Het gaat zo goed met z'n 3en, wel gehoopt maar niet verwacht.
Dit is zooooo genieten

Moderator: moderatorteam

Ja he vindt ik ookLizzie. schreef:ik zeg ook...houden.. scheiden zou dierenmishandeling zijn
Leuk om te zien is dat he, Truus en Dirk spelen ook veel maar ze spelen allebei anders met Pip, heel grappig is datPemba schreef:Wow, prachtige foto's en wat leuk dat het zo goed gaat samen.
Mijn honden spelen op dezelfde manier
Dank je welfenneke schreef:Wat leuke foto's
Ze blijft niet echt hoor, volgende week komt haar baasje weer thuis, maar we passen graag op.Chihuahua-paws schreef:Wat leuk. Gefeliciteerd.
Ja het is heel mooi om mee te makenDeDiana schreef:Superleuk om te zien, ze zijn echt hecht geworden met z'n drietjes!
natalie schreef:Supermooie foto's!Ja Pip is prachtig, maar ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op Dirk
Geeft niet stond er ook wat onduidelijk denk ikChihuahua-paws schreef:Oo wahaha oeps sorry
Dank je en ja gaan we gewoon doenTamara81 schreef:![]()
Die zwartwit foto is mooi!
Ja, groot gelijk, jullie moeten Pip gewoon houden
Nee he dat kan nu niet meerJion schreef:Naaaah die kun je echt niet meer uit elkaar halen hoor!
Ja ik ben nog steeds verbaasd dat het zo soepel gaat allemaalHeavy schreef:Wat een lol samen
Dank je welHilly45 schreef:Wat een mooi trio zeg.![]()
Dank je wel en ja dat filmpje vindt ik zo mooiZamunda schreef:Wauw, wat een gave foto's heb je gemaakt zeg! En wat een pret, dat filmpje ook![]()
.
Deal! maar weet waar je aan begintbram en thijs schreef:Als jij Pip neemt dan wil ik Dirk
Ja mee eensZamunda schreef:Sirene moet maar gewoon nog een nestje doen.
Leuk he, vind het echt zo gaaf die takkenteef Truus die zo bijdraait en wil spelenJoyce112 schreef:Geweldig, wat een leuk filmpje!![]()
![]()
En de foto's zeggen ook genoeg; Pip blijft![]()
Mooi is ze he en nog een paar voordelen, ze piept niet, miept niet en zeurt niet en is ook nog eens prachtigSandra&co schreef:Wat is Pip práchtig! Statig ding. Ze past er goed bij
Lief heCrescent schreef:Ah, die foto, samen het touw dragen! Mijn hart!

Ik heb een Bram én een Thijs gehadbilly schreef:Deal! maar weet waar je aan begint![]()

Zo kom je nog eens ergens vanafnomo schreef:Jij houdt Pip, B&T neemt Dirk, mag ik dan Tante Truus?

Dank je maar was een grapje hoor, Pip gaat donderdag weer naar huis.thom schreef:Wat een mooie foto's en wat een geweldig bericht. Gefeliciteerd.
Dank je welHakkene schreef:Wat is Truus leuk zeg!
Dank jemiriam schreef:Mooie foto's zeg!! Dat koppie van Truus op de laatste
OepsCleva schreef:
Dat tongelen! Betrapt!
Dank je wel, het gaat super zo met zePerle schreef:Ze hebben het duidelijk leuk samen! Mooie combinatie heb je! Ik vind Dirk
Dank jejenn90 schreef:Super leuke foto’s!
Dank je wel en ik zal het onthouden als ik ze eens kwijt wil, Truus houdt heel erg van keihard rennen dus dat komt goed bij joulucie schreef:Wat een ongelofelijk leuk stel![]()
Kan toch makkelijk, drie, en als je eens met vakantie wilt zet je ze maar op de trein hierheen![]()
Dank je welKells schreef:Ja hoor, Pip past er helemaal bij. Wat een leuk trio!
bram en thijs schreef:Ik heb een Bram én een Thijs gehadbilly schreef:Deal! maar weet waar je aan begint![]()
Hahaha zo ben ik mijn leuke duo kwijt, nee dat gaat niet doorbram en thijs schreef:Zo kom je nog eens ergens vanafnomo schreef:Jij houdt Pip, B&T neemt Dirk, mag ik dan Tante Truus?