De oogjes zijn open aan het gaan, ze zijn alleen nog te lui om te kijken

Moderator: moderatorteam

Ze zijn megaLucia schreef:Vooral in de hand lijken ze mega haha!

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite_Tiny_ schreef:oooh die eerste!!hebbe, hebbe, hebbe
Ptje schreef:Owww,![]()
![]()
Ik wil proetschen.
Oh ja, ik kan er niet afblijven. Kriebelen, kussen, ze draaien nu hun kopjes als ik dichtbij ze praat. Een paar minuten en ze liggen op schoot te ronken. Het zijn super ontspannen puppen.Ptje schreef:Owww,![]()
![]()
![]()
Ik wil proetschen.
Haha die leren erder rollen als lopen
Vast wel, maar ze zijn net zo dik als Bonnie van Ramiek, die als enige pup was overgebleven.Alfilillo schreef:Hahaha, wat een vetklepjes. Zou het schelen dat ze maar met z'n drietjes zijn? En dan zo'n flinke mama.
En die witte kinnetjes zijn té lief inderdaad
Ik zat me daar ook over te verbazen ja.dagmar88 schreef:Ik vind het zo wonderlijk dat mijn kleine sjaakje dat heeft gemaakt.
Ze zijn allemaal al meer dan een kwart van hem.

En iedereen vindt dat obese lijf nog schattig ookGrethavW schreef:Vreten en slapen, om jaloers op te worden
Ja. Zo gelukkig dat ik toch heb besloten het meisje te nemenManuma schreef:Ik heb wel drie keer dit topic opnieuw geopend. Van die speknekken word je toch helemaal gelukkig
Oh wat leuk. Ik snapte er al niks van dat je zo iets schattigs liet lopen.dagmar88 schreef:Ja. Zo gelukkig dat ik toch heb besloten het meisje te nemenManuma schreef:Ik heb wel drie keer dit topic opnieuw geopend. Van die speknekken word je toch helemaal gelukkig![]()
HillieS schreef:Ik had al zo'n vermoeden, hahaha