Ik zoek wel wat anders, Friesland is ook mooi

Moderator: moderatorteam
Ik heb een wandelapp ontdekt waar leuke routes op staan: wandelzapp. Wil straks een tocht in Baarn gaan doen, en heb al eerder een tocht in Renkum ermee gelopen. Eerste route is gratis, daarna kun je ze los kopen voor €2,29 of €12,99 voor een abonnement. Extra fijn is je kunt aanvinken of honden (aangelijnd) mee mogen.dre schreef:Ik zag leuke 2daagse tocht in Zeeland, maar de camping is niet voor 1 nacht te boeken en alles kost minimaal 100 euro voor de overnachting
Ik zoek wel wat anders, Friesland is ook mooi
Nee toch? Was als tip voor een trektocht mét tentCrescent schreef:verkeerde topic
Ik ben blut momenteelPersistence schreef:De Vango Nova 200 vandaag bij Beversport in aanbieding voor €100: https://www.bever.nl/p/vango-nova-200-t ... olour=3076
nee ík zat in het verkeerde topic, hier op jouw trage tochtPersistence schreef:Nee toch? Was als tip voor een trektocht mét tentCrescent schreef:verkeerde topic
Ik ben de vrijdagen altijd al vrij dus ook hier een lang weekendPersistence schreef:Er is vast wel wat te vinden voor Hemelvaartweekend! Die vrijdag heb ik toevallig vrijgenomen en ben ik do-zo vrij.
Dat zijn ook leuke tips zeg! Ik kan er echt van genieten om uren door de natuur te struinen (zonder te verdwalen haha).dre schreef:Ik ben de vrijdagen altijd al vrij dus ook hier een lang weekendPersistence schreef:Er is vast wel wat te vinden voor Hemelvaartweekend! Die vrijdag heb ik toevallig vrijgenomen en ben ik do-zo vrij.![]()
Mocht er daadwerkelijk een keer een kampeerdate komen![]()
Ik ga die wandelapps eens bekijken, ik maak veel gebruik van de boeken van gegarandeerd onregelmatig, hele verrassende wandelingen![]()
Zit ook te denken aan een abbo op de mooiste routes, zie daar ook prachtige tochten/foto's voorbij komen.
Crescent schreef:Ierland is geboekt! Wicklow Way here we come... maar eerst nog tien weken om te trainen...
Owhhhh gaaffffCrescent schreef:Ierland is geboekt! Wicklow Way here we come... maar eerst nog tien weken om te trainen...
Vrijdag op zaterdag? Ja is goed!Persistence schreef:Vrijdag 31 mei prikken dan?
Jazeker! Hij staat in de agenda. Zin in. Welke camping gaat het worden? We komen in het kader van training wel lopen, aangezien dat binnenkort elke dag acht uur gaat gebeurenPersistence schreef:Dat zijn ook leuke tips zeg! Ik kan er echt van genieten om uren door de natuur te struinen (zonder te verdwalen haha).dre schreef:Ik ben de vrijdagen altijd al vrij dus ook hier een lang weekendPersistence schreef:Er is vast wel wat te vinden voor Hemelvaartweekend! Die vrijdag heb ik toevallig vrijgenomen en ben ik do-zo vrij.![]()
Mocht er daadwerkelijk een keer een kampeerdate komen![]()
Ik ga die wandelapps eens bekijken, ik maak veel gebruik van de boeken van gegarandeerd onregelmatig, hele verrassende wandelingen![]()
Zit ook te denken aan een abbo op de mooiste routes, zie daar ook prachtige tochten/foto's voorbij komen.
Vrijdag 31 mei prikken dan?
Crescent schreef:Ierland is geboekt! Wicklow Way here we come... maar eerst nog tien weken om te trainen...![]()
![]()
Ga je 31 mei ook mee 'trainen' dan?
Jazeker! Leuk dat je zo enthousiast bent. Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevendre schreef:"Is het met een kerel? Want dan veto ik"
"Nee"
"Owh dan hoop ik dat jullie goed weer hebben"
![]()
*gooit tent alvast in auto*![]()
Crescent ga je ook mee?!?!?!![]()
Nog meer mensen die mee willen?
Crescent schreef:Jazeker! Hij staat in de agenda. Zin in. Welke camping gaat het worden? We komen in het kader van training wel lopen, aangezien dat binnenkort elke dag acht uur gaat gebeurenwaarom vond ik dit ook alweer leuk
Crescent schreef:Jazeker! Leuk dat je zo enthousiast bent. Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevendre schreef:"Is het met een kerel? Want dan veto ik"
"Nee"
"Owh dan hoop ik dat jullie goed weer hebben"
![]()
*gooit tent alvast in auto*![]()
Crescent ga je ook mee?!?!?!![]()
Nog meer mensen die mee willen?Wordt een gezellig weekendje
Nou, die twee vonden elkaar gister wel erg leukManuma schreef:Zouden Loulou en Manu hun eigen tentje willen, denk je?
Eigenlijk hopen wij op een paar dagen gepaste stilteCrescent schreef:Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevenWordt een gezellig weekendje
Keep on dreamingbram en thijs schreef:Eigenlijk hopen wij op een paar dagen gepaste stilteCrescent schreef:Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevenWordt een gezellig weekendje
![]()
![]()
Leuk Manuma!Manuma schreef:Zouden Loulou en Manu hun eigen tentje willen, denk je?
Ja, nog steeds de zenuwen van je zingende collega?bram en thijs schreef:Eigenlijk hopen wij op een paar dagen gepaste stilteCrescent schreef:Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevenWordt een gezellig weekendje
![]()
![]()
Hou opCrescent schreef:Ja, nog steeds de zenuwen van je zingende collega?bram en thijs schreef:Eigenlijk hopen wij op een paar dagen gepaste stilteCrescent schreef:Aangezien jij de grootste powerbank hebt is het aan jou de eer om updates te gevenWordt een gezellig weekendje
![]()
![]()
grote vragen, waar gaat het heenbram en thijs schreef:Waar gaat 't heen?
Jaaa leuk! Neem je Uma ook mee?dre schreef:Leuk Manuma!Manuma schreef:Zouden Loulou en Manu hun eigen tentje willen, denk je?
http://www.tboshuis.nl/svr-minicampingCrescent schreef:grote vragen, waar gaat het heenbram en thijs schreef:Waar gaat 't heen?
waar komen we vandaan
Ik, en anders een grote logeerplek. Ik woon in Brabant Hoogerheide, wanneer is het want ik moet soms werken in de weekeinde.Persistence schreef:Jaaa leuk! Neem je Uma ook mee?dre schreef:Leuk Manuma!Manuma schreef:Zouden Loulou en Manu hun eigen tentje willen, denk je?
Ik ben normaal niet zo van het vastleggen van dingen, maar ik denk dat campings rond Hemelvaart al snel vol zitten en dat we eigenlijk al wel een beetje moeten gaan rondkijken.
Welke regio heeft jullie voorkeur? Ligt Utrecht centraal? Ik weet niet waar jij vandaan komt Dre? Wel schattig dat je vriend zo bezorgd is haha.
Of heeft iemand een hele grote achtertuin met gras?![]()
Die is charmant!bram en thijs schreef:http://www.tboshuis.nl/svr-minicampingCrescent schreef:grote vragen, waar gaat het heenbram en thijs schreef:Waar gaat 't heen?
waar komen we vandaan
Dat is lief zeg. Kan je dat wel aan, zoveel HF-geweld in je tuinStapper schreef: Ik, en anders een grote logeerplek. Ik woon in Brabant Hoogerheide, wanneer is het want ik moet soms werken in de weekeinde