Vreselijk wat jullie overkomen is.
Alles gedaan om je maatje te redden en dan toch nog die zware beslissing moet nemen.
Ik hoop dat het jou en je omgeving lukt om de eigenaren van die rotjoekels ter verantwoording te roepen en
vervolgd gaan worden.
Moderator: moderatorteam

En vergeet jezelf niet hè! Sterkte de komende tijd!Lucia schreef:Bedankt iedereen. Het heeft goed gedaan om hier veel kwijt te kunnen.
Nu gaan we de rompslomp van opruimen spullen, verzekering, gemeente, politie etc in.

Fijn dat je hulp krijgt.Lucia schreef:Kleine update:
Milo gaat echt meer dan prima gelukkig dus binnenkort wil ik hem alleen nog even laten nakijken door fysio.
We zijn zelf nog erg lamgeslagen, alles in huis is opgeruimd. Peer was in huis niet echt heel aanwezig, maar wel onze wandelhond. Milo kan maar 20 minuten en wil niet perse. En op pad zijn is een groot deel van ons leven en daar mis ik nu echt veel.
Gemeente en politie eindelijk gesproken. Na veel gedoe is er dankzij hulp van iemand van het hf dan toch iemand die veel van deze wetgeving af weet die morgen de aangifte aan huis komt doen. Ipv de politie die ik telefonisch sprak.
Erg blij met de hulp en hopelijk komen we zo goed verder.
Hopelijk kan deze persoon jullie verder helpen, het is ook allemaal niet niks.Lucia schreef:Kleine update:
Gemeente en politie eindelijk gesproken. Na veel gedoe is er dankzij hulp van iemand van het hf dan toch iemand die veel van deze wetgeving af weet die morgen de aangifte aan huis komt doen. Ipv de politie die ik telefonisch sprak.
Erg blij met de hulp en hopelijk komen we zo goed verder.
Nou die geven dus aan dat het officieel alleen 'dagwaarde' van de hond is dat ze uitkeren, maar ze gingen kijken wat ze gingen doen aan de hand van alle facturen.Jion schreef:![]()
Ik mag toch hopen dat (de verzekering van) die eigenaar die 4000 euro DA kosten terugbetaalt?

Ook al betaalt een verzekering het bedrag niet, dan wil dat nog niet zeggen dat de eigenaar niet aansprakelijk is.Jion schreef:Kijken wat ze gaan doen...Lucia schreef:Nou die geven dus aan dat het officieel alleen 'dagwaarde' van de hond is dat ze uitkeren, maar ze gingen kijken wat ze gingen doen aan de hand van alle facturen.Jion schreef:![]()
Ik mag toch hopen dat (de verzekering van) die eigenaar die 4000 euro DA kosten terugbetaalt?![]()
![]()
![]()
Ik ben geen jurist maar hoop toch dat ze wettelijk verplicht zijn over de brug te komen in zo'n geval.
Oja ze hadden de politie gebeld omdat ik het op Facebook had gezet (zonder hun namen dus ze konden er niets mee)![]()
Grote goden...![]()
Lucia schreef:Nou die geven dus aan dat het officieel alleen 'dagwaarde' van de hond is dat ze uitkeren, maar ze gingen kijken wat ze gingen doen aan de hand van alle facturen.
Ja helaas is een dier 'voorwerp' voor de verzekering en zien ze het net als je bijv. een tv voor iemand moet vervangen die je gesloopt hebt. Hoe ouder, hoe minder vergoeding.ranetje schreef:Lucia schreef:Nou die geven dus aan dat het officieel alleen 'dagwaarde' van de hond is dat ze uitkeren, maar ze gingen kijken wat ze gingen doen aan de hand van alle facturen.
DAGWAARDE![]()
![]()
Een hond van 13 oplappen bij de DA kost net zo veel als een hond van 1 jaar oplappen.
Ik geloof er geen barst van.