Moderator: moderatorteam

Ik weet niet wie 'Onzienlijke' is, bedoel je FonzyMaryanne schreef:Onzienlijke voelt zich al helemaal thuis zo te zien
Wat een wijf hè, ze kan er zo achterlijk bijzitten. Het is een aparteJion schreef:Dat is zeker Walhalla!
Die zitfoto van Lais is om te gieren zo leuk.
Ja ze genieten er zeker van, alhoewel vooral Lais het best wel zat wordt na een paar uur. Soms doe ik haar dan maar even naar binnen maar als ik dan de deur niet achter haar op slot doe staat ze met een kwartier weer bij jeRebble schreef:Je woont toch wel op een geweldige plek, hoor.
En heerlijke honden, ze genieten duidelijk van het relaxen
Het is zo'n prinsesjedagmar88 schreef:Het ziet er allemaal heerlijk ontspannen uit.
Die foto's van lais ingepakt op de buitenbank![]()
Nouhou, hyena's zijn lelijk!dagmar88 schreef:Hier is ravi net een hyena![]()
Is het zeker, het mooiste stukje van ons terrein vind ik en het wordt steeds mooier.S@ndr@ schreef:dat ziet er inderdaad uit als een heerlijke plek,
miriam schreef:Zoveel lieve, relaxte foto'sGeweldige plek voor de hondjes.
We komen soms niet aan klussen toe want we raken elke keer afgeleid door die genietende hondenDeDiana schreef:Heerlijk om ze zo te zien genieten allemaal!
Oh ja, ze kan haar lol op met graven!Catho schreef:Wauw, met recht een Walhalla! Saba pakt d'r koffers alvast, ik spot wat fantastische bergen om in te graven![]()
Tamara81 schreef:Wat zit ze er heerlijk bij.
Ach het is zo'n portretCatho schreef:Moest trouwens lachen om die foto van Lais zittend op die bank. Mevrouw, hoor
Die was eigenlijk voor Lais bedoeld maar voordat ik de deken in de mand kon leggen lag Raaf er al inTamara81 schreef:Leuk fotoverslag. De foto van Raaf in de mand op het midden van het padHij heeft het beste plekje uitgezocht
Leuk en ja zo heet zeHakkene schreef:Wat is Amber (zo heet die zwarte toch) een scheetje zeg
malinois schreef:Ik ben jaloers!
JaNanna schreef:Woon jij daar?
*kijkt jaloers*
Ik denk dat Styx hier ook goed in de smaak zou vallen, of dat voor jou ook geldt weet ik nietceciel schreef:Wat een heerlijkheid, heb het al eens eerder gemeld maar Styx zou het denk ik heerlijk vinden om je roedel gezelschap te komen houden. De ellende is dat ik nogal aan hem gehecht ben dus dat betekend dat we een package deal zijn
Haha, dat zegt mijn schoonvader ookgonnie schreef:Dat vond Amber natuurlijk ook, die dacht: Mij uit het walhalla verbannen, dacht het niet.
Ja hè! Maar die beesten zijn 's avonds compleet uitgeteld hoor, ze vinden het echt heel zwaarFabiola17 schreef:Wat hebben die honden een heel zwaar leven!
GrethavW schreef:Op iedere foto is duidelijk te zien dat ze volop genieten. Wat heerlijk
Ja dat is zo fijn. Vooral Amber en Raaf vind ik bijzonder want normaal vindt Raaf het maar stom als er een hond bij hem komt liggen maar zij mag net even meer dan de rest (ik denk omdat ze precies weet wat ze aan hem heeft en heel voorzichtig bij hem doet).Alfilillo schreef:Wat een heerlijke ontspannen boel. En Amber en Fonz liggen er ook zo relaxt tussen.
Nou hè, ik vind het maar bijzonder. Op de bank zoekt ze het niet zo op maar op (een vol) bed ligt ze zo knuslucie schreef:geweldige foto'sdie van Amber en Willem zijn echt uberschattig
Ja, een flink portretLothian schreef:Die Laissah is me toch een portret, haha.
Ah leukManuma schreef:Ik vind al je honden heel leuk, echt. Maar Lais is toch wel echt een figuur zegWat een heerlijke tut!
Ah, ik denk dat ik het met Uma ook heel goed zou kunnen vinden, lekker verwennen met dekentjes en kussentjesManuma schreef:Je hebt echt een walhalla voor ze. Ik vind Willem ook zo aandoenlijk. Uma wil wel bij jou wonen geloof ik

Ik vind het zelf ook wel een bijzonder gezicht, soort verbroedering in de zieligheid dat ze niet mee naar binnen mochten haha.Coraline schreef:https://i.imgur.com/EgpSHaH.jpg
Op de 1 of andere manier vind ik deze mooi, met Lais aan de ene kant, Amber en Ravi samen op een kussen en Fonzy ervoor.
Maar wat een zalige plek, niet alleen voor de honden.
Ja knus hè, ik vind het maar bijzonder. Als Willem op zijn gemak is (en dat is hij vooral op bed maar ook wel op de bank) dan ligt hij ook graag tegen een andere hond aan, hij zoekt het zelf niet het meest op maar Lais ligt vaak half over hem heen en meer dan wat gekreun omdat hij niet meer kan ademen komt er dan niet uitgonnie schreef:Amber en Willem liggen ook zo gezellig bij elkaar.
Hahahahahanomo schreef:Ayla heeft de foto's gezienNu zit ze met haar laatste draadje ouwe sok in haar bek me verwijtend aan te kijken.
ik had daar kunnen wonen. Ik wil terug en spelen met Raaf en kroelen op de bank!
Jazeker! Zwart en (knappe) herder met veel vacht om in te kroelen... daar kan niet veel boven.veertje schreef:Nou inderdaad een Walhalla! Manlief zou Tess wel willen toch? Dan verhuis ik gewoon mee
Brigitte schreef:Heerlijke ruimte zeg
We genieten er allemaal enorm van!HillieS schreef:Wat een fantastische plek!
JaIngrid48 schreef:prachtige plek hebben jullie![]()
is er al een ontmoeting geweest met Willem en broer Cody?