Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trektochtentopic
Moderator: moderatorteam
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: Trektochtentopic
31e staat voorlopig in mijn agenda!
Ik hoop dat het lukt erbij te zijn, ik ga er wel op inzetten in ieder geval!

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Je regelt het maarHabibi schreef:31e staat voorlopig in mijn agenda!

What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Jeannettebo
- Zeer actief
Goed materiaal is toch wel belangrijk, daar wordt het nog net even leuker vanCrescent schreef:Gave schoenen! Die gaan dan ook wel weer een tijdje mee. Ik ga binnenkort het meeste geld ooit uitgeven aan een paar leggings, hopelijk ook voor een paar jaar plezier van.Jeannettebo schreef:lowa alpine expert gtxbram en thijs schreef:Welke heb je?Jeannettebo schreef:Wat leuk dat jullie dit gaan doen zeg! Veel plezier.
Ik heb vandaag nieuwe wandelschoenen gehaaldf*ck wat een rib uit je lijf is dat weer
maandag komen daar scarpa mont blanc lite gtx bij als het goed is. Die tweedehands, 2 paar nieuwe werd iets te gortig, maar deze heb ik ook kunnen passen

- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Owh Jeannette, ja met jouw wandelingen zou ik ook beter materiaal willen dan mijn wandelschoenen van 4 tientjes die al bijna 4 jaar meegaan 
Oké oke, ik moet wel even nieuwe regelen dit jaar

Oké oke, ik moet wel even nieuwe regelen dit jaar

- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
- Aantal honden: 1
Ik bezit geen tent en Rex is volslagen ongeschikt voor in een tent (tenzij we denken een waakhond nodig te hebben, dan zou hij zeer geschikt zijn) maar anders was ik er graag bij hoor. 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Hier staat de 31e ook genoteerd
Locatie dus in Hall?

Locatie dus in Hall?
-
- Zeer actief
Ik heb vrij genomen
Zal hij niet wat afkijken van ome Manu?

Ik heb twee tentenSoooof schreef:Ik bezit geen tent en Rex is volslagen ongeschikt voor in een tent (tenzij we denken een waakhond nodig te hebben, dan zou hij zeer geschikt zijn) maar anders was ik er graag bij hoor.

- dre
- Zeer actief
Ik ging wel uit van Hall eigenlijkveertje schreef:Hier staat de 31e ook genoteerd![]()
Locatie dus in Hall?

Ik moet in de ochtend nog even trainen, maar Hall is een uurtje rijden, dus als ik verder alles klaar heb staan kan ik rond 1-2 uur daar zijn

-
- Zeer actief
Kan ze samen met Vic wakenManuma schreef:Ik heb vrij genomen![]()
Ik heb twee tentenSoooof schreef:Ik bezit geen tent en Rex is volslagen ongeschikt voor in een tent (tenzij we denken een waakhond nodig te hebben, dan zou hij zeer geschikt zijn) maar anders was ik er graag bij hoor.![]()

De tent is al beschikbaar gesteld voor je, dus wat let je?

Yep. Het Hullse Hall. Of het Hallse Hull. Dattes.dre schreef:Ik ging wel uit van Hall eigenlijkveertje schreef:Hier staat de 31e ook genoteerd![]()
Locatie dus in Hall?![]()
Ik moet in de ochtend nog even trainen, maar Hall is een uurtje rijden, dus als ik verder alles klaar heb staan kan ik rond 1-2 uur daar zijn
Gezellig, dus we kunnen in de middag al een wandelingetje doen?
Ik bedacht me dit weekend pas dat ik examen heb de woensdag na dat weekend en dat ik eigenlijk die vrijdag had vrijgenomen om te leren... oeps vergeten haha. Ik trek wel een extra avondje (of twee) door, want ik wil gewoon kamperen.

-
- Zeer actief
Het lijkt me zo leuk om mee te gaan, maar mijn kampeerskills zijn net zo goed ontwikkeld als mijn talent om een bal te gooien (en dan weet Veertje genoeg
)

-
- Zeer actief
Wilde laatst een stok in het water gooien maar gooide die in plaats daarvan naar achter tegen een man die uit het bos kwam.nomo schreef:Het lijkt me zo leuk om mee te gaan, maar mijn kampeerskills zijn net zo goed ontwikkeld als mijn talent om een bal te gooien (en dan weet Veertje genoeg)
M'n halve tent waait weg bij het opzetten.
Bij m'n laatste kampeerpartij onhandig op een haring gaan staan waardoor die nu een 70 graden bocht heeft.
En dan heb je m'n ontbijt-eitjes van de laatste keer zeker ook niet gezien?
Wat ik eigenlijk wil zeggen... skills zijn zeker niet vereist

- veertje
- Zeer actief
Ik probeer zo snel mogelijk na het werk te komen. Mijn collega heeft die week vrij, dus kan ik helaas niet ook vrij nemen. Maar een uur (of twee uur) eerder stoppen moet kunnen (mits er geen dringende zaken zijn). Maar wandelen lukt voor mij dan helaas niet.Persistence schreef:Yep. Het Hullse Hall. Of het Hallse Hull. Dattes.dre schreef:Ik ging wel uit van Hall eigenlijkveertje schreef:Hier staat de 31e ook genoteerd![]()
nomo schreef:Het lijkt me zo leuk om mee te gaan, maar mijn kampeerskills zijn net zo goed ontwikkeld als mijn talent om een bal te gooien (en dan weet Veertje genoeg)

Ik kan er voor zorgen dat iedereen hier weet hoe goed die skills zijn

- Jeannettebo
- Zeer actief
Wij zijn aangekomen bij de Ticinezen in Tessin/Ticino.
Camping is een aanrader, mochten jullie wat langer en verder weg willen. Heel veel wandelkilometers vanaf de camping te maken. Verder een rustige, mooie, nette camping

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Camping is een aanrader, mochten jullie wat langer en verder weg willen. Heel veel wandelkilometers vanaf de camping te maken. Verder een rustige, mooie, nette camping

-
- Zeer actief
Het klinkt nog steeds heilig vergeleken bij mijPersistence schreef:Wilde laatst een stok in het water gooien maar gooide die in plaats daarvan naar achter tegen een man die uit het bos kwam.nomo schreef:Het lijkt me zo leuk om mee te gaan, maar mijn kampeerskills zijn net zo goed ontwikkeld als mijn talent om een bal te gooien (en dan weet Veertje genoeg)
M'n halve tent waait weg bij het opzetten.
Bij m'n laatste kampeerpartij onhandig op een haring gaan staan waardoor die nu een 70 graden bocht heeft.
En dan heb je m'n ontbijt-eitjes van de laatste keer zeker ook niet gezien?
Wat ik eigenlijk wil zeggen... skills zijn zeker niet vereistDus, kom nou maar gewoon.

Ik zal eerst eens kijken of ik goedkoop een ietwat fatsoenlijke kampeeruitrusting bij elkaar kan scharrelen. En dan oefenen met het opzetten van tent in de tuin. Voor ik dat in het openbaar ga doen

Dat is niet nodigveertje schreef:nomo schreef:Het lijkt me zo leuk om mee te gaan, maar mijn kampeerskills zijn net zo goed ontwikkeld als mijn talent om een bal te gooien (en dan weet Veertje genoeg)
![]()
Ik kan er voor zorgen dat iedereen hier weet hoe goed die skills zijn

- Crescent
- Zeer actief
Even tussendoor hoor, je bent aan het studeren? Wat voer jij uit? Is het training vanuit werk of kan ik binnenkort toch samen met je gepepperd worden bij de academiePersistence schreef:
Yep. Het Hullse Hall. Of het Hallse Hull. Dattes.
Ik bedacht me dit weekend pas dat ik examen heb de woensdag na dat weekend en dat ik eigenlijk die vrijdag had vrijgenomen om te leren... oeps vergeten haha. Ik trek wel een extra avondje (of twee) door, want ik wil gewoon kamperen.

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Crescent
- Zeer actief
Dat ziet er leuk uit! Veel plezier, en foto's mogen gedeeld wordenJeannettebo schreef:Wij zijn aangekomen bij de Ticinezen in Tessin/Ticino.

-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Ik heb een Outwell Earth 3 tent, Nomo. Die is in je eentje op te zetten en is een kleine tunneltent. Er passen officieel 3 personen in maar ik krijg 2 erin met een Uma in het midden in haar slaapzak.
Als het regent past Manu en de spullen in de voortent. Was iets van €130,-.
En Marktplaats staat vol goede tenten!
Als het regent past Manu en de spullen in de voortent. Was iets van €130,-.
En Marktplaats staat vol goede tenten!
- veertje
- Zeer actief
Ik heb een Quechua pop up tent. Voor vier personen geloof ik, maar ik denk dat het met drie beter past als je ook nog ergens bagage wilt stallen. Ruim genoeg voor mezelf en twee honden, maar zoals ik al zei, ik ben een luxe kampeerder
dit is ook geen ding om mee te gaan trekken als je dat wilt, veel te groot/zwaar.

- dre
- Zeer actief
Ja hoor kan prima? Goed planPersistence schreef:Yep. Het Hullse Hall. Of het Hallse Hull. Dattes.dre schreef:Ik ging wel uit van Hall eigenlijkveertje schreef:Hier staat de 31e ook genoteerd![]()

Veel plezier!Jeannettebo schreef:Wij zijn aangekomen bij de Ticinezen in Tessin/Ticino.

- dre
- Zeer actief
nomo schreef:Het klinkt nog steeds heilig vergeleken bij mijPersistence schreef:Wat ik eigenlijk wil zeggen... skills zijn zeker niet vereistDus, kom nou maar gewoon.
![]()
Ik zal eerst eens kijken of ik goedkoop een ietwat fatsoenlijke kampeeruitrusting bij elkaar kan scharrelen. En dan oefenen met het opzetten van tent in de tuin. Voor ik dat in het openbaar ga doenGoedkope tent, ruimte voor mij en twee honden. Aanraders?

Dat oefenen met opzetten hoeft niet hoor

- Jeannettebo
- Zeer actief
Een tent hoeft niet duur te zijn, maar dat ligt natuurlijk aan je budget. Mijn tent was iets meer als 100 euro geloof ik en gaat ondertussen al 12 jaar mee en is meer dan groot genoeg. Destijds bij de perrysport gehaald. Maar volgens mij heeft zelfs lidl tenten liggenHet klinkt nog steeds heilig vergeleken bij mij![]()
Ik zal eerst eens kijken of ik goedkoop een ietwat fatsoenlijke kampeeruitrusting bij elkaar kan scharrelen. En dan oefenen met het opzetten van tent in de tuin. Voor ik dat in het openbaar ga doenGoedkope tent, ruimte voor mij en twee honden. Aanraders?

- dre
- Zeer actief
Heel wat anders 
Ik heb hier een gaslamp liggen, van mijn ouders geweest op de camping vroeger, ik heb hem gekregen, maar dankzij alle waarschuwingen van vroeger vind ik het ding beetje eng om te gebruiken
De liefhebber mag hem zo hebben met extra gasfles.

Ik heb hier een gaslamp liggen, van mijn ouders geweest op de camping vroeger, ik heb hem gekregen, maar dankzij alle waarschuwingen van vroeger vind ik het ding beetje eng om te gebruiken

- Habibi
- Zeer actief
Waarom vind je die eng?
Is gewoon precies hetzelfde systeem als kook setjes. Met 1 van de meest standaard modellen gasblik. (C206).
Is gewoon precies hetzelfde systeem als kook setjes. Met 1 van de meest standaard modellen gasblik. (C206).

- dre
- Zeer actief
Omdat mijn hele jeugd lang erin gehamerd is dat ding absoluut niet aan te rakenHabibi schreef:Waarom vind je die eng?

Ik weet dat het verrekte irrationeel is, maar het wil er niet in dus ligt hij hier in de kast te verstoffen en als er iemand anders is die hem wel zou willen gebruiken geef ik hem liever weg

- Habibi
- Zeer actief
Neem de 31e maar mee.
Dan leg ik uit hoe ze werken en waar je op moet letten.
Kun je hem daarna gewoon zelf gebruiken...

-
- Zeer actief
Oh, ik ben ook een ontzettende luxekampeerder
Zelfs zo erg dat ik nog nooit mijn eigen tent heb hoeven opzetten. Nou ja, behalve de pop up tent van de action, maar daar kon weinig misgaan.
Ik ga eens wat rondneuzen voor een goedkope tent en misschien marktplaats eens in de gaten houden voor de rest van de kampeeruitrusting. Aangezien het meeste ook weer mee is gegaan met betreffende tenteigenaar

Ik ga eens wat rondneuzen voor een goedkope tent en misschien marktplaats eens in de gaten houden voor de rest van de kampeeruitrusting. Aangezien het meeste ook weer mee is gegaan met betreffende tenteigenaar

- dre
- Zeer actief
Ahww liefHabibi schreef:Neem de 31e maar mee.

Ik kan je wel een tent lenen, maar die heb ik zelf ook nog nooit hoeven opzettennomo schreef:Oh, ik ben ook een ontzettende luxekampeerderZelfs zo erg dat ik nog nooit mijn eigen tent heb hoeven opzetten. Nou ja, behalve de pop up tent van de action, maar daar kon weinig misgaan.
![]()

Maar je past er wel makkelijk in met 2 honden

- hewi
- Zeer actief
dre schreef:Heel wat anders
Had mich gevraagd die had je kunnen uitleggen je staat verdilkie al jaren naast me te kamperen

- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
- Aantal honden: 1
Hahaha ik waardeer de uitnodiging en ook jullie optimisme maar nee.Persistence schreef:Kan ze samen met Vic wakenManuma schreef:Ik heb twee tentenSoooof schreef:Ik bezit geen tent en Rex is volslagen ongeschikt voor in een tent (tenzij we denken een waakhond nodig te hebben, dan zou hij zeer geschikt zijn) maar anders was ik er graag bij hoor.![]()
Zal hij niet wat afkijken van ome Manu?ik zou maar wat blij zijn als ik niet de enige met het schaamrood op m'n kaken op een camping sta haha
De tent is al beschikbaar gesteld voor je, dus wat let je?![]()

- Crescent
- Zeer actief
Ik heb een natuurkampeerterreinkaart gekocht, dus dan kunnen er mensen mee met me.
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…