Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Van geperste brok naar krokant?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Van geperste brok naar krokant?

Ongelezen bericht door crutz »

Persistence schreef:
crutz schreef:En overschakelen gaat hier probleemloos. Honden van clubgenoten op pension schakelen zonder mengen over van geperst op de RC (sensible en 4300 voor standaard 4800 voor de “probleem” honden)
Dat is goed om te weten, dankje. Hoe werkt het dan met die 'rusttijden' die in de tabel staan aangegeven? Voeren - rust - sport - rust - voeren? Of is dat niet nodig? 's ochtend uurtje na het voeren wil ik wel gaan lopen eigenlijk.
Gok dat dat algemeen advies is ;) hou me er nooit aan
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

crutz schreef:En overschakelen gaat hier probleemloos. Honden van clubgenoten op pension schakelen zonder mengen over van geperst op de RC (sensible en 4300 voor standaard 4800 voor de “probleem” honden)
Volgens mij ging Kobe ook probleemloos over afgelopen jaar? Buiten het feit dan dat je hem verwende met vlees omdat meneer wat moeizaam at (teefjes Afbeelding).
Zal komende periode ook wel geen probleem zijn.
Terug naar geperst gaf overigens ook geen probleem
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Inge schreef:
Volgens mij ging Kobe ook probleemloos over afgelopen jaar? Buiten het feit dan dat je hem verwende met vlees omdat meneer wat moeizaam at (teefjes Afbeelding).
Zal komende periode ook wel geen probleem zijn.
Terug naar geperst gaf overigens ook geen probleem
Inderdaad totaal geen probleem (waarschijnlijk dit jaar weer 3 vd 4 loops als hij komt :( )
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Persistence schreef: PS: de Yarrah was binnen: die nu een paar dagen naast de kvv gevoerd ipv de DLG brokken, en dat is nog niets eens veel maar wat een verschil in ontlasting, een paard is er nu niets bij, hallo zég! Ik wil niet weten hoe dat is als hij alleen op deze brok staat :eek:
Daarom vind ik het geen goede brok, veel te veel graan.

Beetje stom, kan nu nergens de calorieën terugvinden, vroeger wel. Naap krijgt nutrivet inne energetic.
Dat zet stevig aan, is graanvrij en hij poept er nauwelijks anders op dan op vers.
Met het hoge % proteïne goed voor spierherstel.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

dagmar88 schreef:
Persistence schreef: PS: de Yarrah was binnen: die nu een paar dagen naast de kvv gevoerd ipv de DLG brokken, en dat is nog niets eens veel maar wat een verschil in ontlasting, een paard is er nu niets bij, hallo zég! Ik wil niet weten hoe dat is als hij alleen op deze brok staat :eek:

Beetje stom, kan nu nergens de calorieën terugvinden, vroeger wel. Naap krijgt nutrivet inne energetic.
Dat zet stevig aan, is graanvrij en hij poept er nauwelijks anders op dan op vers.
Het is graanvrij voer van Yarrah :schrik:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Persistence schreef:
dagmar88 schreef:

Het is graanvrij voer van Yarrah :schrik:
Erwten en aardappel. Nog erger :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”