Sorry not sorryEmma schreef:Wil je niet van die té mooie foto's hier neerzetten. . .
Ik wordt daar zo jaloers van![]()
Wat een walhalla inderdaad
Moderator: moderatorteam

Sorry not sorryEmma schreef:Wil je niet van die té mooie foto's hier neerzetten. . .
Ik wordt daar zo jaloers van![]()
Wat een walhalla inderdaad

Leuk he om jouw Cody weer even te zienManuma schreef:Ahhh Cody met zijn gekke stokpoten
Wat leuk dat ze elkaar ontmoet hebben! Zo te zien heeft in elk geval Cody iets in Willem wel herkend, hij staat bij hem zoals hij bij Uma kon plakken
Ook ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan!

Goed, ja en nee, ja en nee, blij, jaIngrid48 schreef:ohhh wat superleuk![]()
![]()
Vertel; hoe ging het, herkenden ze elkaar, waren ze vrolijk, hoe was Cody, zijn ze vergelijkbaar qua angst?
beetje nieuwsgierig
Nou hèHilly45 schreef:Wat een zalige plek.
Ja!Crescent schreef:Ahhh is dat Willem en zijn broer![]()
![]()
Wat zie jij dat goed zeg!Manuma schreef:Ahhh Cody met zijn gekke stokpoten
Wat leuk dat ze elkaar ontmoet hebben! Zo te zien heeft in elk geval Cody iets in Willem wel herkend, hij staat bij hem zoals hij bij Uma kon plakken
Ook ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan!
Man wat een klus, maar het is afZamunda schreef:Goed, ja en nee, ja en nee, blij, jaIngrid48 schreef:ohhh wat superleuk![]()
![]()
Vertel; hoe ging het, herkenden ze elkaar, waren ze vrolijk, hoe was Cody, zijn ze vergelijkbaar qua angst?
beetje nieuwsgierig. Maar ik ben een topic aan het maken, het verhaal is af, nu alleen de foto's (met tekst) nog, dus komt eraan!
Eens! Maar dan wel een die ingegraven is, je ziet dat ding bijna kantelenLothian schreef:Ik vind dat je een trampoline moet kopen voor Ravi.

Jammer, ik kan het filmpje niet zien! Het is een (wind?)hond die helemaal los gaat op/in een trampoline?Lothian schreef:Ik vind dat je een trampoline moet kopen voor Ravi.
Oh dankjewel! Hahaha, wat een mafketelLothian schreef:Dit filmpje is het: YouTube
Haha, als (leuke) hond ben je zéker welkomCaro. schreef:Als ik in een volgend leven een hond ben, dan kom ik bij jou wonenGeweldige plek
![]()