Kenzi haar vriendje Jonah kwam weer een nachtje logeren en die 2 zijn zo dol op elkaar (Jonah is 3 maanden ouder).
Even voorstellen, dit is mijn Kenzi

En dit is vriendje Jonah

En dat gaat dan continue zo

Moderator: moderatorteam

Ik weet nog een tricolor sheltie ter herplaatsingSandra&co schreef:Geeft dat kind toch een broertje/zusje dan
Ja vanaf het eerste moment was dat dikke lol!Persistence schreef:Die hebben een lol met elkaar! Leuke foto's zo met die bloemen op de achtergrond.
Heel misschien dat ze ooit een dochter krijgtSandra&co schreef:Geeft dat kind toch een broertje/zusje dan
Ik heb mijn handen nog vol aan dezePersistence schreef: Ik weet nog een tricolor sheltie ter herplaatsing
Ja zo leuk die pubers samen, en heel fijn dat als je elkaar regelmatig ziet dat de honden het zo leuk samen doenDeDiana schreef:Heerlijk als ze zo samen kunnen spelen!

Dank jeStapper schreef:Mooie beesten hoor!
Haha ja ik ook, officieel moeten shelties tipoortjes hebben. De oren van Jonah staan dus gewoon en die van Kenzi tippen ook best slecht, dus voorlopig zitten die nog even vastgeplaktHeavy schreef:Wat een leuk stelik vind de oren van Kenzi mooier
Ja het is echt een super leuk duo om bij elkaar te hebbenZamunda schreef:Wat zijn ze leuk samen!