Moderator: moderatorteam

Thanks! Ja vind ik ook. Ik ben eerst wezen kijken hoe de achtergrond eruit zag. Van Xygan een aantal jaren geleden ook laten maken maar vond die minder zeker qua achtergrond.Nanna schreef:Skitterend! Die achtergrond is ook heel mooi, weer eens wat anders dan dat eeuwige lillijke blauw dat ze steeds gebruikten

Dank je!Tamara81 schreef:Die is echt mooi geworden!![]()
Prachtig met die achtergrond erbij.

Thanks vind ze ook erg mooiMirri schreef:Wauw zo mooi
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Zijn heilige balbram en thijs schreef:Of je hield hem onder schot of je had een leuke speel en stond daar mee te dreigen

dat ben ik zeker!Lothian schreef:Echt een knappe vent is hetdaar zal je apetrots op zijn.
Welke van je honden vind je zelf het mooist?

jenn90 schreef:Wauw erg mooie foto’s !
Thanks!!Fabiola17 schreef:

Ik wist het, je ziet het aan die gestrekte bekmalinois schreef:Zijn heilige balbram en thijs schreef:Of je hield hem onder schot of je had een leuke speel en stond daar mee te dreigen
Meneer de fotograaf had een eendengeluidje maar op dat geluid liep hij alle lampen omver om te kijken waar die eend was...dus toen maar met een balletje...

malinois schreef:Zijn heilige bal
Meneer de fotograaf had een eendengeluidje maar op dat geluid liep hij alle lampen omver om te kijken waar die eend was...dus toen maar met een balletje...
Zamunda schreef:malinois schreef:Zijn heilige bal
Ik vind hem prachtig.
gonnie schreef:Mooie foto’s.
Dank jullie wel!mosquito1980 schreef:Mooie foto's

Haha dank je! Ja hij heeft de ogen én de blik van zijn opa Xito...Lizzie. schreef:Wat een spetter is het toch he, en ik blijf zijn ogen prachtig vinden

Ja he.. ik vond ze ook verrassend mooiM@rijke schreef:Zo dat zijn mooie foto’sik vind hem een plaatje om te zien
Thanks!Sandra&co schreef:Prachtig!

Jawel he!bram en thijs schreef:Anders ook een lekker ding hoor