Reutje een.

Het drietal.

Moderator: moderatorteam

ceciel schreef:Ochgerm zo schattigUiteraard vind ik de papzak het leukst
Haha.Nanna schreef:Ik vind de merle het mooist maar dat zal niemand verbazen

Ze zien er alledrie leuk uit, maar ik vind de merle ook het mooistNanna schreef:Ik vind de merle het mooist maar dat zal niemand verbazen
Haha, vooraf werd ik bijna groen van jaloezie van al die puppen hier. Zou zelf niet meer snel anders willen.Coraline schreef:Wat een droppiesEn d an dat buikje van reutje 2
![]()
Gefeliciteerd, Dagmar!!
Ik ga onderhand een pupje willen ipv een volwassen hond, door al die prachtige puppen hier op Het hondenforum!!Ben al helemaal verliefd op bepaalde, volwassen, herplaatshonden, komen jullie telkens langs.
Kan ik helemaal niet meer kiezen!
Maar, om terug te gaan naar “jouw” pupkes, ze zijn erg lief om te zien, te schattig gewoon.
dagmar88 schreef:Haha, vooraf werd ik bijna groen van jaloezie van al die puppen hier. Zou zelf niet meer snel anders willen.Coraline schreef:Wat een droppiesEn d an dat buikje van reutje 2
![]()
Gefeliciteerd, Dagmar!!
Ik ga onderhand een pupje willen ipv een volwassen hond, door al die prachtige puppen hier op Het hondenforum!!Ben al helemaal verliefd op bepaalde, volwassen, herplaatshonden, komen jullie telkens langs.
Kan ik helemaal niet meer kiezen!
Maar, om terug te gaan naar “jouw” pupkes, ze zijn erg lief om te zien, te schattig gewoon.
Sjaak was een herplaatspup van vijf maanden. Drie keer knipperen en hij was groot![]()
Dit is zo heerlijk om te zien. Vooral als ze volgetankt liggen te dromen. Die pootjes gaan met ze aan de haal en ze dromen duidelijk van melk drinkenJe kunt gewoon niet wegkijken.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteBeide rassen zijn erg vocaal, maar op een andere manier. De jongens maken geluid wanneer er echt iets is.Tamara81 schreef:Gelukkig is moeder nu meer ontspannenLaat me raden; huskies zijn in het nest al zeer vocaal en het teefje uit het nest maakt eerder het geluid van een 'normale' pup?