Hij komt uit Polen en het is echt een schat van een beest. Hij maakte heel open contact met Rani, volgens mij vinden ze elkaar wel leuk
Hij heette Amor maar ze zijn nog aan het nadenken over een nieuwe naam:

Moderator: moderatorteam

Als het aan hem ligt wel, hij is ontzettend speels en probeerde Rani al uit te dagen gister. Maar Rani moet altijd eerst even ontdooienPersistence schreef:Leuk zeg, en hopelijk ook een speelmaatje voor Rani.
mosquito1980 schreef:Oh, die is leuk![]()
Amor is een leuke naam maar het is een naam voor een paard
Ik vind hem ook prachtig met die eyeliner en die kraag. En hij ontdooit een stuk sneller dan Rani in het begin, maar hij heeft ook al in de opvang gezeten dus waarschijnlijk scheelt dat. Het is echt een kroelkip en hij houdt erg van spelen, en met de katten gaat hij ook erg goed. Echt een perfect hondjeTamara81 schreef:MoortjeWel aandoenlijk, van Amor naar Moortje.
Het is een mooie hond met prachtige ogen
Ze vonden de naam gelijk al niet zo maar hadden nog niks anders verzonnen. Er zullen vast nog meer Belgische biertjes zijn die ze lekker vinden dus ik wacht rustig afCélie schreef:Ooooooooo willen ze hem geen Amor noemen, ik vind/vond het toch wel een echte Amor hoor. Of moet het weer een Belgische naam worden haha?
Nou wat grappig, in zijn paspoort stond Amor doorgestreept en stond er Toby naastPersistence schreef:Ik vind het ook wel een Toby.
Heb je nog meer foto's eigenlijk?
Ik was ook heel blij dat ik medestanders hadCélie schreef:JupilerGollum schreef:Ze vonden de naam gelijk al niet zo maar hadden nog niks anders verzonnen. Er zullen vast nog meer Belgische biertjes zijn die ze lekker vinden dus ik wacht rustig afCélie schreef:Ooooooooo willen ze hem geen Amor noemen, ik vind/vond het toch wel een echte Amor hoor. Of moet het weer een Belgische naam worden haha?![]()
Ik was allang blij dat we de Stafford teef en die Border Collie die niet met andere honden kon uit hun hoofd gepraat hadden![]()
Nou haha dat ze daarmee kwam zat ik ook al meteen van NEEEEEGelukkig luisteren ze wel naar adviezen.
Nouja zeg! Dan moet het vast zo zijnGollum schreef:Nou wat grappig, in zijn paspoort stond Amor doorgestreept en stond er Toby naastPersistence schreef:Ik vind het ook wel een Toby.
Heb je nog meer foto's eigenlijk?![]()
Geen idee waarom want hij stond op de site gewoon als Amor.
Meer foto's moeten er nog komen, hij was er pas één dag dus ik wilde hem niet teveel lastig vallen. En ik maak ook beroerde foto's, deze is ook niet van mij