpjes van Izzy en de zeven dwergen :cheer: !
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Blanket kan wel tegen een stootje :lol1:

https://www.youtube.com/watch?v=gS9ZurdLalk
Zamunda
Zeer actief

Yeah, filmpje :cheer: ! Die geluidjes weer :LOL: :I: . En Izzy met haar kop op je been :I: .
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Izzy wil selluf spelen . Snap dat nou :engel:

Ik wil hem nog steeds :Q:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Blanket is echt mooi. Lijkt net een klein Pinschertje. Wel met iets kortere poten dan.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Sandra&co

fenneke schreef:
Ik wil hem nog steeds :Q:
Niet te lang twijfelen :LOL: Komende week weer puppybezoek.

@Gonny: Ik vind ze sowieso heel pinscher-achtig. Zeker Rakoes (Wiro) en Tux.
Sandra&co

Blanket-postje. Blanket is nogal uhhh...highdrive. Die staat altijd aan en durft alles.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Levensgenieter pur sang :LOL:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fotomodel-pro.
Afbeelding

En dan toch eindelijk in rust. En dan vooral niet meer bewegen... :schrik:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen slaapt Sofi ook met d'r kinderschare om zich heen.
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Oooohhhh :I: :I: :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Ow jeetje dat buikje! :I:

Ik denk dat heel het forum straks af moet kicken van de puppyspam.
Zamunda
Zeer actief

En dan toch eindelijk in rust. En dan vooral niet meer bewegen... :schrik:
Hahaha!

Fijn dat Soof er nu ook redelijk ongehinderd bij kan liggen :I: .

Lucia schreef:Ik denk dat heel het forum straks af moet kicken van de puppyspam.
Ik in elk geval ja!
Sandra&co

Re: Release the beasts! Meer foto's op pg 1 t/m 5

Ik ook :LOL: Wat zal het stíl zijn...Héérlijk! :LOL:
Sandra&co

Ik zat vandaag dus inderdaad te twijfelen of ik hém niet moet houden ipv Tux :LOL: Ook omdat Izzy hem zo enig vindt. Ze vindt Tux ook leuk, maar met Blanket kan ze beuken. Ik ben alleen geen reuen-mens...en ik denk dat Blanket het ook veel leuker zou doen als er met hem gesport wordt. Die heeft daar echt zin in.
Sandra&co

Heavy schreef:
Wat voor sport dan ? Jij bent toch ook actief bezig met je honden . Ik vind ook dat je Izzy wat moet gunnen :pffff:
Iets waar hij z'n ei in kwijt kan. Weet ik veel. Flyball, agility? Pakwerk? :LOL: Ik ben wel actief, maar meer dan lange wandelingen zit er niet echt in. Ik werk te onregelmatig om een sport of cursus te gaan doen.
Maar hij is zó knap en zó lief :love:

@Nanna: Hij kan best 2x per jaar naar smam. Dát zou het probleem niet zijn.
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Sandra&co schreef: En dan toch eindelijk in rust. En dan vooral niet meer bewegen... :schrik:

Afbeelding
Dit is zo'n mooi moment. Als de luiken bijna dichtgaan, vechten tegen de slaap. "Nee ik ben niet moe!"
Oh ja, toch wel :slaap:
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Oh jaaaa hou er gewoon twee. Dat is leuk :cheer: of eigenlijk vind ik dat je ze allemaal moet houden. Leuk zo'n roedel :engel:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik zou hem houden. Het spijt me maar een reu is echt geweldig voor je dames. En hij is zoooo mooi. Die dames gaan hem zeker in het gareel houden en ik vermoed dat dit zo voorbestemd is.
Afbeelding
Sandra&co

laeken schreef:Ik zou hem houden. Het spijt me maar een reu is echt geweldig voor je dames. En hij is zoooo mooi. Die dames gaan hem zeker in het gareel houden en ik vermoed dat dit zo voorbestemd is.
Voorbestemd? Zó voorbestemd dat ik zijn reuengedrag over een jaar of 3-4 kitsbeu ben en dat jij hem dan, heel nobel, van me overneemt zeker? :LOL:
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Sandra&co schreef:
laeken schreef:Ik zou hem houden. Het spijt me maar een reu is echt geweldig voor je dames. En hij is zoooo mooi. Die dames gaan hem zeker in het gareel houden en ik vermoed dat dit zo voorbestemd is.
Voorbestemd? Zó voorbestemd dat ik zijn reuengedrag over een jaar of 3-4 kitsbeu ben en dat jij hem dan, heel nobel, van me overneemt zeker? :LOL:

"Het had zo moeten zijn"

:F:
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Ik zou hem dan ook houden als hij zo goed met Izzy kan. Twee honden die elkaar helemaal gevonden hebben is zo leuk. Dat zie ik hier met Jack en Shira. Alleen zou ik er dan zelf denk ik ook rekening mee houden of Sofi een beetje tegen zijn gebeuk op kan als ze nu de pups al niet corrigeert.

Twee pups houden zou ik zelf niet zo snel meer doen. Het ging prima met Shira en Nola maar om een beetje rust in het gedrag van twee tegelijkertijd drukke actieve honden te krijgen was wel een uitdaging.
Laatst gewijzigd door Jackira op 03 jun 2019 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

overstap naar 3 honden vond ik lastiger dan naar 4 , dus ik zeg...houden die knappert :mrgreen:
Afbeelding
Sandra&co

Ik vind het lastig. Niet 3 honden, dat zal wel loslopen, maar het feit dat er nog steeds níemand écht uitspringt voor me. Blanket vind ik de gaafste, maar nogmaals, ik ben geen reuenmens. Dat gezever rondom loopseteventijd. Het gemarkeer. Het gepats.
Bij Sofi en Izzy had ik het vanaf een foto al, dat sterke gevoel "da's mijn hondje.". Deze pups vind ik allemaal even lief, leuk en knap. Maar wie weet springt er deze week nog wel 1 uit :)
laeken
Zeer actief

Sandra&co schreef:
Dat doe ik wel als je hem na 6 maanden zat bent. Maar wat is reuen gedrag? Reuen zijn juist hartstikke lief. Totaal stabiel en helemaal niet krengerig. Ze markeren wat en ze zijn heerlijk leuk met je eigen teven. Dapper was echt een schat van een hond. Ik vind teven en reuen allebei op hun eigen manier geweldig. Dus wat is precies waar je bang voor bent?
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Patsen hoeft helemaal niet hoor. Lees dat je mijn vraag al beantwoord hebt. Ik kijk elke dag weer met plezier naar alle reuigheid die er nog in Guus zit en liefst zag ik nog veel meer. Dat hengstige gekrab in de aarde. Piesen tegen bomen. Spelen met andere honden. En lief! Reuen zijn echt liever dan teven.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

En een zwarte gespierde kleine reu is het mooiste wat je kan krijgen. Zo'n boksbal voor de dames en heerlijk om naar te kijken.
Afbeelding
Sandra&co

Nanna schreef:Ik vind reuen wel mooier dan teven en ook wel gelijkmatiger.
Maar verder ben ik zelf nu wel klaar met het geklappertand bij iedere spriet gras en bij elke teef kijken of er wat te neuken valt. En overal die poot ophijsen.
Als je ooit verder wilt fokken Sandra, dan kom je niet onder een teef uit. Aan een reu heb je niks.
Ja, dat hoor. Ik vind reuen ook práchtig en qua karakter een stuk minder bitchy. Zeker een Blanket als hij straks volwassen is, wordt prachtig en een megastabiel hondje. Kan ik garanderen, dat wordt echt een kanjer met z'n glanzende velletje en spierballetjes. Maar het is wel zo'n 14 jaar aan markeren ja. Z'n lul achterna lopen. Bananen in de oren als er loopse teven in de buurt zijn. Daar ontkom je met een volle reu nauwelijks aan en castreren zou een dóódzonde zijn bij hem. Ik heb wel eens reuen te logeren/opvang en daar loop ik standaard tegenaan.

Met fokken ben ik de komende 2 jaar sowieso klaar, het vreet wel even je hele lente weg, zeg maar. Kan niet wachten om na volgende week weer wat tijd voor mezelf te hebben, hoe zeer ik er ook van geniet hoor :LOL:
laeken
Zeer actief

Ik heb dat dus nooit met reuen. Klappertanden deden ze zelden en als ze het deden vond ik dat geweldig om te zien. Weglopen? Nooit. Overal markeren los misschien. Dapper dekte Eva alleen 2 dagen en verder was er rust in huis. Echt waar. Niks issues. Super stabiele lieve hanteerbare reuen. Jij onderschat jezelf. Jij en je honden goeden deze reu op he? Dit is echt andere koek dan zo'n misplaatste reu in een gezin waarin alles moet lopen zoals ze willen als baasje.

Kijk maar eens naar reuen bij hondenmensen. Niks mis mee. Alleen maar mooi lief en geweldig.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
laeken schreef: Wel heb ik voorkeur binnen rassen. Doe me van de sukkels maar de reu. Dus komt er ooit een jachthond of iets zachts doe me daar dan de reu van. Komt er een terrier of iets anders fels dan graag daar de teef van. Ik vind dat reuen ook wel echt suffies moeten zijn en doe de teven dan maar echt slim en doortrapt. :engel:
Ik geloof niet dat Blanket een 'suffie' gaat zijn ;-) Dat wordt echt zo'n hengstachtig spierbalterriërreutje. Niks mis mee en het kan prachtig uitpakken bij de juiste baas. Maar je moet het wel echt willen en niet na een poos gaan overwegen of je die ballen er af laat jassen omdat je dat gedrag zat bent.
Ik denk dat bij Sofi en Izzy allebei kan, reu of teef. En dan wordt het een kwestie van nadenken en je voorkeur uitspreken.
Ik zou uit dit nest zo een reu nemen. Dit zijn echt geen Ierse terriërs of iets heftigs. Volgens mij gewoon leuk zelfbewust. :E:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

laeken schreef:Ik heb dat dus nooit met reuen. Klappertanden deden ze zelden en als ze het deden vond ik dat geweldig om te zien. Weglopen? Nooit. Overal markeren los misschien. Dapper dekte Eva alleen 2 dagen en verder was er rust in huis. Echt waar. Niks issues. Super stabiele lieve hanteerbare reuen. Jij onderschat jezelf. Jij en je honden goeden deze reu op he? Dit is echt andere koek dan zo'n misplaatste reu in een gezin waarin alles moet lopen zoals ze willen als baasje.

Kijk maar eens naar reuen bij hondenmensen. Niks mis mee. Alleen maar mooi lief en geweldig.
Mijn eerste honden waren teven maar na eenmaal een reu hoef ik geen teven meer. Dat gedoe met loopsheden, t zijn net vrouwen met stemmingswisselingen. Ja de mannen markeren als ze los lopen buiten. Aangelijnd een stuk minder. Dat mag ze doen maar ik loop gewoon door. Ze lopen niet weg naar loopse teven ondanks dat ze dekervaring hebben/hadden. Soms klappertanden maar dan moet er echt een dekrijpe teef gelopen hebben maar een heej kom op is al genoeg.
Ik vind ze ook een stuk makkelijker dan teven.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
laeken
Zeer actief

malinois schreef:
laeken schreef:Ik heb dat dus nooit met reuen. Klappertanden deden ze zelden en als ze het deden vond ik dat geweldig om te zien. Weglopen? Nooit. Overal markeren los misschien. Dapper dekte Eva alleen 2 dagen en verder was er rust in huis. Echt waar. Niks issues. Super stabiele lieve hanteerbare reuen. Jij onderschat jezelf. Jij en je honden goeden deze reu op he? Dit is echt andere koek dan zo'n misplaatste reu in een gezin waarin alles moet lopen zoals ze willen als baasje.

Mijn eerste honden waren teven maar na eenmaal een reu hoef ik geen teven meer. Dat gedoe met loopsheden, t zijn net vrouwen met stemmingswisselingen. Ja de mannen markeren als ze los lopen buiten. Aangelijnd een stuk minder. Dat mag ze doen maar ik loop gewoon door. Ze lopen niet weg naar loopse teven ondanks dat ze dekervaring hebben/hadden. Soms klappertanden maar dan moet er echt een dekrijpe teef gelopen hebben maar een heej kom op is al genoeg.
Ik vind ze ook een stuk makkelijker dan teven.
Ik vond Dapper ook veel liever en makkelijker dan de teven. En ook Guus die dan wel gecastreerd is is gewoon super aardig. Dat was hij ook direct na de castratie. En onze vorige reu was ook echt een schatje. Echt van die honden die niet van hun stuk gaan en ook altijd stabiel bleven. Daar waar Bas kan snappen zal Guus nooit reageren met agressie. Al mijn teven trokken vaak de lip op of waren erg op hun privacy. Reuen kan je stapelen.
Volgens mij hangt of staat het bij je hond geven wat hij nodig heeft en opvoeden.

En het is toch geweldig juist als je hond probeert zo hoog mogelijk te pissen. Of als hij staat te klappertanden en met zijn achterpoten staat te schuiven. Ik vind dat mooi.

Guus doet dat overigens allemaal nog. Klappertanden. Markeren. Krabben en rondjes draaien. Echt een klein patsertje. Geweldig.

En Bas is echt stapel op hem. Met teefjes gaat ze een stille oorlog aan. Geen ruzie maar constant testen aftasten en uitproberen. Guus mag gewoon bij haar in de mand kruipen zijn kop op haar leggen en in slaap vallen. Ik ben echt dol op teefje en reu combi. Een reu kan potjes breken bij teven en ze zijn er domweg dol op vaak. Wel de baas. Daarom kan Blanket ook nooit echt veel branie krijgen. Hij wordt zeker de omega. :F:

Zoals je merkt probeer ik je echt over te halen. Geen idee waarom maar dat voelt goed.

Maak vooral je eigen keuze maar dat is ook iets wat ik jou wel zie doen :E:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Dat markeren valt inderdaad reuze mee. Gait kan heel goed uitgebreid staan snuffelen om vervolgens als je roept in 1 streep al klappertandend op je af te rennen. Daar heb je echt geen last van. Ziet er grappig uit. En je loopt weer lekker verder
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”