We zijn terug van de dierenarts maar meer tips kunnen geen kwaad
Moderator: moderatorteam
Welkom hier. En dat klopt.Steffie89 schreef:Ik kan niet in het medische topic een nieuw bericht plaatsen. Waar daar dat ik dacht dat ik eerst mijzelf moest voorstellen.
Hoe kan ik daar een berichtje openen?
Even afgezien van de rest van het verhaal, mijn hond Mister heeft het niet op kunnen staan ook een keer gehad. Oude hond, net als de jouwe artrose maar hij had ook spondylose met als gevolg verzwakte achterhand. Op zijn tempo en met kortere wandelingen deed hij het nog prima maar toen we hem een keer wat langer mee hadden laten lopen met ook nog eens (honden)logees erbij heeft hij zich enorm uitgesloofd. 's Avonds kon hij niet meer opstaanSteffie89 schreef:Natuurlijk is er al die tijd al wat aan de hand.. Ze wordt ouder. 1,5 jaar geleden had ze last van de artrose dat ze niet ver meer wilde lopen en overduidelijk niet heel happy meer was.
Ze is zo opgeknapt van die medicatie. Ze liep overdag veel, maar ze geniet nog zo van de momenten dat ze mee mag. Mee op haar eigen bejaardentempo. Dat bedoel ik met weinig aan de hand. Ik had nooit gehad dat ze opeens niet meer op zou kunnen staan..
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.ranetje schreef:Wat voor medicatie had ze er bij gekregen naast haar eigen medicatie (die ze dus al langer had)?