Raaf aan het zwemmen, Willem aan het flaneren langs de waterkant

Nat pak

Mijn meisje in het hoge gras

Maar ''Heel boos'' dus. Ja dat was Ravi, die werd (weer eens) heel erg boos op de zeer stoute stok...

(Kunt ook op plaatje klikken)
Moderator: moderatorteam

Sinds Ayla geweest is weet hij ook dat hij het kan, met koud weer doet hij het meestal niet gelukkig (ik probeer het dan ook niet maar ik ben geen begenadigd mikker dus komt de stok dan vaak toch in het midden terechtLothian schreef:Wat een scheet. Viel me mee dat hij hem toch pakte, uiteindelijk.
Ik had het zelf nog niet gezien maar inderdaad haha!Jion schreef:Die stok heeft ook wel een ontzettend rotkarakter hoor; hij drijft elke keer expres de verkeerde kant op.
Stelletje aanstellersHilly45 schreef:Sam kon dat ook zo, blaffen naar de stok en wachten tot de stok door de wind wat naar hem toe komt.
Hij vermaakt vooral onsCaro. schreef:Haha geweldig! Hij vermaakt zich prima zo
Wat een heerlijke plek ook voor honden (en mensen)![]()
Haha, hij kijkt ook nog een keer achterom naar de baas en dan vraagt ie inderdaad om hulpmalinois schreef:Help hem dan toch ook!
Ah, zo zit datlucie schreef:als rechtgeaarde windhond ga je natuurlijk niet meer doen dan strict noodzakelijk
Hahaha, prachtigalm@ schreef:Wat een heerlijk jochtoen Raaf begon te mekkeren, vlogen hier 2 teckels gillend en krijsend naar buiten, domme beesten
![]()
Haha mooi. Ja van de andere twee hier hoeft Raaf geen hulp te verwachten, Lais kwam wel even kijken wat er aan de hand was maar echt niet dat zij dan gaat zwemmen hoor: die zwemt alleen als ze zo ongeveer oververhit isFotogravinnetje schreef:Gait zat meteen mee te kijken wat het probleem wasAls hij erbij geweest was, was hij ongetwijfeld die stok gaan halen voor Ravi.
Ik maak niet zo heel vaak aparte (foto)topics aan over ze, meestal meer verzameld maar ik heb best veel foto's en filmpjes van hem geplaatst. De afgelopen 8(?) maanden komt hij veel voor in mijn opvangerstopic dus als je zin hebt kun je plaatjes kijken daar, maar volgens mij staat hij ook in het walhalla-topic in de fotohoek.Sandra&co schreef:Ik vind dat we hem veel te weinig zien op het forum. Ga je schámen. Hij is prachtig

Leuk! Ik heb het zelf ook nog steeds hoor, ik sta er elke dag nog van te kijken dat dit van ons is en het is toch zo genieten om op de heuvel bij het water te zitten kijken naar die honden zonder dat er ook maar iemand langs zal lopen. Ik hoef niet op te letten voor andere honden of mensen, enkel mijn honden in de gaten houden dat ze niet ineens de jacht in willen zetten.hakunamatata schreef:Ik blijf me toch elke keer weer verwonderen over het paradijs bij jullie!
En Willem..
Dank je! Ja Raaf is heel rank, echt windhond en hij kan echt retehard. Op film krijg je inderdaad een veel duidelijker beeld van hoe een hond is.Ingrid48 schreef:wat een superleuke filmpjes!! Die Ravi, ik dacht dat hij veel grover en lomper zou zijn maar het is net een racehond, mooi om te zien! En ahhh die lieve Willem![]()
leuk om ze zo op een filmpje te zien, dat zegt toch wat meer dan foto's he?