Liever vandaag dan morgen, zegt Suze! Wie o wie!
Helaas voor Suze, pup blijft een paar dagen. Ons kleine opvanglogeetje dit weekend. Pup Maikel van net 12 weken oud, en wat een schatje is het

Hij is een pup in het asiel en vandaag zou hij verhuizen. Alleen klikte het echt niet met de andere hond die er al woonde dus de plaatsing ging niet door. Zijn zusje is wel geplaatst en ik kon hem natuurlijk niet alleen in de kennel laten zitten dit weekend. Dus hij mag in elk geval dit weekend bij ons logeren tot maandgochtend en dan kijken we verder. Wie weet meldt dit weekend wel de perfecte kandidaat zich voor hem en kan hij maandagmiddag al verhuizen.
Dit is zijn beschrijving voor de nieuwsgierigen:
https://www.dierenopvangdewissel.nl/asi ... mika-pups/
Hij is er pas net, moe van de dag in asiel en nu hier met een nieuw huis en Suze. En dan ook nog katten en een konijn

Het is een beetje een held op sokken in het begin, maar hij herstelt snel en is ook erg nieuwsgierig. Komt wel goed dit weekend! En Suze vindt hem ook wel prima hoor. Ik denk niet dat zij maatjes gaan worden in deze dagen, dat duurt bij Suze sowieso altijd een tijdje. Maar ze vindt hem wel prima en zolang zij niet steeds lastig gevallen wordt moet hij maar vooral zijn gang gaan vindt ze. Lieve makkelijke Suze
Hij is nu in slaap gevallen op mijn voeten, hij was erg moe dus fijn dat hij nu al in slaap is gevallen. Gaan we zodra hij wakker is naar buiten toe naar het hondenveldje. Kan Suze lekker scharrelen en hij ook, want aan de lijn lopen is nog oefenen.
Genoeg gepraat. Dit is meneer puppemans hier
Hai kereltje
Voorzichtig snuffelen aan Suze
Wowwie, wat is dat?! (opvangkonijn Mr. White)
Best een beetje spannend hè
In slaap gevallen! Met zijn bijzondere rigde op zijn rug
Er volgen vast meer foto's dit weekend