eeey suzanne
Hoe gaat het met sjefke. Ik wou je vragen of je nog meer echos ging maken? Of miscien heeft iemand anders hier echo's van teefjes die al 6 weken zwanger waren. Want ik heb een nieuw boek "De bevalling van de hond van C Naaktgeborne en nog een paar. En hier staat uitgelegt wat alles is op een echo dus als iemand ze heeft ik vind het leuk om te kijken of ik het uit kan vinden. Alvast bedankt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje over sjefke aan Suzanne
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
vraagje over sjefke aan Suzanne
doggies for ever
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
- Actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik laat geen tweede echo maken, dus ik kan je helaas niet aan zo'n foto helpen. Die van Danielle is erg duidelijk, en van 6 weken.
Jip, wat een mooie en scherpe foto zeg!
Met Sjefke gaat alles goed, ze groeit lekker. Ik heb in de Fotohoek een paar nieuwe foto's van Sjefke's buik geplaatst van 6 weken dracht.
Dat boek van C. Naaktgeboren is een heel duidelijk en behoorlijk diepgaand naslagwerk. Ik heb hem (uiteraraard) ook in huis.
Jip, wat een mooie en scherpe foto zeg!

Met Sjefke gaat alles goed, ze groeit lekker. Ik heb in de Fotohoek een paar nieuwe foto's van Sjefke's buik geplaatst van 6 weken dracht.
Dat boek van C. Naaktgeboren is een heel duidelijk en behoorlijk diepgaand naslagwerk. Ik heb hem (uiteraraard) ook in huis.
-
- Actief
Ja het boek is duidelijk. Soms nog een beetje moeilijk voor me maar het meeste kan ik begrijpen.Suzanne de Lange schreef:Ik laat geen tweede echo maken, dus ik kan je helaas niet aan zo'n foto helpen. Die van Danielle is erg duidelijk, en van 6 weken.
Jip, wat een mooie en scherpe foto zeg!![]()
doggies for ever