Lucia schreef:Vlindchi schreef:Nanna schreef:Wat leuk! hebben zich al belangstellenden aangediend?
Voordat ze gedekt was al meerdere aanvragen gehad. Echter is het nu wachten of de geslachten mee willen werken of alles "gereserveerd" is.
Wat toevallig, ik open net een topic over de zoektocht naar een nieuwe hond en iemand raadde me aan je te contacten.
Zou je iets meer kunnen vertellen over je honden? (in het topic kun je eventueel ook zien wat wij een hond kunnen bieden en waar we naar op zoek zijn).
Hopelijk verloopt alles goed, spannend!
Petra had het me verteld ja
Mijn honden. We hebben er nu 4.
Kira is eentje die heel baas gericht is. Werkt heel graag voor ons. Gehoorzaamheid en apporteren doet ze super graag. Zacht karaktertje en erg aanhankelijk. Kan overal los en blaft zo af en toe als de bel gaat of ze vreemde honden ziet.
Xavi wordt steeds meer baas gericht maar nog vrij op zich eigen. Heel actief en we fietsen ook graag met hem. Ook hij heeft een zacht karakter. Aanhankelijk en heel relaxed. Wil graag in de spotlights staan. Beetje lomp maar oh zo lief en verzorgend. Begint te apporteren maar is ook heel goed in met dingen helpen (denk aan gevraagde spullen brengen (dit zijn we hem nu aan het leren)).
Ares is een zoon van kira en nu 14 maanden. Momenteel in de pubertijd en dus wat eigenwijs met bananen in zijn oren. Hij is er eentje die heel graag met zijn neus werkt en wij zijn aan het kijken voor speurworkshop met hem. Zacht en aanhankelijk karaktertje maar meer op zichzelf dan kira beetje net zoals Xavi.
Zeus is nog maar een maandje hier. Heeeeel aanhankelijk en speels en begint nu de trekjes van Ares over te nemen.
Al mijn honden zijn aanhankelijk. kunnen los lopen en zijn zachtaardig. Ze zijn geweldig met kinderen en zoeken geen van alle de confrontatie met andere honden. Mijn zoontje kan met de 3 oudste alles (de jongste is het wat minder gewoon nog maar daar zijn we mee bezig). Ze liggen heel graag bij me op de bank of wandelen graag uren mee door het bos. Ze knuffelen je dood als je niet uit kijkt. En mits de juiste begeleiding de ideale gezins hond. Als je specifieke vragen hebt mag je die gerust stellen.